Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήMarketing Greece: Αύξηση μέσης τουριστικής δαπάνης, άμβλυνση εποχικότητας οι στόχοι του 2018
Τουριστικό μάρκετινγκ

Marketing Greece: Αύξηση μέσης τουριστικής δαπάνης, άμβλυνση εποχικότητας οι στόχοι του 2018

Το 2018 θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα: α) στην προώθηση τουριστικών προϊόντων της χώρας με υπάρχουσα ή και ανερχόμενη δυναμική, β) στην προβολή προορισμών, με βάση το επίπεδο των υποδομών και την προσβασιμότητα, καθώς και στην προώθησή τους μέσω ψηφιακών δράσεων στο Discovergreece.com, γ) στην εμβάθυνση σε ποιοτικά στοιχεία των επισκεπτών και δ) στην ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.

Το πρόγραμμα δράσεων και τους στόχους της Marketing Greece για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις ξένες αγορές και στο εσωτερικό της χώρας, ενόψει της νέας σεζόν, παρουσίασε σήμερα η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, κα Ιωάννα Δρέττα, σε συνάντηση που πραγματοποίησε με δημοσιογράφους του τουριστικού ρεπορτάζ. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε παρουσία του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) και α’ αντιπροέδρου της Marketing Greece, κ. Αλέξανδρου Βασιλικού και της αντιπροέδρου του ΞΕΕ και μέλους του ΔΣ της Marketing Greece, κα Χριστίνας Τετράδη.


Ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) και α’ αντιπρόεδρος της Marketing Greece, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός.

Βασικός στρατηγικός στόχος της Marketing Greece είναι η βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της τουριστικής ζήτησης. Όπως τόνισε η κα Δρέττα, στο πλαίσιο του προγραμματισμού των δράσεων προβολής και προώθησης της εταιρείας, θα επιδιώκεται η υποστήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών για την αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών, την άμβλυνση της εποχικότητας και την καλύτερη γεωγραφική κάλυψη του ταξιδιωτικού ρεύματος.

Εξειδικεύοντας τις προτεραιότητες της εταιρείας για το τρέχον έτος, επεσήμανε ότι θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα:

  • στην προώθηση τουριστικών προϊόντων της χώρας με υπάρχουσα ή και ανερχόμενη δυναμική, θέτοντας ως βασικό κριτήριο την εκτίμηση της τουριστικής κίνησης, σύμφωνα με τον προγραμματισμό θέσεων του 2018
  • στην προβολή προορισμών, με βάση το επίπεδο των υποδομών και την προσβασιμότητα, καθώς και στην προώθησή τους μέσω ψηφιακών δράσεων στο Discovergreece.com και ενεργειών δημοσιότητας
  • στην εμβάθυνση σε ποιοτικά στοιχεία των επισκεπτών, για ουσιαστικότερη στόχευση βασικών και αναδυόμενων αγορών
  • στην ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού με ενέργειες προώθησης που θα απευθύνονται στον Έλληνα ταξιδιώτη

Παράλληλα, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece αναφέρθηκε στην storytelling πλατφόρμα προώθησης ταξιδιωτικών εμπειριών για digital influencers, “Blogrotters“, η οποία το 2018 εστιάζει στον γαστρονομικό πλούτο της Ελλάδας. Με concept “BITE – SIZED GREECE” το Blogtrotters προσκαλεί travel bloggers, instagrammers και vloggers να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν την ταυτότητα των ελληνικών προορισμών μέσα από τη γαστρονομία τους.

