Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΕξαγγελίες Πετραλιά στην 22η Philoxenia 2006
Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης

Εξαγγελίες Πετραλιά στην 22η Philoxenia 2006

Παρουσία σημαντικών εκπροσώπων της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας πραγματοποιήθηκαν χτες το απόγευμα από την υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κυρία Φάνη Πάλλη – Πετραλιά, τα επίσημα εγκαίνια της 22ης τουριστικής έκθεσης Philoxenia 2006

Παρουσία σημαντικών εκπροσώπων της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας πραγματοποιήθηκαν χτες το απόγευμα από την υπουργό Τουριστικής<...>Ανάπτυξης, κυρία Φάνη Πάλλη – Πετραλιά, τα επίσημα εγκαίνια της 22ης τουριστικής έκθεσης Philoxenia 2006. Ως «αναπόσταστο στοιχείο της ελληνικής βιομηχανίας των διακοπών, των ταξιδιών και του ελεύθερου χρόνου» χαρακτήρισε η υπουργός την έκθεση στην ομιλία της, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως «αποτελεί ένα άριστο παράδειγμα των δυνατοτήτων της Ελλάδας και ιδιαίτερα της Θεσσαλονίκης να διοργανώνει διεθνή συνέδρια και εκδηλώσεις», αφού όπως συμπλήρωσε «μέσα από την Philoxenia προβάλλεται και αναδεικνύεται το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού». «Καθώς ο ελληνικός τουρισμός κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις στον κόσμο, η Philoxenia» πρόσθεσε «αναδεικνύεται σε πόλο έλξης επενδυτών και παραγόντων του τουρισμού απ’ όλο τον κόσμο».

«Η φιλοξενία, η άριστη συμπεριφορά απέναντι στον ξένο, η υποδοχή και περιποίηση με εγκαρδιότητα του κάθε επισκέπτη αποτελεί χαρακτηριστικό αυτού του τόπου. Η αρετή της φιλοξενίας προσδιορίζει, διαπερνά και σφραγίζει όλες τις σύγχρονες υπηρεσίες, που μπορεί να παρέχει η χώρα μας σε κάθε επισκέπτη» ανέφερε χαρακτηριστικά η κυρία υπουργός.

Κάνοντας μια σύντομη αναφορά στην εξέχουσα σημασία του τουρισμού για την οικονομία της χώρας, η κυρία υπουργός ανακοίνωσε στη συνέχεια τη δημιουργία ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) Στρατηγικού Σχεδιασμού και παρακολούθησης του Τουριστικού Τομέα, το οποίο δίνει τη δυνατότητα διαμόρφωσης στρατηγικής και άσκησης αναπτυξιακών πολιτικών σε όλα τα επίπεδα.

Το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Στρατηγικού Σχεδιασμού και παρακολούθησης του Τουριστικού Τομέα, σύμφωνα με τις διεθνείς πρακτικές θα αποτελείται από δύο Υποσυστήματα, ως εξής:


  1. Το εξειδικευμένο «Παρατηρητήριο Τουρισμού» (Hellas Tourism Observatory), μέσω του οποίου εξασφαλίζεται με άρτιο, πλήρη και εποπτικό τρόπο η συγκέντρωση, επεξεργασία και επικαιροποίηση πληθώρας στοιχείων και δεδομένων που συνθέτουν και διαμορφώνουν την «εικόνα» της εγχώριας και διεθνούς οικονομικής δραστηριότητας στον κλάδο του τουρισμού και,
  2. τον «Ελληνικό» Δορυφόρο Λογαριασμό Τουρισμού (Hellas Tourism Satellite Account), μέσω του οποίου τεκμηριώνεται και υποστηρίζεται η τουριστική αναπτυξιακή στρατηγική, διαμορφώνονται και «δοκιμάζονται» πολιτικές και, διαχέονται συστηματικά εξειδικευμένες πληροφορίες υποστήριξης αποφάσεων στη δημόσια διοίκηση και, στην αγορά – μέσω του Παρατηρητηρίου.

Ειδικότερα, οι επιπτώσεις του τουρισμού στα μακροοικονομικά μεγέθη, την ιδιωτική τουριστική κατανάλωση, το εμπόριο και, ευρύτερα, τα κοινωνικοοικονομικά οφέλη από τις τουριστικές δραστηριότητες (τουρισμός και μεταφορές), ενδιαφέρουν άμεσα το στρατηγικό σχεδιασμό του Τομέα και της οικονομίας, γενικότερα, όπως τόνισε η κυρία Πετραλιά.

Η αρχική τροφοδότηση του «Δορυφόρου Λογαριασμού» θα γίνει με στοιχεία πρωτογενών ερευνών που θα διενεργηθούν άπαξ – στο πλαίσιο του παρόντος έργου – στις 52 νομαρχίες της χώρας και θα επικαιροποιούνται κάθε 4-5 χρόνια. Ενδιάμεσα, τα στοιχεία αυτά θα επικαιροποιούνται με πρωτότυπη μεθοδολογία που θα υποδείξει ο Ανάδοχος. Μέσα στο επόμενο δίμηνο θα ολοκληρωθεί η προμελέτη τόσο για τους Δορυφόρους Λογαριασμούς, όσο και για το Παρατηρητήριο Τουρισμού.

Μιλώντας για την παγκόσμια παρουσία του ελληνικού τουρισμού η κυρία υπουργός υποστήριξε ότι «έχουμε προχωρήσει σε σημαντικά βήματα το τελευταίο έτος». «Τα ταξίδια που έχουμε πραγματοποιήσει στις ΗΠΑ, στην Κίνα, στην Ρωσία, στην Αγγλία και αλλού αποφέρουν αποτελέσματα και ενισχύουν την εικόνα της Ελλάδας στις αγορές αυτές». «Έχουμε προσλάβει μετά από διεθνή διαγωνισμό» συνέχισε η κυρία Πετραλιά «στρατηγικό σύμβουλο, ο οποίος θα προχωρήσει στην:


  • Ανάλυση των ανταγωνιστριών χωρών

  • Ανάλυση των ανταγωνιστικών travel portals

  • Ανάλυση τουριστικών κλάδων που πρέπει να αναπτυχθούν

  • Συγκεκριμενοποίηση χωρών που πρέπει να στοχεύσει η διαφημιστική προβολή και επικοινωνία
  • Δημιουργία ενός endorsement brand και επιμέρους περιφερειακών brands τα οποία θα καθοδηγούνται από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης.

  • Δημιουργία crisis assessment και στρατηγικής

  • Ανάλυση συγκεκριμένων τουριστικών περιοχών με στόχο την ανάπτυξή τους σε συγκεκριμένα τουριστικά προιόντα»
.


«Οι δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της Ελλάδας, τα ελληνικά ‘τουριστικά αποθέματα’ είναι από τα υψηλότερα στον κόσμο: Μόλις τώρα αρχίζουμε να τα αξιοποιούμε. Γνωρίζουμε ότι η καρδιά της Ελλάδας χτυπά στον τουρισμό. Εργαζόμαστε ώστε η καρδιά του παγκόσμιου τουρισμού να χτυπά στην Ελλάδα» κατέληξε η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024