Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΈρευνα της Daily Telegraph επιβεβαιώνει τη στρατηγική του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης
Δεύτερη η Ελλάδα στις προτιμήσεις των ευρωπαϊκών τουριστικών προορισμών

Έρευνα της Daily Telegraph επιβεβαιώνει τη στρατηγική του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης

Δικαίωση της στρατηγικής στόχευσης της ηγεσίας του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για την πολιτική εξωστρέφειας που έχει εφαρμοστεί, στην κατεύθυνση της στήριξης και ενίσχυσης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος υπό τις συνθήκες της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, συνιστούν…

Δικαίωση της στρατηγικής στόχευσης της ηγεσίας του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για την πολιτική εξωστρέφειας<...> που έχει εφαρμοστεί, στην κατεύθυνση της στήριξης και ενίσχυσης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος υπό τις συνθήκες της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, συνιστούν τα ευρήματα μεγάλης τουριστικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία. Η έρευνα “Telegraph Travel Awards 2008” διεξήχθη μεταξύ των αναγνωστών της έγκριτης εφημερίδας Daily Telegraph και Sunday Telegraph και συμμετείχαν σε αυτήν περισσότεροι από 25.000 αναγνώστες, όλοι κάτοικοι Βρετανίας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η Ελλάδα καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στις προτιμήσεις των ευρωπαϊκών τουριστικών προορισμών, στην κατηγορία “Ευρωπαϊκή χώρα” (με 1η την Ιταλία και 3η την Πορτογαλία).
Το 92% των ερωτηθέντων δηλώνει πως η οικονομική κρίση δεν θα επηρεάσει την επιλογή του προορισμού του, ενώ το 96% δηλώνει πως αρνείται να υποβαθμίσει την επιλογή καταλύματος του. Σημειώνεται ότι, στην ποιοτική ανάλυση των συμμετεχόντων στην έρευνα, οι περισσότεροι από τους μισούς αναγνώστες απάντησαν ότι στις τελευταίες διακοπές τους ξόδεψαν πάνω από 1.000 λίρες, ο ένας στους έξι ξόδεψε μεταξύ 2500 και 5000 λιρών και ο ένας στους είκοσι ξόδεψε πάνω από 5000 λίρες.

Σε άλλη έρευνα, για τους γάμους εκτός Βρετανίας, τα ελληνικά νησιά και η Κύπρος, αποτελούν τις κορυφαίες επιλογές, στις προτιμήσεις των Aγγλων που επιλέγουν κοντινούς προορισμούς εκτός Βρετανίας, για να παντρευτούν. Ακολουθούν η Ιταλία στην 3η θέση, η Μάλτα στην 4η και η Τουρκία στην 5η.

Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας μάρκετινγκ Mintel, 51.300 ζευγάρια (το 16% επί συνόλου αυτών που παντρεύτηκαν) έκαναν το γάμο τους στο εξωτερικό. Η αυξητική τάση αναμένεται να συνεχιστεί –σύμφωνα με τις απαντήσεις των ερωτηθέντων- και ένας από τους λόγους είναι το χαμηλότερο κόστος.

Σημειώνεται ότι, βάσει των συμπερασμάτων που προκύπτουν από τις διεξαχθείσες έρευνες, διαμορφώνεται αισιόδοξο κλίμα για τον ελληνικό τουρισμό την επόμενη σεζόν, όπως άλλωστε έχει υποστηρίξει και ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος. Ειδικά μάλιστα για παραδοσιακές αγορές, όπως αυτή της Βρετανίας, η αγορά της οποίας είναι από εκείνες που, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, έχουν πληγεί περισσότερο από την οικονομική κρίση.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024