Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ διαφήμιση του ΕΟΤ πρώτη σε αποτελεσματικότητα σύμφωνα με το IMAS

Η διαφήμιση του ΕΟΤ πρώτη σε αποτελεσματικότητα σύμφωνα με το IMAS

Το ανεξάρτητο διεθνές ινστιτούτο IMAS στο Μόναχο που μετρά την αποτελεσματικότητα κάθε μήνα της απόδοσης της διαφημιστικής καμπάνιας, δημοσίευσε τα αποτελέσματα του μηνός Ιουνίου…

Το ανεξάρτητο διεθνές ινστιτούτο IMAS στο Μόναχο που μετρά την αποτελεσματικότητα κάθε μήνα της απόδοσης<...> της διαφημιστικής καμπάνιας, δημοσίευσε τα αποτελέσματα του μηνός Ιουνίου όπου αναφέρεται ότι η διαφήμιση του ΕΟΤ κατέλαβε την πρώτη θέση από όλες τις διαφημίσεις που τρέχουν στην Γερμανία, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Η διαφήμιση του ΕΟΤ βαθμολογήθηκε με 3,27, του Μαρόκο με 3,20, της Πεζώ με 3,02, της Toyota με 2,79, και της Pirelli με 2,44.

Η έρευνα του IMAS γίνεται με βάση ένα τεστ σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ανθρώπων και βαθμολογούνται η επίδραση – αναγνωρισιμότητα, και η ανταπόκριση της διαφήμισης στις ερωτήσεις `μου αρέσει`, `θα ήθελα να ξέρω`, `μου δημιουργεί την διάθεση να αγοράσω`. Με βάση αυτή την πρωτιά του Ιουνίου, η διαφήμιση του ΕΟΤ κατατάσσεται πέμπτη μεταξύ όλων των διαφημίσεων που κυκλοφορούν στην Γερμανία για το 2003.

Τα παραπάνω αποτελέσματα έχουν δημοσιευθεί και στο τελευταίο τεύχος του εξειδικευμένου διεθνούς γερμανικού περιοδικού Werben Verkaufen.

Στην ανακοίνωση του ο ΕΟΤ τονίζει ότι αυτή η πρωτιά πιστεύει ότι είναι η αντικειμενική απάντηση σε ορισμένα δημοσιεύματα σχετικά με την επίδραση και την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού στην Γερμανία.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024