Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΜειωμένες πληρότητες στα ξενοδοχεία της Αττικής

Μειωμένες πληρότητες στα ξενοδοχεία της Αττικής

Μεγάλη πτώση παρουσιάζουν οι πληρότητες των ξενοδοχείων Πολυτελείας και Α’ κατηγορίας κατά το μήνα Μάρτιο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής…

Μεγάλη πτώση παρουσιάζουν οι πληρότητες των ξενοδοχείων Πολυτελείας και Α’ κατηγορίας κατά το μήνα Μάρτιο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι<...>, η οποία συνεχίζεται για όλες τις κατηγορίες και τον Απρίλιο σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ένωση Ξενοδόχων Αττικής. «Πρόκειται για μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη», σημειώνει η ΕΞΑ, «η οποία και θα επηρεάσει αναμφισβήτητα τα αποτελέσματα των ξενοδοχείων για την φετινή χρονιά, σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς των εκπροσώπων της πολιτείας που διαβλέπουν ανάκαμψη, έως και αύξηση, της κίνησης ως το τέλος του χρόνου».

Αναλυτικότερα οι μέσες πληρότητες των καταλυμάτων τον Μάρτιο είχαν ως εξής:

  • Ξενοδοχεία Πολυτελείας: 40,00%, έναντι 52,83% πέρυσι
  • Α κατηγορίας: 56,96%, έναντι 61,23% πέρυσι
  • Β κατηγορίας: 61,31%, έναντι 62,24% πέρυσι
  • Γ κατηγορίας: 45,56%, έναντι 45,61% πέρυσι
  • Δ κατηγορίας: 21,32%, έναντι 25,86% πέρυσι
  • Ε κατηγορίας: 19,90%, έναντι 14,54% πέρυσι

Οι παραπάνω πληρότητες, σημειώνει η ΕΞΑ, είναι το αποτέλεσμα του συσχετισμού των εξής μεγεθών: δυναμικότητα κλινών ανά επιχείρηση και σύνολο διανυκτερεύσεων μηνός.

Η ΕΞΑ αναφέρει ακόμα ότι όπως προκύπτει από έρευνα της Deloitte & Touche η πτώση στις πληρότητες 4 πόλεων προορισμών το Μάρτιο του 2003 σε σχέση με το Μάρτιο του 2002 είναι:

  • Αθήνα: Μάρτιος 2003: 54,1%, Μάρτιος 2002: 63,7%, Διαφορά: -1,8%
  • Μαδρίτη: Μάρτιος 2003: 68,4%, Μάρτιος 2002: 69,7%, Διαφορά: -15,1%
  • Παρίσι: Μάρτιος 2003: 62,8%, Μάρτιος 2002: 72,6%, Διαφορά: -13,2%
  • Κων/πολη: Μάρτιος 2003: 39,7%, Μάρτιος 2002: 56,9%, Διαφορά: -30,1%
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024