Κεντρικός στόχος της Περιφέρειας Αττικής κατά την υλοποίηση της συγκεκριμένης δράσης τουριστικής προβολής της, ήταν η ενημέρωση της γαλλικής αγοράς (που αποτελεί παραδοσιακά μία από τις κύριες αγορές-στόχους για την Αττική) και του διεθνούς κοινού, σχετικά με τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ιδιαίτερα σημαντική για τη γαλλική αγορά, Διεθνής Τουριστική Έκθεση “ΙFTM (International & FrenchTravel Market) – Top Resa”, B2B TravelShow, στην οποία η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ). Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο “Porte des Versailles”, στο Παρίσι, τη χρονική περίοδο 5-8/10/2021.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής τίμησαν με την παρουσία τους ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης και ο γενικός σύμβουλος Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων Α’ της Πρεσβείας της Ελλάδος στη Γαλλία κ. Εμμανουήλ Στάντζος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των διοργανωτών της έκθεσης, κατά τη διάρκειά της, προβλήθηκαν πάνω από 200 προορισμοί, εκπροσωπήθηκαν περί τις 1.700 εταιρείες, συμμετείχαν 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού και διοργανώθηκαν 150 συνεδριακές εκδηλώσεις.
Στο περίπτερό της, η Περιφέρεια Αττικής υποδέχτηκε πλήθος επισκεπτών και επαγγελματιών του τουρισμού, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν μέσα από το πλούσιο οπτικοακουστικό και έντυπο υλικό της, για τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει στον επισκέπτη, το ταξίδι στην Αττική. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν προγραμματισμένες Β2Β συναντήσεις, με επαγγελματίες του τουρισμού και influencers.
Κεντρικός στόχος της Περιφέρειας κατά την υλοποίηση της συγκεκριμένης δράσης τουριστικής προβολής της, ήταν η ενημέρωση της γαλλικής αγοράς (που αποτελεί παραδοσιακά μία από τις κύριες αγορές-στόχους για την Αττική) και του διεθνούς κοινού, σχετικά με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αττικής, αλλά και η προβολή της ως ένας ασφαλής και ελκυστικός πολυδιάστατος προορισμός για αξέχαστες διακοπές καθ’όλη τη διάρκεια του έτους. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν οι ξεχωριστοί προορισμοί της, οι διάφορες μορφές θεματικού τουρισμού που μπορούν να ανπτυχθούν, όπως για παράδειγμα ο γαστρονομικός τουρισμός, ο πολιτιστικός τουρισμός, ο Τουρισμός Υγείας κ.ά., όπως και η κάθε μορφής δραστηριότητα, που μπορεί να περιλαμβάνεται σε ένα ασφαλές και αξέχαστο ταξίδι διακοπών στην Αττική, καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, απευθυνόμενη σε κάθε τύπο επισκέπτη και σε κάθε οικονομική δυνατότητα.
Στην έκθεση την Περιφέρεια Αττικής εκπροσώπησαν ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος για τον Τουρισμό της Περιφέρειας κ. Θεόδωρος Κουτσογιαννόπουλος και η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουρισμού κα Αθηνά Κολυβά. Παράλληλα, τον Δήμο Πόρου που συμμετείχε στην έκθεση ως συνεκθέτης της Περιφέρειας Αττικής, εκπροσώπησε το μέλος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου, κ. Αναστάσιος Φιακάς.
Ο περιφερειάρχης Αττικής, κ. Γιώργος Πατούλης δήλωσε σχετικά: “Η συμμετοχή της Περιφέρειας Αττικής σε τόσο σημαντικές εκθέσεις διεθνούς κύρους όπως η ‘IFTM (International FrenchTravel Market)-Top Resa’, B2B TravelShow, που διοργανώθηκε στο Παρίσι, ενισχύει την εξωστρέφεια της Αττικής μας, κάτι που είναι προτεραιότητά μας και μας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλουμε σε μία σημαντική αγορά, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.
Η Διοίκηση της Περιφέρειας προσπαθεί με συντονισμένες ενέργειες να καταστήσει την Αττική ως έναν από τους πλέον δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς παγκοσμίως, αναδεικνύοντας όχι μόνο τον ψυχαγωγικό, αλλά και πολλές ακόμα εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Ιδιαίτερα εστιάζουμε σε συνεργασίες που δρομολογούνται για την ανάδειξη του τουρισμού υγείας, μέσα από τη δημιουργία επενδυτικών ευκαιριών, την επαφή με πρωτοπόρες πρακτικές και τη δικτύωση ελληνικών και ξένων φορέων. Στο πλαίσιο αυτό αξιοποιούμε κάθε διαθέσιμη χρηματοδοτική πηγή για να επενδύσουμε στην ανάδειξη του πολιτισμού –αρχαίου και νεότερου– υλοποιώντας εμβληματικά έργα, τα οποία προσδίδουν ιδιαίτερη υπεραξία στο πολιτιστικό κεφάλαιο, το τουριστικό προϊόν, αλλά και στην οικονομία της Αττικής μας. Αποτελεί βαθιά μου πεποίθηση πως η πολύπλευρη αξιοποίηση του τουριστικού προϊόντος των περιφερειών της χώρας μας, είναι το θεμέλιο για να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον, με προοπτική, ευδαιμονία και ανάπτυξη”.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.