Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕπιβάλλεται νέα πιο εξειδικευμένη επικοινωνιακή στρατηγική στον τουρισμό

Επιβάλλεται νέα πιο εξειδικευμένη επικοινωνιακή στρατηγική στον τουρισμό

Στον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η επικοινωνιακή πολιτική στην ανάπτυξη και προώθηση του ελληνικού του τουρισμού αναφέρθηκε εχθές ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Ευγένιος Γιαννακόπουλος, μιλώντας στο Γ’ Συνέδριο […]

Στον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η επικοινωνιακή πολιτική στην ανάπτυξη και προώθηση του ελληνικού του τουρισμού αναφέρθηκε εχθές ο<...> γενικός γραμματέας του ΕΟΤ<.> κ. Ευγένιος Γιαννακόπουλος, μιλώντας στο Γ’ Συνέδριο Επικοινωνίας, που άρχισε προχθές στο Ζάππειο Μέγαρο, με θέμα «Για μια Νέα Εθνική Επικοινωνιακή Στρατηγική».
Το συνέδριο οργάνωσε το Κέντρο Πολιτικής Έρευνας και Επικοινωνίας υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης.
Ο κ. Γιαννακόπουλος επεσήμανε την μεγαλύτερη ευαισθησία την οποία δείχνει ο δημόσιος τομέας, τα τελευταία χρόνια, στην επικοινωνιακή στρατηγική και πρόσθεσε πως στο άμεσο μέλλον θα υπάρξουν σημαντικές βελτιώσεις, παρά το υψηλό κόστος που συνεπάγεται η εξέλιξη αυτή. Στην προσπάθεια αυτή θα βοηθήσει η ανάπτυξη τη ελληνικής οικονομίας.
Αναφερόμενος στον ελληνικό τουρισμό ο κ. Γιαννακόπουλος υπογράμμισε ότι φέτος θα διατεθούν περίπου 10 δισ. δραχμές για την προβολή της τουριστικής ελλάδας, ενώ τα ποσά που διέθετε ο ΕΟΤ τα τελευταία χρόνια δεν ξεπερνούσαν τα 3-4 δισ. δραχμές ετησίως.
Η ανάγκη χάραξης και υλοποίησης νέας επικοινωνιακής πολιτικής στον τουρισμό, περισσότερο εξειδικευμένης, πρόσθεσε ο γ.γ. του ΕΟΤ, επιβάλλεται και από τις αναμενόμενες εξελίξεις στον παγκόσμιο τουριστικό «χάρτη», όπου –σύμφωνα με τις προβλέψεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού- η τουριστική κίνηση προς την Ευρώπη που σήμερα αποτελεί το 57% της παγκόσμιας τουριστικής κίνησης, την επόμενη 20ετία θα μειωθεί ίσως και κάτω του 45% υπέρ των μακρινών τουρισατικών προορισμών, όπως η Κίνα.
Η εξέλιξη αυτή θα έχει επιπτώσεις στις χώρες της Μεσογείου, ανάμεσα στις οποίες και η Ελλάδα, που θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την επικοινωνιακή τους στρατηγική στο νέο ανταγωνιστικό πλαίσιο το οποίο θα διαμορφωθεί.
Ο ανταγωνισμός θα ενταθεί, κατέληξε ο κ. Γιαννακόπουλος, με την ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας, που θα οδηγήσει στην αύξηση του ελεύθερου χρόνου των καταναλωτών και στην ανάγκη διαχείρισης του χρόνου αυτού.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024