To α` τετράμηνο του 2010, το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) δέχθηκε 4.287 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Αύξηση παραπόνων – καταγγελιών 65,46%, σε σχέση με το αΆ τετράμηνο του 2009. Αύξηση […]
To α` τετράμηνο του 2010, το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) δέχθηκε 4.287 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Αύξηση παραπόνων<...> – καταγγελιών 65,46%, σε σχέση με το αΆ τετράμηνο του 2009. Αύξηση ποσών, που ωφελήθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. 16,20% σε σχέση με το αΆ τετράμηνο του 2009.
Όσον αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες, καταγράφηκαν 54 καταγγελίες, ποσοστό 1,24% επί του συνόλου. Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 221.261,98 ευρώ (συγκεντρωτικά). Για την κατηγορία τουριστικών υπηρεσιών, ωφελήθηκαν από τουριστικές επιχειρήσεις με το ποσό των 6.143,10 ευρώ.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.