Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚύριο “εργαλείο” μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού ο ΕΟΤ

Κύριο “εργαλείο” μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού ο ΕΟΤ

Σαρωτικές αλλαγές με στόχο να μετατραπεί ο ΕΟΤ σε κύριο “εργαλείο” μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού και να αποκτήσει ευελιξία, ταχύτητα αντίδρασης στις αλλαγές, που σημειώνονται στις διεθνείς αγορές και αποτελεσματικότητα, προβλέπονται στο σχέδιο Οργανισμού, που βρίσκεται στην τελική φάση επεξεργασίας του…

Σαρωτικές αλλαγές με στόχο να μετατραπεί ο ΕΟΤ σε κύριο “εργαλείο” μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού και να αποκτήσει<...> ευελιξία, ταχύτητα αντίδρασης στις αλλαγές, που σημειώνονται στις διεθνείς αγορές και αποτελεσματικότητα, προβλέπονται στο σχέδιο Οργανισμού, που βρίσκεται στην τελική φάση επεξεργασίας του.

Η ηγεσία του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης προσανατολίζεται σ` έναν ευέλικτο Οργανισμό, ο οποίος θα αποτελείται από τρεις Γ. Διευθύνσεις. Ρόλο “κορμού” στη νέα δομή του Οργανισμού θα έχει η Γ. Διεύθυνση Μάρκετινγκ η οποία θα προέλθει από τη συνένωση των διευθύνσεων μελετών και Ανάπτυξης, Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Την “τριάδα” της κορυφής της νέας διοικητικής πυραμίδας του ΕΟΤ θα συμπληρώνουν η Γ. Διεύθυνση Εφαρμογής της Τουριστικής Πολιτικής (θα έχει τις αρμοδιότητες της Τεχνικής διεύθυνσης και της Επιθεώρησης) και η Γ. Διεύθυνση Περιφερειών και Διοίκησης.

Αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Αριστείδης Καλογερόπουλος, μιλώντας στον κ. Π. Δ. Υφαντή για λογαριασμό της ημερήσιας ηλεκτρονικής εφημερίδας “TravelDailyNews”.

Ο πρόεδρος του ΕΟΤ αναφέρεται αναλυτικά στα νέα, εξειδικευμένα τμήματα, τα οποία δημιουργούνται στον Οργανισμό, τη μορφή που θα έχουν τα Γραφεία Εξωτερικού, αλλά και τον μηχανισμό που συγκροτείται προκειμένου να καταγράφεται καθημερινά το πώς διαμορφώνεται διεθνώς, το κλίμα για τη χώρα μας ώστε να υπάρχει η δυνατότητα παρεμβάσεων για τη διαφοροποίησή του.

Ο κ. Α. Καλογερόπουλος μιλά, μεταξύ άλλων, για την καθυστέρηση στη συγκρότηση του Δ.Σ. του ΕΟΤ, τη συνεργασία του Οργανισμού με την Helexpo, τις αλλαγές που προωθούνται στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των γραφείων ταξιδιών, τις παρεμβάσεις για την ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού, την ανάγκη να δημιουργηθεί “κουλτούρα” χιονιού, αλλά και τις αλλαγές στο θεσμό των “λευκών” και “πράσινων” εβδομάδων.

Αναζητήστε το πλήρες κείμενο της συνέντευξης στη στήλη “επί της ουσίας” με τον Π.Δ.Υφαντή στην ιστοσελίδα της ημερήσιας ηλεκτρονικής εφημερίδας TravelDailyNews (www.traveldailynews.gr).

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024