Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΕρώτηση Δραγασάκη στη Βουλή για την Ολυμπιακή Αεροπορία
Βουλευτής Β` Αθηνών του ΣΥΝ

Ερώτηση Δραγασάκη στη Βουλή για την Ολυμπιακή Αεροπορία

Εξηγήσεις για το θέμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας ζήτησε με χτεσινή του ερώτηση στη Βουλή, απευθυνόμενος προς τους υπουργούς Μεταφορών & Επικοινωνιών και Οικονομίας & Οικονομικών, ο βουλευτής Β` Αθηνών του Συνασπισμού (ΣΥΝ), κ. Γιάννης Δραγασάκης. Υπενθυμίζεται πως με πρόσφατη απόφαση της Διαιτησίας του Αρείου Πάγου…

Εξηγήσεις για το θέμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας ζήτησε με χτεσινή του ερώτηση στη Βουλή, απευθυνόμενος προς τους υπουργούς Μεταφορών & Επικοινωνιών και Οικονομίας & Οικονομικών, ο βουλευτής Β` Αθηνών του Συνασπισμού<...>(ΣΥΝ), κ. Γιάννης Δραγασάκης. Υπενθυμίζεται πως με πρόσφατη απόφαση της Διαιτησίας του Αρείου Πάγου, κατακυρώθηκε στην Ο.Α. ποσό 564 εκατ. ευρώ που αφορά αποπληρωμή εκ μέρους του Δημοσίου, τμήματος του κοινωνικού και εθνικού έργου που επιτελεί η Ο.Α., καθώς και αποζημίωση για την άνωθεν επιβληθείσα μεταφορά της Ο.Α. στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”.

Όπως ανέφερε ο κ. Δραγασάκης, “τοποθετήσεις των συναρμόδιων υπουργών δείχνουν ότι βούληση της κυβέρνησης είναι ο συμψηφισμός αυτού του ποσού με την απαίτηση της Ε.Ε. για “ανάκτηση παράνομων κρατικών ενισχύσεων” από την Ο.Α. αθροιστικού ύψους 700 περίπου εκατ. ευρώ. Συμψηφισμός που, κατά την κυβέρνηση, αποτελεί διαπραγματευτικό μέσο ευρύτερης συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να προωθηθεί εκ του ασφαλούς η ιδιωτικοποίηση της Ο.Α.”.

“O κ. Μπαρό, επίτροπος μεταφορών της Ε.Ε., με δηλώσεις του” συνέχισε ο κ. Δραγασάκης, “απειλεί να μην αναγνωρίσει τις αποφάσεις του Αρείου Πάγου (περιφρονώντας το εθνικό δίκαιο) και προαναγγέλλει, την καταδίκη της Ο.Α. και για τη δεύτερη δόση των κρατικών ενισχύσεων ύψους 540 εκατ. ευρώ”.

Βάσει των παραπάνω, ο κ. Δραγασάκης, έθεσε τα εξής ερωτήματα στους κ.κ. υπουργούς:

  • Γιατί ενώ είναι προφανής η εθνική και κοινωνική συνεισφορά της Ο.Α., δεν αξιοποιούνται άμεσα τα επιδικασθέντα ποσά του κρατικού χρέους προς τη δημόσια Ο.Α. για τη λειτουργική και οργανωτική της ανασυγκρότηση;
  • Γιατί στο όνομα της αναμονής του «ιδιώτη σωτήρα», η κυβέρνηση δεν ασκεί διοίκηση με στόχους επιβίωσης και ανάπτυξης της Δημόσιας ΟΑ (5χρονο επιχειρησιακό σχέδιο) και γιατί αφήνει σε αβεβαιότητα τους μόνιμους και σε απαράδεκτη ομηρία τους συμβασιούχους εργαζόμενους που, επί σειρά ετών, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες με περιορισμένα δικαιώματα;
  • Ποιές οι συνέπειες στα έσοδα της Ο.Α., κατά την εκτίμηση του υπουργείου, από τη μη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (e-ticketing);
  • Με ποιό τρόπο θα διασφαλίσει η Διοίκηση της ΟΑ την έγκαιρη χρονική μετάβαση στην έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου (e-ticketing), όπως αυτό προβλέπεται να ισχύει από 1-1-08, σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς αερομεταφορών και πώς θα διασφαλίσει τον πλήρη τεχνολογικό – πληροφοριακό εκσυγχρονισμό της Ο.Α.;

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024