Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚρήτη: Προσπάθειες βελτίωσης με οργάνωση και προγραμματισμό

Κρήτη: Προσπάθειες βελτίωσης με οργάνωση και προγραμματισμό

Παρ’ όλες τις προσπάθειες που έχουν γίνει κατά το παρελθόν, η Κρήτη μαστίζεται από προβλήματα όπως το κακό οδικό δίκτυο, τα σκουπίδια, και η ηχορύπανση. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών […]

Παρ' όλες τις προσπάθειες που έχουν γίνει κατά το παρελθόν, η Κρήτη<.> μαστίζεται από προβλήματα όπως<...> το κακό οδικό δίκτυο, τα σκουπίδια, και η ηχορύπανση. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης κ. Παπακαλιάτης ανέφερε πρόσφατα σχετικά με την υποδομή της Κρήτης και τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο προορισμός ότι 'Σίγουρα η κατάσταση που επικρατεί σήμερα είναι πολύ καλύτερη απ' ότι στο παρελθόν, αλλά και πάλι δεν είμαστε ευχαριστημένοι. Πρέπει συνεχώς να επισημαίνουμε τα προβλήματα και στο κάτω-κάτω της γραφής, η σωστή υποδομή δεν είναι μόνο για τον τουρίστα αλλά για όλους μας, για να μπορούμε να ζούμε σ' ένα πολιτισμένο περιβάλλον.
Πρέπει όμως να αναφερθώ ότι γίνονται προσπάθειες για την καλυτέρευση των συνθηκών, όπως αυτό της σωστής σήμανσης στους δρόμους, και τα τελευταία χρόνια από την Περιφέρεια. Επίσης πρέπει να πούμε ότι η Κρήτη διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό εξαιρετικών ξενοδοχειακών μονάδων με πάρα πολύ υψηλό επίπεδο. Ενώ τα παράπονα που έχομε από τους πελάτες μας είναι πολλά, όσο αφορά την υποδομή που ανέφερα προηγουμένως, είναι απειροελάχιστα όσο αφορά τα ξενοδοχεία μας.

Η οργάνωση και ο σωστός προγραμματισμός είναι η μόνη λύση, αναφέρει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων, προσθέτοντας, ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι διανύουμε μια περίοδο, με δυο κυρίαρχα στοιχεία: την ευρωπαϊκή ενοποίηση και τη δημιουργία μιας ενιαίας εσωτερικής αγοράς, με ελεύθερη διακίνηση και εγκατάσταση, και
τη διεθνοποίηση της οικονομίας σε όλους τους τομείς και ιδιαίτερα στον τουρισμό.
'Η πρόκληση λοιπόν συνίσταται σε 2 στρατηγικούς άξονες, αφενός κατά πόσο μπορούμε να επωφεληθούμε από την εξέλιξη αυτή, και αφετέρου να δημιουργήσουμε τις καλύτερες προϋποθέσεις και πλαίσιο συνεργασίας. Γεγονότα που θα επιτρέψουν να βελτιώσουμε το επίπεδο της τουριστικής μας προσφοράς, να βελτιώσουμε τον επαγγελματισμό μας και να αντιμετωπίσουμε από ευνοϊκότερη θέση τον ιδιαίτερα οξύ ανταγωνισμό.
Πιστεύαμε και πιστεύουμε ακόμη και σήμερα ότι διαθέτουμε την ομορφότερη χώρα στον κόσμο και οι πελάτες, όποιας αντιμετώπισης και εάν τύχουν ως επισκέπτες από εμάς, θα ξαναέρθουν στη χώρα μας. Λειτουργούμε ωσάν να ήμασταν ένα κρατικό μονοπώλιο, με τα σχετικά προνόμια.
Η σωστή οργάνωση και ο προγραμματισμός είναι η μόνη λύση. Ο ερασιτεχνισμός που επικρατεί σε μεγάλο βαθμό σήμερα στην ελληνική τουριστική βιομηχανία μας αφήνει έκθετους στους κινδύνους κάθε πιθανής διακύμανσης της ιδιαίτερα ευαίσθητης αγοράς'.

Σύμφωνα με τον ίδιο ομιλητή το μέλλον του Κρητικού Τουρισμού, δεν είναι πολύ αισιόδοξο, γιατί δεν υπάρχει ανάπτυξη αριθμού κλινών.
Δεν κατασκευάζονται νέες μονάδες, ενώ τα προβλήματα υποδομής, παραμένουν άλυτα.
'Τα τελευταία χρόνια οι νέες μονάδες είναι ελάχιστες και ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να μιλάμε για αυξήσεις. Ο λόγος βέβαια που δεν κατασκευάζονται καινούργιες ξενοδοχειακές μονάδες είναι ότι επιχειρηματικά, η απόδοση είναι πλέον πάρα πολύ μικρή σε σχέση με την επένδυση, και ως εκ τούτου οι επιχειρηματίες στρέφονται πλέον σε άλλες επενδύσεις, με ορισμένες εξαιρέσεις.
Θα έλεγα όμως, ότι ίσως δε θα πρέπει να μας ενδιαφέρουν μόνο οι αριθμοί, αλλά να μας ενδιαφέρουν κυρίως τα οικονομικά αποτελέσματα που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια είναι πτωτικά, κυρίως λόγω 'παγώματος' των τιμών, και επίσης λόγω της πτώσης της ποιότητος τουριστών. Δεν υπάρχει μαγικό ραβδί για να δώσει άμεσες λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τουρισμός στην Κρήτη. Για μας τα προβλήματα είναι πολλά, και για τη λύση τους υπεύθυνο είναι το Κράτος. Φυσικά και ο ιδιώτης έχει την ευθύνη και αν όλοι μας δεν αποκτήσουμε την κατάλληλη παιδεία δε θα μπορέσομε ποτέ να δώσουμε λύσεις στα προβλήματα.
Φροντίδα και επιμέλεια χρειάζεται. Απλά πράγματα. Καθαριότητα, σεβασμός στις ανάγκες του πελάτη, συνέπεια στις συναλλαγές και φυσικά επάρκεια βασικών έργων υποδομής. Τα παράπονα των ξένων τουριστών επικεντρώνονται κυρίως στην έλλειψη γενικής υποδομής, στην καθαριότητα, στην ανεπαρκή συντήρηση των αρχαιολογικών χώρων και στην έλλειψη σεβασμού στο περιβάλλον.
Ελπίζω, να τα λάβουν υπόψη οι αρμόδιοι φορείς και να φροντίσουν για την επίλυσή τους
', κατέληξε ο κ. Παπακαλιάτης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024