Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ Ελλάδα μπορεί να προσφέρει πραγματικές και όχι κατασκευασμένες εμπειρίες
Greece - The True Experience

Η Ελλάδα μπορεί να προσφέρει πραγματικές και όχι κατασκευασμένες εμπειρίες

Ένα νέο κεφάλαιο για τον ελληνικό τουρισμό άνοιξε στην φετινή έκθεση World Travel Market το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, παρουσιάζοντας στην αρχή της φετινής τουριστικής περιόδου, την νέα εικόνα της χώρας στο εξωτερικό (“brand identity”), αλλά και το νέο σλόγκαν του ελληνικού τουριστικού προϊόντος…

Ένα νέο κεφάλαιο για τον ελληνικό τουρισμό άνοιξε στην φετινή έκθεση World Travel Market το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, παρουσιάζοντας στην αρχή της φετινής τουριστικής περιόδου, την νέα εικόνα της χώρας<...>στο εξωτερικό (“brand identity”), αλλά και το νέο σλόγκαν του ελληνικού τουριστικού προϊόντος “Greece – The True Experience”.

Το νέο σλόγκαν, όπως ανέφερε μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, στην συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο της έκθεσης, όχι μόνο ανταποκρίνεται στους στρατηγικούς στόχους, που συνοψίζονται στο τρίπτυχο «Ποιότητα – Ποικιλομορφία – Βιωσιμότητα», αλλά εκφράζει και μια αλήθεια: Η Ελλάδα είναι μια χώρα που προσφέρει πολυποίκιλες εμπειρίες. Μια χώρα με τέσσερις εποχές. Μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή χώρα που η παράδοσή της χάνεται στα βάθη της ιστορίας. Μια χώρα με ορεινά παραδοσιακά χωριά και 3.000 νησιά. Μια χώρα με γαλάζιες, φιλικές θάλασσες και πλούσια ενδοχώρα ακόμη 80% ανεξερεύνητη. Όμως, παράλληλα είναι μια σύγχρονη χώρα που επενδύει σε νέα μοντέλα τουρισμού, όπως τη γαστρονομία, τη διοργάνωση μεγάλων αθλητικών γεγονότων (Μεσογειακοί Αγώνες 2013), τη δημιουργία πίστας “Formula 1”. Η Ελλάδα μπορεί να προσφέρει πραγματικές και όχι κατασκευασμένες εμπειρίες.

Παρουσιάζοντας τον στρατηγικό στόχο του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, που συνοψίζεται στο τρίπτυχο «Ποιότητα – Ποικιλομορφία – Βιωσιμότητα», ο κ. Σπηλιωτόπουλος ανέφερε:

  • Πιστεύουμε πως η ποιότητα μπορεί να είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας. Πρόκειται για διαρκή και επίμονη επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό, σύγχρονες υποδομές, άριστες υπηρεσίες. Μια επένδυση με συγκεκριμένες δράσεις και ρεαλιστικά αποτελέσματα.

  • Η ποικιλομορφία – εγγενές χαρακτηριστικό της χώρας μας – την οποία προβάλλουμε και στηρίζουμε επενδυτικά θα μας οδηγήσει στην επίτευξη δύο βασικών στόχων: Τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε 12 μήνες το χρόνο.

  • Η βιωσιμότητα και η προστασία του περιβάλλοντος διέπει όλους τους παραπάνω στόχους. Πιστεύουμε σε μια βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη που δεν θυσιάζει την ικανότητα των μελλοντικών γενεών να εξυπηρετήσουν τις δικές τους ανάγκες. Το περιβάλλον αποτελεί αναπόσπαστο χαρακτηριστικό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Αυτός είναι ο λόγος που ήδη έχουμε ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια για την προώθηση του πράσινου και του οικολογικού τουρισμού, με τη δημιουργία οικολογικών κάμπινγκ, μαρινών και άλλων εγκαταστάσεων. Το φυσικό περιβάλλον της χώρας έχει παραμείνει παρθένο σε πολύ μεγάλο βαθμό, τουλάχιστον σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Ελλάδα έχει καθαρές θάλασσες και πλούσια ορεινή βλάστηση. Η βιώσιμη ανάπτυξη, η φέρουσα χωρητικότητα των προορισμών, η προστασία των ιστορικών μνημείων και η διαρκής ανάδειξη του πολιτισμού, αποτελούν τις κρίσιμες παραμέτρους της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας για το παρόν και για το μέλλον. Θα κινηθούμε προς την κατεύθυνση μιας τουριστικής ανάπτυξης βιώσιμης, στους άξονες της αειφορίας, των ήπιων παρεμβάσεων, της αρμονικής προσαρμογής κάθε επενδυτικής ή άλλης δραστηριότητας στο φυσικό χώρο.

Μιλώντας τέλος για την αγορά της Βρετανίας ο κ. Σπηλιωτόπουλος τόνισε πως “είναι μια παραδοσιακή αγορά για την Ελλάδα κι είναι αλήθεια ότι τα τελευταία 2 χρόνια, η παραδοσιακή αυτή αγορά παρουσίασε μια μικρή κάμψη. Ωστόσο, βάσει των πρώτων ενδείξεων, υπάρχει μια αναθέρμανση του ενδιαφέροντος των Βρετανών για την ελλαδική αγορά. Εάν αυτές οι ενδείξεις συνεχιστούν, ίσως τα αποτελέσματα για την επόμενη χρονιά να είναι καλά” τόνισε ο κ. υπουργός, επισημαίνοντας για ακόμη μια φορά πως “το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης δεν στέκεται τόσο στα νούμερα που αφορούν στην επισκεψιμότητα όσο στα νούμερα που αφορούν στην ποιότητα. Και η ποιότητα έχει να κάνει με το ποιοι επισκέπτονται την Ελλάδα, τι αφήνουν πίσω και κατά πόσο αυτοί που αναχωρούν από την Ελλάδα μεταφέρουν μοναδικές εμπειρίες και γίνονται οι πραγματικοί πρεσβευτές της σύγχρονης εικόνας, της σύγχρονης χώρας μας, που είναι η Ελλάδα. Αυτό έχει μεγαλύτερη αξία πάνω από τους αριθμούς”.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024