Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΚατσιφάρας: Ο Ε.Ο.Τ. γνωρίζει ότι το “explore your senses” χρησιμοποιείται ήδη ως σλόγκαν από εστιατόριο στον Καναδά;
Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ - Περιφέρεια Αχαΐας

Κατσιφάρας: Ο Ε.Ο.Τ. γνωρίζει ότι το “explore your senses” χρησιμοποιείται ήδη ως σλόγκαν από εστιατόριο στον Καναδά;

Ερώτηση σχετικά με το μήνυμα “explore your senses” της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Ελλάδας στο εξωτερικό για το 2007 κατέθεσε στη Βουλή την Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου, ο βουλευτής Αχαΐας του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Απόστολος Κατσιφάρας, καταγγέλλοντας τη χρήση της φράσης αυτής ως σλόγκαν εστιατορίου στον Καναδά…

Ερώτηση σχετικά με το μήνυμα “explore your senses” της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Ελλάδας στο εξωτερικό για το 2007 κατέθεσε στη Βουλή την Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου, ο βουλευτής Αχαΐας του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κ. Απόστολος Κατσιφάρας,<...>καταγγέλλοντας τη χρήση της φράσης αυτής ως σλόγκαν εστιατορίου στον Καναδά. Μάλιστα, όπως ανέφερε το εστιατόριο, που βρίσκεται στο Οντάριο, έχει εξασφαλίσει και τη διεύθυνση www.exploreyoursenses.com για την ιστοσελίδα του.

Επίσης, το σλόγκαν αυτό, όπως πρόσθεσε ο κ. Κατσιφάρας, είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και από διεθνή εταιρία, η οποία εξειδικεύεται στη δημιουργία ιστοσελίδων με σχεδίαση, δημιουργικό, εξεύρεση σλόγκαν, εξασφάλιση ιστοσελίδας και καταχώρηση ονομασίας και η οποία προβάλλει ως δείγμα της δουλειάς της, μεταξύ άλλων, το σλόγκαν “explore your senses”, της συγκεκριμένης επιχείρησης.

“Επειδή ο Ε.Ο.Τ. δαπανά αρκετά χρήματα για την προβολή της χώρας μας και η οποία θα πρέπει να στηρίζεται σε καινοτόμα μηνύματα, μοναδικά, μη χρησιμοποιημένα και ταυτόχρονα οι νέες τεχνολογίες, με τις άπειρες δυνατότητες, παρέχουν δικλίδες ασφαλείας, προκειμένου να αποφεύγονται “γκάφες”, με το απλό πάτημα ενός κουμπιού”, ο κ. Κατσιφάρας έθεσε τα ακόλουθα ερωτήματα στην υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κυρία Φάνη Πάλλη – Πετραλιά:

  1. Έγινε έρευνα αγοράς πριν χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο σλόγκαν από τον Ε.Ο.Τ.;

  2. Ερευνήθηκε το διαδίκτυο για την κατοχύρωση της συγκεκριμένης ονομασίας, δεδομένου ότι περίπου το 45% των τουριστών ενημερώνεται από το διαδίκτυο;

  3. Ποιο είναι το κόστος για το σλόγκαν και το δημιουργικό της καμπάνιας του Ε.Ο.Τ., που πλέον εκτός από τη Φλώριδα προβάλλει και το Οντάριο;

  4. Προτίθεται η ηγεσία του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης να προβεί σε κάποιες ενέργειες, και αν ναι σε ποιες, για την αποκατάσταση της διεθνούς φήμης της χώρας;
  5. Αποδέχεται η ηγεσία του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, η Ελλάδα – η χώρα με το ξεχωριστό πολιτισμό, τις ιδιαίτερες ομορφιές της, την ιστορία της – να ταυτίζει απόλυτα το κορυφαίο τουριστικό – διαφημιστικό μήνυμά της με αυτό ενός εστιατορίου στο Οντάριο;

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024