Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕπιτακτική η ανάγκη για ένα διαχρονικά ισχυρό και με προοπτική slogan του ελληνικού τουρισμού

Επιτακτική η ανάγκη για ένα διαχρονικά ισχυρό και με προοπτική slogan του ελληνικού τουρισμού

“Τώρα ή Ποτέ” ήταν το μήνυμα από το 3ο Συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων – ΣΕΤΕ “Τουρισμός & Ανάπτυξη”, με θέμα “Μετα-Ολυμπιακές Στρατηγικές για τον Ελληνικό Τουρισμό”, που πραγματοποιήθηκε στις 11 & 12 Οκτωβρίου 2004, υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης – ΕΟΤ…

“Τώρα ή Ποτέ” ήταν το μήνυμα από το 3ο Συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων – ΣΕΤΕ “Τουρισμός & Ανάπτυξη”, με θέμα<...> “Μετα-Ολυμπιακές Στρατηγικές για τον Ελληνικό Τουρισμό”, που πραγματοποιήθηκε στις 11 & 12 Οκτωβρίου 2004, υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης – ΕΟΤ.

Το μήνυμα αυτό εξειδικεύεται μεταξύ άλλων και στην ανάπτυξη / βελτιστοποίηση των ειδικών μορφών τουρισμού και στην κατά προτεραιότητα επένδυση σε αυτές, όντας το πρώτο κύριο συμπέρασμα της έρευνας που διεξήχθη ανάμεσα στους συνέδρους. Το δεύτερο κύριο συμπέρασμα είναι η ανάγκη δημιουργίας και διατήρησης ενός ισχυρού slogan για τον ελληνικό τουρισμό, ένα slogan που θα εκφράζει διαχρονικά τις αξίες της Ελλάδας, του ελληνικού πολιτισμού και του ελληνικού τουρισμού.

Τα συμπεράσματα αυτά έρχονται σε συμφωνία με τις διαπιστώσεις της διεθνούς εταιρείας συμβούλων THR, η οποία παρουσίασε την πρόταση για το σχέδιο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού στην μετα-Ολυμπιακή περίοδο. Οι απόψεις των Συνέδρων συμπίπτουν σε μεγάλο βαθμό με τις προτάσεις της THR σε ότι αφορά την διαμόρφωση του χαρτοφυλακίου προϊόντων του ελληνικού τουρισμού.

Συγκεκριμένα, δίνεται πρώτη προτεραιότητα και από τα δυο μέρη στα ακόλουθα προϊόντα: Themed cruises, Conventions, Luxury yachting, Learning and education, Incentive travel, Hotels grand comfort, Short breaks, Discovery, Nature & adventure, Corporate meetings, και δεύτερη προτεραιότητα στα: Standard congresses, Integrated resorts, General Interest Cruises, Villas. Οι σύνεδροι, από την άλλη, δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα από την THR στα εξής προϊόντα: Thalassotherapy, Sea and land sports, Sport tournaments, Big congresses, Green Tourism, Events.

Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα της τηλεψηφοφορίας, εντυπωσιακό (αν και αναμενόμενο, κατά τον ΣΕΤΕ) είναι το γεγονός ότι μόνο το 22% των συνέδρων έδωσε τη σωστή απάντηση σχετικά με το slogan του ελληνικού τουρισμού. Το χαμηλό αυτό ποσοστό εξηγείται με τις συχνότατες αλλαγές slogan (8 slogan στο διάστημα 1991 – 2004). Εύλογα θα παρατηρήσει κάποιος ότι, εάν μόνο το 25% των τουριστικών επιχειρηματιών / επαγγελματιών είναι ενήμεροι για το slogan του ελληνικού τουρισμού, πως είναι δυνατόν να περιμένουμε αυξημένη αναγνωρισιμότητα για τη χώρα μας από πλευράς τουριστών – καταναλωτών. Aρα, η ανάγκη για ένα slogan, διαχρονικά ισχυρό και με προοπτική να παραμείνει για περισσότερα από 5 χρόνια, είναι πλέον επιτακτική.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024