Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΕΟΤ: Καμιά χώρα δεν διαφημίστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2003

ΕΟΤ: Καμιά χώρα δεν διαφημίστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2003

Σχετικά με τα κατά καιρούς δημοσιεύματα για την χρονική στιγμή που ξεκίνησε η καμπάνια του ΕΟΤ για το έτος 2003 και την κριτική που ασκήθηκε για την χρονική στιγμή έναρξής της, ο ΕΟΤ συγκέντρωσε στοιχεία από έγκυρα ξένα Ινστιτούτα

Σχετικά με τα κατά καιρούς δημοσιεύματα για την χρονική στιγμή που ξεκίνησε η καμπάνια του ΕΟΤ για το έτος 2003 και την<...> κριτική που ασκήθηκε για την χρονική στιγμή έναρξής της, ο ΕΟΤ συγκέντρωσε στοιχεία από έγκυρα ξένα Ινστιτούτα για τις διαφημιστικές καμπάνιες σε Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Ολλανδία, Γαλλία και Βέλγιο από Ελλάδα, Ισπανία, Τουρκία και Ιταλία.

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, η συνολική διαφημιστική επένδυση της Ελλάδας, της Ισπανίας, της Τουρκίας και της Ιταλίας επιμερίζεται κατά 14,8% στο πρώτο τρίμηνο και 85,2% στο δεύτερο τρίμηνο, ήτοι κατά το πρώτο τρίμηνο σχεδόν καμία χώρα δε διαφημίστηκε, κυρίως λόγο του πολέμου του Ιράκ.

Ειδικότερα:

  • Στη Γερμανία: Η Ελλάδα, η Τουρκία, η Ισπανία και η Ιταλία διέθεσαν το 15% το πρώτο τρίμηνο ενώ το 85% το δεύτερο τρίμηνο. Πηγή: Der Spiegel / Marketing
  • Στη Μεγάλη Βρετανία: Η Τουρκία και η Ιταλία απείχαν Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο και μόνο η Ισπανία διαφημίστηκε. Πηγή: MMS (Media Monitoring System)
  • Στην Ολλανδία: Η Τουρκία και η Ιταλία απείχαν το πρώτο τρίμηνο και μόνο η Ισπανία διέθεσε το 9% της διαφημιστικής της καμπάνιας, ενώ το υπόλοιπο 91% διατέθηκε από Ελλάδα, Τουρκία, Ιταλία και Ισπανία το δεύτερο τρίμηνο. Πηγή: BBC National Verkeersbureau
  • Στη Γαλλία: Το τρίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου – Μαρτίου διατέθηκε το 8%, ενώ το υπόλοιπο 92% διατέθηκε το δεύτερο τρίμηνο από Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία, Ιταλία. Το πρώτο δίμηνο απείχαν η Τουρκία και η Ισπανία. Πηγή: Juin 2003 – vl PLURIMEDIA
  • Στο Βέλγιο: Η Ισπανία, η Τουρκία και η Ιταλία δεν έκαναν καθόλου διαφήμιση τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο. Πηγή: RMG Ιούνιος 2003

Τα στοιχεία αυτά μιλούν από μόνα τους για το αυτονόητο, κατά τη διάρκεια του πολέμου του Ιράκ κανείς δεν έκανε διαφήμιση. Διαφήμιση έκανε μόνο όποιος δε μπορούσε να ακυρώσει ήδη υπάρχοντα συμβόλαια, καταλήγει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024