Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήH προώθηση του ελληνικού τουρισμού έχει άμεση ανάγκη από οργανωμένες επικοινωνιακές ενέργειες
Η ΕΔΕΕ έχει βοηθήσει τον ΕΟΤ με pro bono προσφορά σημαντικού έργου

H προώθηση του ελληνικού τουρισμού έχει άμεση ανάγκη από οργανωμένες επικοινωνιακές ενέργειες

Η χώρα θα έπρεπε να επενδύει κονδύλια 200 εκατ. ευρώ ετησίως για το σύνολο της επικοινωνιακής της προβολής (2% επί του ακαθάριστου εσόδου από την τουριστική δραστηριότητα). Αντίθετα, η πρακτικά μηδενική επένδυση των τελευταίων ετών, έχει δημιουργήσει ήδη αρνητικό αντίκτυπο για την Ελλάδα, σημειώνει η ΕΕΔΕ.

Με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση της McCann Erickson στον ημερήσιο Τύπο, σχετικά με το έργο της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος, επιθυμεί να σημειώσει τα εξής:

Σε μια κρίσιμη χρονική στιγμή, όπου η ανάπτυξη προκρίνεται από το σύνολο των πολιτών και των πολιτικών δυνάμεων ως αναγκαία συνθήκη για την επιβίωση της χώρας, όλοι πρέπει να θυμόμαστε ότι ο τουρισμός αποτελεί την κύρια επιχειρηματική δραστηριότητα της Ελλάδας.

Όπως κάθε κύριο εθνικό προϊόν και το ελληνικό τουριστικό προϊόν, για να είναι ανταγωνιστικό στη διεθνή σκηνή, πρέπει να προβάλλεται και να προωθείται. Σύμφωνα με τις διεθνείς νόρμες, η χώρα θα έπρεπε να επενδύει κονδύλια της τάξεως των 200 εκατ. ευρώ ετησίως για το σύνολο της επικοινωνιακής της προβολής (2% επί του ακαθάριστου εσόδου από την τουριστική δραστηριότητα), κάτι που δεν έχει συμβεί ιστορικά. Αντίθετα, η πρακτικά μηδενική επένδυση των τελευταίων ετών, έχει δημιουργήσει ήδη αρνητικό αντίκτυπο για την Ελλάδα, όπως δείχνουν τόσο οι διεθνείς έρευνες εικόνας των χωρών ως “μαρκών”, όσο και τα πραγματικά οικονομικά στοιχεία.

Κάτω από αυτές τις δεινές συνθήκες, κάθε οργανωμένη προσπάθεια να χτιστεί μια σημαντική επικοινωνιακή εκστρατεία, από μια περιφερειακή αρχή, θα έπρεπε να θεωρείται θετική αναπτυξιακή ενέργεια, ιδιαίτερα όταν χρηματοδοτείται κατά κύριο λόγο από κοινοτικά κονδύλια και όχι από τα φορολογικά έσοδα. Οι ατεκμηρίωτες βολές περί κόστους των έργων που προδιαγράφονται από τις ίδιες τις αναθέτουσες αρχές και ανατίθενται μέσω διεθνών διαγωνισμών σε πιστοποιημένες εταιρίες επικοινωνίας δεν προσφέρουν καλές υπηρεσίες στην οικονομία και τους πολίτες.

Η διεθνής εμπειρία χωρών που είτε είναι και παραμένουν μεγάλοι παίκτες στη σκακιέρα του τουρισμού, είτε αναδύονται δυναμικά, καταδεικνύει ότι μόνον η συνεπής στρατηγική, η στοχευμένη επένδυση και η επαγγελματική γνώση μπορούν να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η ΕΔΕΕ, όπως εκπροσωπεί τον κλάδο της Διαφήμισης και Επικοινωνίας στη χώρα, έχει αποδείξει έμπρακτα τη δέσμευσή της, βοηθώντας τον ΕΟΤ με pro bono προσφορά πολύ σημαντικού έργου. Επειδή όμως καμία pro bono εκστρατεία δεν μπορεί να υποκαταστήσει την οργανωμένη δράση και επένδυση, στηρίζουμε και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε κάθε άμεση ενέργεια για την ανάκαμψη της τουριστικής αγοράς, από την κεντρική Κυβέρνηση, την Αυτοδιοίκηση και τους φορείς και ιδιαίτερα από τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, η οποία φαίνεται, από τις πρόσφατες παρεμβάσεις της, να τοποθετεί το ζήτημα της προβολής του ελληνικού τουρισμού στις σωστές του διαστάσεις.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024