Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΜε εκπτώσεις και προσφορές προσελκύουν πελάτες στην Κρήτη

Με εκπτώσεις και προσφορές προσελκύουν πελάτες στην Κρήτη

Πτωτική σε ανησυχητικό βαθμό παρουσιάζεται η τουριστική κίνηση στην Κρήτη μιας και πολλά ξενοδοχεία καταφεύγουν -εν μέσω τουριστικής περιόδου- σε εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και το 60% για να προσελκύσουν […]

Πτωτική σε ανησυχητικό βαθμό παρουσιάζεται η τουριστική κίνηση στην Κρήτη<.> μιας και πολλά ξενοδοχεία καταφεύγουν<...> -εν μέσω τουριστικής περιόδου- σε εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και το 60% για να προσελκύσουν πελάτες, γεγονός που απογοητεύει τους τουριστικούς επιχειρηματίες του νησιού.

Η πτώση σύμφωνα με ρεπορτάζ της τοπικής εφημερίδας 'Πατρίς' φθάνει ή και ξεπερνάει κατά περιοχές το 10% και πολλές μικρές ξενοδοχειακές μονάδες βρίσκονται σε δεινή θέση καθώς τα πρακτορεία με τα οποία συνεργάζονται έχουν προχωρήσει σε ακυρώσεις κρατήσεων.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου Τάκης Καλουτσάκης, σε συνέντευξή του στην κρητική εφημερίδα είπε: "Η λέξη χάλια, περιγράφει την κατάσταση. Βρισκόμαστε μέσα στην καρδιά της τουριστικής περιόδου και η μέση πληρότητα στα ξενοδοχεία είναι της τάξης του 70% ενώ πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο, υπερέβαινε το 90%". Ο ίδιος τόνισε: "Τα ξενοδοχεία, μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών, έχουν αναγκαστεί να κάνουν προσφορές μειώνοντας τις τιμές τους έως και 60% για να προσελκύσουν πελάτες. Δυστυχώς, έχουμε σημαντική πτώση στην τουριστική κίνηση και η κατάσταση θα γίνει ακόμη πιο δύσκολη, όσο προχωρούμε στο τέλος του καλοκαιριού".

"Η φετινή τουριστική περίοοδος, σίγουρα δεν είναι από τις καλύτερες που διανύουμε και στην Κρήτη" σχολίασε ο τουριστικός πράκτορας Κώστας Ξυλούρης, μιλώντας στην εφημερίδα 'Πατρίς', και συμπλήρωσε ότι: "Είναι φυσικό οι ξενοδόχοι που δεν καλύπτουν τα κρεβάτια τους να κάνουν προσφορές που φθάνουν ή και ξεπερνούν το 50% κάτω από τις αρχικές τιμές, για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στα έξοδά τους". Ο κ. Ξυλούρης, είπε ότι έχουμε πτώση στην κίνηση και απώλειες, κυρίως Γερμανών, Αυστριακών και Ολλανδών Τουριστών, ενώ πρόσθεσε: "Την ίδια ώρα η Τουρκία "βουλιάζει" από τον τουρισμό και γιατί έχει καλές τιμές και υποδομές και γιατί ακολουθεί μία σωστή "επιθετική" διαφημιστική πολιτική".

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι στην Κρήτη θα έπρεπε να υπάρχει ένας κοινός προγραμματισμός και μία κοινή δράση στο ζήτημα της προβολής και της διαφήμισης, ενώ πρόσθεσε: "Δεν είναι δυνατόν να λέμε ότι θέλουμε να προσελκύσουμε υψηλού οικονομικού επιπέδου τουρίστες και την ίδια στιγμή οι ξένοι επισκέπτες που ταξιδεύουν από το αεροδρόμιο "Νίκος Καζαντζάκης" να περιμένουν με τις ώρες κάτω από τον ήλιο με τις βαλίτσες τους, αφού οι αίθουσες του αερολιμένα δεν επαρκούν για τις χιλιάδες των ταξιδιωτών. Ούτε είναι δυνατόν στο λιμάνι του Ηρακλείου όπου διακινούνται σε καθημερινή βάση περίπου 8.000 επιβάτες να μην υπάρχει μια τουαλέτα".

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024