“Οι οδηγοί που διέρχονται από την Εγνατία οδό εξανίστανται καθώς ο ολοκαίνουργιος αυτός αυτοκινητόδρομος δεν έχει χώρους προσωρινής στάθμευσης (parking), βενζινάδικα και ΣΕΑ”, αναφέρει στην ερώτησή του ο βουλευτής του […]
“Οι οδηγοί που διέρχονται από την Εγνατία οδό εξανίστανται καθώς ο ολοκαίνουργιος αυτός αυτοκινητόδρομος δεν έχει χώρους<…> προσωρινής στάθμευσης (parking), βενζινάδικα και ΣΕΑ”, αναφέρει στην ερώτησή του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Περικλής Κοροβέσης. “Κάποιοι μάλιστα τολμηροί οδηγοί, σταματώντας αναγκαστικά στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) για προφανείς λόγους, έχουν αντιμετωπίσει σοβαρό κίνδυνο για τη σωματική τους ακεραιότητα.
Είναι τουλάχιστον εγκληματικό, και αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, να έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία τα 550 από τα 660 χιλιόμετρα του αυτοκινητοδρόμου αυτού χωρίς να λειτουργεί ούτε ένα ΣΕΑ (Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών) ενώ διεθνώς επιβάλλεται ανά 30-50 χλμ. η ύπαρξη τέτοιων ΣΕΑ, απαραίτητων για την ασφάλεια των χρηστών. Υπογραμμίζουμε άλλωστε ότι στον Ν.3481/06, χωροθετούνται 17 τέτοια ΣΕΑ, χωρίς να λειτουργεί ούτε ένα 2,5 χρόνια μετά. Σημειωτέον ότι για να δημιουργηθούν αυτά τα 17 ΣΕΑ απαιτούνται να γίνουν και χρονοβόρες απαλλοτριώσεις.
Ως αποτέλεσμα αυτού είναι οι οδηγοί να βγαίνουν από τον αυτοκινητόδρομο, προκειμένου να προμηθευτούν βενζίνη, να αναπαυθούν και να εξυπηρετήσουν τις φυσικές τους ανάγκες.
Ας σημειωθεί ότι η λειτουργία τέτοιων ΣΕΑ θα επιφέρει έσοδα για το Δημόσιο, το οποίο βρίσκεται στη γνωστή δημοσιοοικονομική κατάσταση.
Παραμένουμε ουραγοί στην Ευρωπαϊκή Ένωση στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας και παραδίδουμε αυτοκινητόδρομους με σοβαρές ελλείψεις εξυπηρέτησης των χρηστών.
Σύμφωνα με τα παραπάνω ερωτάται ο υπουργός:
1. Με ποιό συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα θα λειτουργήσουν οι 17 ΣΕΑ που προβλέπει ο Ν.3481/06 και ποιά προσωρινά μέτρα θα λάβει για μικρούς χώρους στάθμευσης στην Εγνατία Οδό.
2. Για ποιο λόγο οι ΣΕΑ αντί να κατασκευαστούν από τους αναδόχους των έργων, προβλέπεται να κατασκευαστούν από άλλες εταιρείες, με συνέπεια σοβαρές καθυστερήσεις στη λειτουργία της Εγνατίας Οδού ως ολοκληρωμένου αυτοκινητο-δρόμου”.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.