Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΕπιπλέον δράσεις προβολής της Ελλάδας από τον Ε.Ο.Τ.

Επιπλέον δράσεις προβολής της Ελλάδας από τον Ε.Ο.Τ.

Ο Ε.Ο.Τ. στο πλαίσιο της προβολής της Ελλάδας στον κόσμο προωθεί δράσεις που συμπληρώνουν κι εξειδικεύουν περαιτέρω την ετήσια διαφημιστική του εκστρατεία και τις λοιπές ενέργειες μάρκετινγκ που ο ίδιος υλοποιεί…

Ο Ε.Ο.Τ. στο πλαίσιο της προβολής της Ελλάδας στον κόσμο προωθεί δράσεις που συμπληρώνουν κι εξειδικεύουν<...> περαιτέρω την ετήσια διαφημιστική του εκστρατεία και τις λοιπές ενέργειες μάρκετινγκ που ο ίδιος υλοποιεί.

Με τη δράση 5.3.1. του ΕΠΑΝ, που αποσκοπεί στην ενίσχυση της παρουσίας της χώρας μας στις τουριστικές αγορές, στην αξιοποίηση νέων αγορών ή τμημάτων αυτών και στη σταδιακή δραστηριοποίηση και συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στις ευθύνες και το κόστος της τουριστικής προβολής, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού απέστειλε ανοιχτή πρόσκληση ενδιαφέροντος για υποβολή προτάσεων για την υλοποίηση και τη χρηματοδότηση ενεργειών περί προβολής τμήματος του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με καταληκτική ημερομηνία την 30 Μαΐου 2003.

Επ` αυτών ο Ε.Ο.Τ. παρέλαβε 31 προτάσεις που αφορούν τον τουρισμό πόλης (αστικό τουρισμό) και 30 προτάσεις για το θρησκευτικό τουρισμό. Ακολουθεί η αξιολόγηση προτάσεων από ειδική επιτροπή.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024