Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΔραματική συρρίκνωση του δικτύου της Ο.Α. καταγγέλει ο Λαφαζάνης
Βουλευτής Β` Αθήνας ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

Δραματική συρρίκνωση του δικτύου της Ο.Α. καταγγέλει ο Λαφαζάνης

Οι ανταγωνιστές της Ολυμπιακής Αεροπορίας αυξάνουν τον αεροπορικό τους στόλο ποιοτικά και ποσοτικά, πυκνώνοντας τις γραμμές και τα δρομολόγια τους για την απρόσκοπτη εκτέλεση των πτήσεων του θερινού προγράμματος και των αναγκών του Πάσχα. Αντίθετα ο αεροπορικός στόλος της Ολυμπιακής, όπως καταγγέλει ο βουλευτής Β` Αθήνας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α…

Οι ανταγωνιστές της Ολυμπιακής Αεροπορίας αυξάνουν τον αεροπορικό τους στόλο ποιοτικά και ποσοτικά, πυκνώνοντας τις γραμμές και τα δρομολόγια τους για την απρόσκοπτη εκτέλεση των πτήσεων του θερινού προγράμματος και των αναγκών<...>του Πάσχα. Αντίθετα ο αεροπορικός στόλος της Ολυμπιακής, όπως καταγγέλει ο βουλευτής Β` Αθήνας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης, είναι μειωμένος κατά 5 έως 6 αεροσκάφη σε σχέση με πέρυσι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η Ο.Α. να μην μπορεί να καλύψει έστω και το περσινό πρόγραμμα πτήσεων, το οποίο ξεκινά από τις 29 Μαρτίου 2008. “Οι συνεχείς απώλειες γραμμών και επιβατών προς τους ανταγωνιστές της Ο.Α. είναι δεδομένες και τεκμηριωμένες με σοβαρές πολιτικές και οικονομικές ευθύνες των διοικήσεων της και των πολιτικών της κυβέρνησης” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Λαφαζάνης.

“Οι βασικοί ανταγωνιστές της Ο.Α.” συμπλήρωσε ο βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., “καλύπτουν τα κενά των δρομολογίων που αφήνουν με δική τους υπαιτιότητα οι διοικήσεις της Ο.Α., δημιουργώντας εύλογα ερωτήματα, σχετικά με τη σκοπιμότητα να προγραμματίσουν σωστά τις προβλεπόμενες διαδικασίες, προκειμένου να εξασφαλισθεί το σύνολο των αεροσκαφών που απαιτούνται για να εκτελεστεί το πρόγραμμα τακτικών πτήσεων που έχει υποβληθεί σε όλους τους εγχώριους και ξένους αρμόδιους φορείς”.

“Όλα αυτά”, όπως τόνισε ο κ. Λαφαζάνης σε σχετική ερώτηση του προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, “συμβαίνουν σε μια χρονική περίοδο, που η κυβέρνηση εντείνει τις προσπάθειες της για την ιδιωτικοποίηση, περιθωριοποίηση, συρρίκνωση της Ο.Α μέσα από την συνεχή απαξίωση της. Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν από την πλευρά τους ότι ουσιαστικά η ιδιωτικοποίηση της Ο.Α προετοιμάζεται από καιρό με τη μεθοδευμένη και «επικοινωνιακή» απαξίωση της, ώστε να γίνει πιο εύκολα αποδεκτή από την κοινωνία. Το γνωστό “επιχείρημα” των Διοικήσεων της Ο.Α ότι δεν βρίσκουν αεροπλάνα διαθέσιμα στην παγκόσμια αγορά έχει καταρριφθεί μετά τη δημοσίευση υπηρεσιακών εγγράφων που αποδεικνύουν τη διαθεσιμότητα μεγάλου αριθμού διαθέσιμων αεροσκαφών προς ενοικίαση από το Δεκέμβρη του 2007″.

Επειδή η μείωση του αεροπορικού στόλου της Ο.Α. υπονομεύει το παρόν και το μέλλον της εταιρίας, ενώ λειτουργεί προς όφελος των ανταγωνιστών της, αλλά και επειδή η περίπτωση ακυρώσεων ή μεγάλων καθυστερήσεων τακτικών δρομολογίων θα σημάνει τη δυσφήμηση του εθνικού αερομεταφορέα στα μάτια των Ελλήνων και ξένων επιβατών, ο κ. Λαφαζάνης έθεσε στον αρμόδιο Υπουργό τα ακόλουθα ερωτήματα:


  1. Πως εξηγεί το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν τις αυξημένες ανάγκες του Πάσχα και της καλοκαιρινής περιόδου, το αυξημένο πρόγραμμα πτήσεων που ξεκινά στις 29 Μαρτίου 2008 δεν συμβαδίζει με τον απαιτούμενο αριθμό αεροπλάνων, για την ομαλή εκτέλεση των δρομολογίων της Ο.Α.;
  2. Θα προχωρήσουν επιτέλους οι διοικήσεις των Ο.Α σε άμεση ενοικίαση αεροσκαφών, ώστε έγκαιρα να αποφευχθούν αρνητικές συνέπειες για τον εθνικό αερομεταφορέα;
  3. Ποια είναι τα πραγματικά σχέδια της Κυβέρνησης για το μέλλον της Ολυμπιακής και των εργαζομένων της;
  4. Ποια τα σχέδια της κυβέρνησης για τους 3.500 συμβασιούχους στην Ο.Α. που εδώ και 5-10-15 χρόνια εργάζονται, καλύπτοντας επί της ουσίας πάγιες και διαρκείς ανάγκες της επιχείρησης;

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024