Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΈναρξη υλοποίησης Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ και Branding
Κοινοπραξία εταιριών PRC Group-THR-MRB

Έναρξη υλοποίησης Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ και Branding

Το εθνικής σημασίας έργο του Ε.Ο.Τ. που αφορά στην «Ανάπτυξη της Στρατηγικής Μάρκετινγκ και του Συστήματος Ταυτότητας του Ελληνικού Τουρισμού» εισήλθε πρόσφατα στη βΆ φάση του: Υλοποίηση και Εφαρμογή. Το έργο είχε ανατεθεί στην Κοινοπραξία των εταιριών PRC Group-THR-MRB τον Σεπτέμβριο του 2006 μετά από διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό του Οργανισμού…

Το εθνικής σημασίας έργο του Ε.Ο.Τ. που αφορά στην «Ανάπτυξη της Στρατηγικής Μάρκετινγκ και του Συστήματος Ταυτότητας του Ελληνικού Τουρισμού» εισήλθε πρόσφατα στη βΆ φάση του: Υλοποίηση και Εφαρμογή. Το έργο είχε<...>ανατεθεί στην Κοινοπραξία των εταιριών PRC Group-THR-MRB τον Σεπτέμβριο του 2006 μετά από διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό του Οργανισμού, καλύπτοντας το πάγιο αίτημα των φορέων του Τουρισμού για ολοκληρωμένη και τεχνοκρατική προσέγγιση στο σχεδιασμό των ενεργειών προβολής και προώθησης του εθνικού τουριστικού προϊόντος.

Η κατάρτιση του νέου Στρατηγικού Σχεδιασμού αποτέλεσε προϊόν επίπονης και πολύμηνης εργασίας μίας ομάδας περισσοτέρων από 40 ειδικών, ενώ στη διαδικασία συμμετείχαν ενεργά 600 και πλέον επαγγελματίες του Τουρισμού από όλη την επικράτεια.

Μεταξύ άλλων το έργο καθόρισε:


  • Τη νέα διευρυμένη στρατηγική τοποθέτηση της χώρας (positioning) από αρχέτυπο «προορισμού θερινών διακοπών και αρχαιοτήτων» σε «έναν προορισμό με απαράμιλλες εναλλαγές και ανεξερεύνητες αντιθέσεις, έναν αεινεκή τόπο εμπειριών, όπου απροσδόκητες ιστορίες ξετυλίγονται αβίαστα».

  • Τους εννέα Στρατηγικούς Τουριστικούς Κλάδους, ήτοι Παραθεριστικός, Θαλάσσιος, Πολιτιστικός Τουρισμός, Τουρισμός Υπαίθρου, Περιηγητικός Τουρισμός, Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, Συνεδριακός Τουρισμός, Τουρισμός Πολυτέλειας και Τουρισμός στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη

  • Νέες στρατηγικές προϊοντικής καινοτομίας

  • Νέες τακτικές προβολής και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

  • Σύστημα διαδικασιών για την προστασία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος από επικοινωνιακές κρίσεις


Πρώτο και καθοριστικής σημασίας αντικείμενο εφαρμογής της νέας στρατηγικής αποτελεί το δημιουργικό της επικείμενης διαφημιστικής εκστρατείας του ΕΟΤ στο εξωτερικό, καθώς η νέα Στρατηγική Μάρκετινγκ και Branding δόθηκε ως προδιαγραφή στο τεύχος της πρόσφατης σχετικής προκήρυξης διαγωνισμού του Ε.Ο.Τ.

Σύμφωνα με τον κ. Αλέξανδρο Κουρή, Εκπρόσωπο του Στρατηγικού Συμβούλου: «Η κρίσιμη αυτή φάση της υλοποίησης και εφαρμογής του έργου θα διαρκέσει επτά μήνες, στη διάρκεια των οποίων το Υπ.Τ.Αν. και ο Ε.Ο.Τ., με την υποστήριξη του Συμβούλου, καλούνται να θεμελιώσουν αποτελεσματικές υποδομές και διαδικασίες για την πλήρη αξιοποίηση της νέας στρατηγικής στα επόμενα χρόνια. Σκοπός όλων μας είναι η διεύρυνση της εικόνας της χώρας ως προορισμού και κατΆ επέκταση η αύξηση μεριδίου στην ταχέως αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά του Τουρισμού».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024