Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΟ Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής δυναμικά στην αγορά της Ευρώπης
Προώθηση προορισμού

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής δυναμικά στην αγορά της Ευρώπης

Με αφορμή την υποψηφιότητα για την ανακήρυξη του 2016 σε 'Επετειακό Έτος Αριστοτέλη' από την UNESCO, προγραμματίστηκε επίσκεψη του αρχαιολόγου Carlo Casi και Ιταλών δημοσιογράφων στη Χαλκιδική τον Μάρτιο. Ακόμη, η Χαλκιδική εξακολουθεί να αποτελεί τον πρώτο προορισμό για τους Βούλγαρους τουρίστες.

Θετική κρίνεται η παρουσία της Χαλκιδικής στην έκθεση τουρισμού ΒΙΤ 2015. Η Χαλκιδική συμμετείχε με αυτόνομο περίπτερο δίπλα στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπου πραγματοποιήθηκαν προκαθορισμένες συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους και εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών (low cost), οι οποίοι επιβεβαίωσαν το ενδιαφέρον τους. Η Χαλκιδική αυξάνει την αναγνωριστικότητα της και καθιερώνεται ως ανερχόμενος προορισμός για την Ιταλική αγορά.

Οι Ιταλοί δηλώνουν λάτρεις του ελληνικού πολιτισμού και δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αρχαία Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό και με αφορμή την υποψηφιότητα για την ανακήρυξη του 2016 σε “Επετειακό Έτος Αριστοτέλη” από την UNESCO, προγραμματίστηκε επίσκεψη του αρχαιολόγου Carlo Casi και δημοσιογράφων στη Χαλκιδική τον ερχόμενο Μάρτιο, προκειμένου να δημοσιευτεί ειδικό αφιέρωμα για τον Αριστοτέλη στο περιοδικό “ARCHEO” στο τεύχος Ιουνίου. 

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφτηκε η προϊσταμένη του Γραφείου του ΕΟΤ στην Ιταλία, κα Κυριακή Μπουλασίδου, με την οποία συζητήθηκαν τρόποι προώθησης των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας της Χαλκιδικής στην ιταλική αγορά μέσω θεματικών workshops, αλλά και τις δυνατότητες προβολής της Χαλκιδικής στην EXPO 2015 που θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο 1η Μαΐου-31 Οκτωβρίου 2015 με γενικό σύνθημα “Feeding the planet – Energy for life”.

Παράλληλα, συνεχίστηκαν και φέτος οι συναντήσεις και οι επαφές με τα μεγάλα τουριστικά περιοδικά και ΜΜΕ της Ιταλίας. Οι πολύ καλές σχέσεις που έχει αναπτύξει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Χαλκιδικής στην ιταλική αγορά, κα Ελένη Σαρηκώστα με το περιοδικό “Marco Polo” επισφραγίστηκαν με την προβολή της Χαλκιδικής και φέτος, στο 12σέλιδο αφιέρωμα που θα κάνει το περιοδικό για την Ελλάδα στο τεύχος Ιουλίου.

Σημαντική ήταν η προβολή της Χαλκιδικής μέσω διαφημιστικής καταχώρησης στην επίσημη εφημερίδα των γραφείων ταξιδιών στην Ιταλία, Agenzia di Viaggi (1965) σε συνεργασία με τον Τour Οperator Doc Operator, ο οποίος προωθεί τη Χαλκιδική ως Νο1 τουριστικό προορισμό, προσφέροντας απευθείας πτήσεις με charter από Μιλάνο και Βερόνα.
 
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και για τον εναλλακτικό τουρισμό κυρίως για τον ποδηλατικό όπου πραγματοποιήθηκαν συνομιλίες με δημοσιογράφους και Tour Operators που εξειδικεύονται σε αυτόν και δρομολογήθηκε η επίσκεψη δημοσιογράφου που εκδίδει περιοδικό ποδηλατικού τουρισμού στην Χαλκιδική τον ερχόμενο Απρίλιο. Τέλος, μέσα από συνομιλίες με σχολεία της Ιταλίας εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον για τον ιστιοπλοϊκό τουρισμό στη Χαλκιδική.  

Σταθερή αξία η αγορά της Βουλγαρίας – Βράβευση του περιπτέρου της Χαλκιδικής
Σταθερή και με αυξητικές τάσεις η τουριστική κίνηση από τη Βουλγαρία προκύπτει από την συμμετοχή των επιχειρηματιών της Χαλκιδικής στην τουριστική έκθεση Holidays & Spa, που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 14 Φεβρουαρίου 2015 στη Σόφια.Η Χαλκιδική εξακολουθεί να αποτελεί τον πρώτο προορισμό για τους Βούλγαρους τουρίστες και έπονται η Θάσος, η Πιερία και τα Ιόνια νησιά.

Σε επαγγελματικό επίπεδο οι προγραμματισμένες συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν υπήρξαν θετικές για τους επιχειρηματίες του τουρισμού. Αξίζει να σημειωθεί η μεγάλη συμμετοχή ελληνικών τουριστικών γραφείων που στηρίζουν το νομό μας με πολλές συμφωνίες.

Οι διοργανωτές της έκθεσης σε μια ξεχωριστή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, βράβευσαν διεθνείς φορείς του τουρισμού για τη συμμετοχή και τη συνεργασία τους. Το ανεξάρτητο περίπτερο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, το οποίο έδινε την αίσθηση ότι βρίσκεται κανείς σε παραλία της Χαλκιδικής,  βραβεύτηκε ως ιδιαίτερα ελκυστική και επαγγελματική συμμετοχή στην έκθεση.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024