Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΔημιουργία στρατηγικού σχεδίου για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Δημιουργία στρατηγικού σχεδίου για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Ο γενικός γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσιότρας και τα μέλη της Επιτροπής Προβολής και Τουρισμού Θεσσαλονίκης, με επικεφαλής τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Χαράλαμπο Χαραλαμπίδη είχαν πρόσφατα συνάντηση κατά την οποία κύριο θέμα ήταν η ανάγκη δημιουργίας ενός στρατηγικού σχεδίου για την τουριστική προβολή…

Ο γενικός γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Γιώργος Τσιότρας και τα μέλη της Επιτροπής Προβολής και Τουρισμού Θεσσαλονίκης, με<…> επικεφαλής τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, κ. Χαράλαμπο Χαραλαμπίδη είχαν πρόσφατα συνάντηση κατά την οποία κύριο θέμα ήταν η ανάγκη δημιουργίας ενός στρατηγικού σχεδίου για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη της πόλης της Θεσσαλονίκης.

Ο γενικός γραμματέας της Περιφέρειας γνωστοποίησε ότι με πρωτοβουλία της νομαρχιακής επιτροπής τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης, θα γίνει συντονισμός όλων των εμπλεκόμενων φορέων, ώστε το πρώτης προτεραιότητας ζήτημα της τουριστικής προβολής της περιοχής να αναπτυχθεί βάσει συγκεκριμένου σχεδιασμού. Εξάλλου η Περιφέρεια, δια της Διεύθυνσης Τουρισμού, θα στήσει από την ερχόμενη Δευτέρα ένα περίπτερο στην πλατεία Αριστοτέλους, όπου θα μοιράζεται έντυπο υλικό, και cd σε όλους τους ενδιαφερόμενους και κυρίως στους τουρίστες.

Η Επιτροπή από την πλευρά της ζήτησε από τον κ. Τσιότρα να ενεργοποιηθούν, να στελεχωθούν και να λειτουργήσουν αποτελεσματικά τα δυο περίπτερα πληροφοριών, που υπάρχουν στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” και να ισχύσει το ίδιο και στο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024