Με δυναμικό τρόπο το Ρέθυμνο κάνει αισθητή την παρουσία του ως τουριστικός προορισμός στη γερμανική αγορά, τη στιγμή που όλη η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας και κυρίως το υπουργείο Ανάπτυξης […]
Με δυναμικό τρόπο το Ρέθυμνο κάνει αισθητή την παρουσία του ως τουριστικός προορισμός στη γερμανική αγορά, τη στιγμή<...> που όλη η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας και κυρίως το υπουργείο Ανάπτυξης και ο ΕΟΤ, τηρούν στάση αναμονής στο θέμα της προβολής λόγω της κρίσης που δημιουργείται στον τουρισμό από τον πόλεμο στο Ιράκ.
Μία γιγαντοαφίσα που προκαλεί τους Γερμανούς να αρχίσουν να ονειρεύονται τις διακοπές τους στις παραλίες του Ρεθύμνου έχει αναρτηθεί από προχθές με πρωτοβουλία του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου σε κεντρικό σημείο στον ηλεκτρικό σταθμό του Μονάχου, από όπου καθημερινά περνάνε πάνω από 350.000 άτομα.
Για την απόφαση αυτή που αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία ότι σε περιόδους κρίσης η επίθεση πολλές φορές είναι η καλύτερη άμυνα, ο πρόεδρος του Συλλόγου Νίκος Βούρβαχης ανέφερε στο TDN ότι “για σειρά ετών η χώρα μας είναι πίσω από τους ανταγωνιστικούς της προορισμούς στη διαφήμιση και η αίσθηση που κυριαρχεί στον επιχειρηματικό κόσμο του τουρισμού είναι ότι η πολιτική ηγεσία του τουρισμού δείχνει αδιαφορία. Ο Σύλλογος πήρε την πρωτοβουλία αυτή με αρωγό τη Νομαρχία Ρεθύμνου, η οποία συμμετέχει και στηρίζει τις προσπάθειες προβολής του τουριστικού προϊόντος του νομού, γιατί η γερμανική αγορά που κυριαρχεί στην περιοχή αντιμετωπίζει προβλήματα και υπάρχει ανάγκη τόνωσής της”.
“Πιστεύουμε στην προβολή και επιλέξαμε να ξεκινήσουμε τις προσπάθειές μας από το Μόναχο γιατί δεχόμαστε αρκετούς τουρίστες από τη Νότιο Γερμανία” επισήμανε ο κ. Βούρβαχης και συμπλήρωσε ότι “από την ενέργειά μας αυτή έχουμε ήδη αρχίσει να δεχόμαστε θετικά μηνύματα”.
Για τη στάση αναμονής που επέλεξε να τηρήσει η πολιτική ηγεσία του τουρισμού, διαφημίζοντας την Ελλάδα μετά τη λήξη του πολέμου, ο κ. Βούρβαχης τόνισε ότι “στις δύσκολες περιόδους όσο περισσότερο κάνει κανείς αισθητή την παρουσία του τόσο το καλύτερο για να μην ξεχνιέται ώστε όταν περάσει η κρίση οι τουρίστες να είναι έτοιμοι να έρθουν γιατί μετά ίσως είναι πολύ αργά”.
Αναφερόμενος στο μέγεθος του προβλήματος που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη γερμανική αγορά, ο κ. Βούρβαχης σημείωσε ότι παρόλο που δεν υπάρχουν ακυρώσεις, οι κρατήσεις από τους μεγαλύτερους tour operators, TUI, Thomas Cook, LTU, είναι μηδαμινές έως ανύπαρκτες και έχουν παγώσει κάτω του 10%, ποσοστό που δεν είναι εύκολο να ανεβεί. “Οι tour operators δεν είναι σε καλύτερη μοίρα και προσπαθούν ζητώντας ειδικές προσφορές να καλύψουν το κενό, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχουν περιθώρια από τους ξενοδόχους για να ακολουθήσουν” επισήμανε ο κ. Βούρβαχης.
“Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και το λάθος της Ελλάδας είναι ότι δεν έχει δημιουργήσει αεροπορικές εταιρίες charter -ενώ η Τουρκία έχει επτά- και η έλλειψη του υπουργείου Τουρισμού, που όλος ο τουριστικός κόσμος ζητάει, είναι αισθητή” κατέληξε ο κ. Βούρβαχης.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.