Δύο από τα πιο σημαντικά έντυπα του επαγγελματικού τύπου της αγοράς του τουρισμού πρόκειται να προβάλουν μέσα από την ύλη τους την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό. Συγκεκριμένα, το γερμανικό Travel […]
Δύο από τα πιο σημαντικά έντυπα του επαγγελματικού τύπου της αγοράς του τουρισμού πρόκειται να προβάλουν μέσα από την ύλη τους την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό<...>.
Συγκεκριμένα, το γερμανικό Travel Talk, στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει στις αρχές Ιουνίου, θα περιλαμβάνει ειδικό πολυσέλιδο θέμα με τίτλο “Griechenland / Kreuzfahrten und Fahren” (Ελλάδα / Κρουαζιέρες και Ferries). Σημειώνεται, πως το Travel Talk έχει την υψηλότερη κυκλοφορία μεταξύ των επαγγελματικών περιοδικών τουρισμού της Γερμανίας (37.223 αντίτυπα, IVW / IV02).
Επιπλέον, το σημαντικότερο επαγγελματικό περιοδικό της Γαλλίας για την αγορά του τουρισμού, το Tourhebdo, πρόκειται να συμπεριλάβει στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει στις αρχές Ιουνίου ένα πολυσέλιδο θέμα αφιερωμένο στην Κρήτη.
Επισημαίνεται ότι τα παραπάνω έντυπα αποτελούν -το καθένα στην αγορά του- σημαντικά σημεία αναφοράς για τους εργαζόμενους όλων των βαθμίδων της βιομηχανίας του τουρισμού, ιδιαίτερα δε στους απασχολούμενους σε τουριστικά γραφεία και tour operators. Κατά συνέπεια, η προβολή της Ελλάδας μέσω της ύλης τους, η οποία σημειωτέον οφείλεται αποκλειστικά σε πρωτοβουλία των συντακτικών ομάδων των εντύπων, αποκτά ιδιαίτερη σημασία κατά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή (last minute bookings).
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.