Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΜε “Εθνικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής και Διαφήμισης” θα προβληθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2004

Με “Εθνικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής και Διαφήμισης” θα προβληθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2004

Το πρόγραμμα προβολής και διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού για το 2004 θα βασιστεί στην κατάρτιση ενός “Εθνικού Σχεδίου Τουριστικής Προβολής και Διαφήμισης” ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ΕΟΤ Γιάννης Πατέλλης σε συνέντευξή του στο TravelDailyNews…

Το πρόγραμμα προβολής και διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού για το 2004 θα βασιστεί στην κατάρτιση ενός<...> “Εθνικού Σχεδίου Τουριστικής Προβολής και Διαφήμισης” ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ΕΟΤ Γιάννης Πατέλλης σε συνέντευξή του στο TravelDailyNews.

Όπως ανέφερε ο κ. Πατέλλης η τουριστική προβολή της Ελλάδας θα έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα με την ανάπτυξη μορφών συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο. Η ευρεία συμμετοχή όλων των οικονομικών κλάδων της τοπικής αυτοδιοίκησης, ιδιωτών, κλάδων τουριστικής ανάπτυξης θα εξασφαλίζει επιπλέον πόρους και μια αρκετά υψηλή συγχρηματοδότηση. Οι διάφορες καμπάνιες και πρωτοβουλίες θα στοχεύουν και θα δυναμώνουν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, παράλληλα όμως θα προωθούν περιφερειακά προορισμούς και προϊόντα.

Πέρα από τη γενική τουριστική προβολή, η προώθηση τουριστικών προορισμών και θεματικών μορφών τουρισμού που η τουριστική πολιτική της χώρας στοχεύει να προωθήσει θα αποτελέσουν τις βάσεις για την κατάρτιση του `Εθνικού Σχεδίου Τουριστικής Προβολής και Διαφήμισης` και του `Μακροχρόνιου Σχεδίου Δράσης`, τόνισε ο κ. Πατέλλης.

Έτσι, το “Εθνικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής και Διαφήμισης” για το 2004 θα χωρίζεται στους παρακάτω τομείς βάσει των οποίων θα διαφοροποιείται και το διαφημιστικό μήνυμα κατά περίπτωση:

  • Προβολή και διαφήμιση σε εθνικό επίπεδο
  • Προβολή και διαφήμιση σε χωροταξικό επίπεδο
  • Προβολή και διαφήμιση ανά είδος θεματικού τουρισμού
  • Προβολή και διαφήμιση “νέων προϊόντων”, “νέων περιοχών”
  • Προβολή και διαφήμιση αναλόγως τον πληθυσμιακό στόχο (target group)
  • Προβολή και διαφήμιση ανά χώρα
  • Προβολή και διαφήμιση αναλόγως τον μέσων που θα χρησιμοποιηθούν
  • Εναλλακτικές δράσεις και σενάρια για περιπτώσεις που θα συμβούν, “μη υπολογίσιμα γεγονότα”

Εντός των προσεχών ημερών ο υφυπουργός Ανάπτυξης Δημήτρης Γεωργακόπουλος πρόκειται να ανακοινώσει την προκήρυξη του διαγωνισμού για τη διαφήμιση `ομπρέλας` που θα αφορά τη διαφήμιση Εθνικού επιπέδου. Για το 2004 η καμπάνια προβολής υπολογίζεται να ξεκινήσει εντός του Νοεμβρίου του 2003 με την ολοκλήρωση της τρέχουσας καμπάνιας.

Σημαντικά αυξημένο θα είναι και το διαφημιστικό κονδύλι για το 2004, όπως ανέφερε ο κ. Πατέλλης, το οποίο θα φτάσει τα 30 εκατ. ευρώ έναντι των 7.336.757,15 ευρώ που ήταν το συνολικό ποσό για την φετινή καμπάνια που είναι σε εξέλιξη.

Ο κ. Πατέλλης επεσήμανε ότι συγκεκριμένο ποσό των 30 εκατ. ευρώ αφορά κονδύλι που θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για διαφήμιση και όχι για ενέργειες δημοσίων σχέσεων ή άλλων παράλληλων προωθητικών ενεργειών. Μάλιστα ο κ. Πατέλλης ανάφερε ότι αν συνυπολογιστεί η αξία των ενεργειών δημοσίων σχέσεων και των παράλληλων προωθητικών ενεργειών που πετυχαίνουν τα αρμόδια τμήματα του ΕΟΤ στην κεντρική υπηρεσία και στα γραφεία του εξωτερικού τότε η το διαφημιστικό κονδύλι σχεδόν πενταπλασιάζεται.

Όσον αφορά στο πρόγραμμα προβολής των θεματικών μορφών τουρισμού (City Break, τουρισμός πόλεων, προσκυνηματικός, γαστρονομικός, αθλητικός κτλ) ο κ. Πατέλλης ανέφερε ότι έχει ολοκληρωθεί η κατάθεση των αιτήσεων των ενδιαφερόμενων φορέων και τα αποτελέσματα του διαγωνισμού αναμένονται στο τέλος του τρέχοντος μήνα.

Στο πρόγραμμα προβολής σε χωροταξικό επίπεδο ο ΕΟΤ θα συνεργαστεί με τις Περιφέρειες, τις Νομαρχίες και γενικά την τοπική αυτοδιοίκηση και θα παίξει συντονιστικό ρόλο για την προβολή τους που έχει πλέον περάσει στις δικές τους αρμοδιότητες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024