Επίσης, κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τους δημοσιογράφους η κα Δρέττα παρουσίασε σειρά δράσεων που υλοποίησε η Marketing Greece το 2017. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στο πρόγραμμα δημοσιότητας που σχεδίασε και υλοποίησε το διεθνές δίκτυο δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, από το οποίο προέκυψαν συνολικά 1607 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε διεθνή ΜΜΕ. Στόχος του προγράμματος δημοσιότητας ήταν:

  • να ενδυναμώσει την εικόνα της Αθήνας και να την καθιερώσει μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαϊκών city break προορισμών, αναδεικνύοντας την ισχυρή πολιτιστική της διάσταση
  • να εστιάσει στην προβολή και ανάδειξη λιγότερο γνωστών νησιωτικών και ηπειρωτικών προορισμών, παρουσιάζοντας την αυθεντική πλευρά της Ελλάδας
  • να προσεγγίσει νέες αγορές, όπως την Πολωνία και την Ιταλία, που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση εισερχόμενου τουρισμού και προοπτική για περαιτέρω ανάπτυξη.

Επιπλέον, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece έκανε ειδική αναφορά στην εξέλιξη του Discovergreece.com και του οικοσυστήματός του, που με όχημα την καμπάνια “Wanderlust Greece“, δημιουργεί ένα καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα εργαλείο που παράγει πρωτότυπο περιεχόμενο, προβάλλει ζωντανά τους ελληνικούς προορισμούς στους χρήστες και έχει επιτύχει μέχρι σήμερα σημαντικά νούμερα διείσδυσης και αλληλεπίδρασης με το κοινό των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης του.

Το Discovergreece.com και τα Μέσα Κοινωνικής του Δικτύωσης έχουν να επιδείξουν σημαντική ανάπτυξη, η οποία μεταφράζεται σε:

  • 90% αύξηση των οργανικών visits στο Discovergreeece.com για το διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2018, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2017
  • 40% αύξηση των followers στο Instagram το τελευταίο 10μηνο
  • αύξηση του engagement rate από 3,5% σε 5% στο Facebook, ποσοστό ιδιαίτερα σημαντικό αν ληφθεί υπόψη ότι ο μέσος όρος, για τις σελίδες Facebook που έχουν αντίστοιχη δυναμική με του Discovergreece.com, ανέρχεται σε 3%

Καταλήγοντας, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece τόνισε: “Συνεχίζουμε, δυναμικά και το 2018 να υποστηρίζουμε με τις δράσεις μας την ενιαία εθνική στρατηγική τουριστικής προώθησης της χώρας, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς. Στο πλαίσιο των δράσεών μας, στοχεύουμε στην ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με απώτερο στόχο την προσέλκυση υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών, καθώς και τη διάχυση του εισερχόμενου ταξιδιωτικού ρεύματος σε μεγαλύτερη περίοδο και περισσότερους προορισμούς“.

Τέλος, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Marketing Greece αποτελείται από τους:

  • Ρέτσος Ιωάννης, πρόεδρος
  • Δρέττα Ιωάννα, διευθύνουσα σύμβουλος
  • Βασιλικός Αλέξανδρος, αντιπρόεδρος Α’
  • Σμπώκου Αγάπη, αντιπρόεδρος B’
  • Μέλη: Ανδρεάδης Ανδρέας, Λασκαρίδη Χλόη-Μαρία, Βερνίκος Γιώργος, Βασιλάκης Ευτύχιος, Παράσχης Ιωάννης, Στυλιανόπουλος Ανδρέας, Καλλίνικος Καλλίνικος, Μαυρόπουλος Μιχαήλ, Κωνσταντακόπουλος Αχιλλέας, Στεργίου Χρήστος, Ποδηματάς Παναγιώτης, Κοκοτός Φώτιος – Ιωσήφ, Τετράδη Χριστίνα, Σουλούνιας Άρης, Γερουλάνου Ειρήνη, Συριανός Αθανάσιος, Ζήκος Κωνσταντίνος, Μπάκουλα Κάντζα Μαρία, Νταλέκου Χαρίκλεια.

 

Marketing Greece Marketing Plan 2018

Athens Publicity Highlights 2014-2017

Wanderlust Greece Athens

Στη φωτογραφία, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024