Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΟικολόγοι Πράσινοι: Αμφιβόλου αισθητικής το αποτέλεσμα του happening στις όχθες του Τάμεση
Τουριστική πολιτική

Οικολόγοι Πράσινοι: Αμφιβόλου αισθητικής το αποτέλεσμα του happening στις όχθες του Τάμεση

Δυστυχώς, οι αρμόδιοι δεν έχουν αντιληφθεί ούτε σήμερα πόσο χαντακώθηκε η χώρα για δεκαετίες με την επιμονή τους στην ελάχιστα αποδοτική στρατηγική αντίληψη ότι αρκεί η κληρονομιά του Ζορμπά, το συρτάκι, για να προσελκύσουμε τους τουρίστες να γνωρίσουν την Ελλάδα, υποστηρίζουν οι Οικολόγοι Πράσινοι.

“Δε χρειάστηκαν παρά λίγες μέρες για να αποδειχθεί κενή περιεχομένου η δήλωση της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη ότι η προώθηση του ελληνικού τουρισμού θα γίνεται στο πλαίσιο σχεδίου, που θα αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του εγχώριου τουριστικού προϊόντος. Το σκεπτικό αυτό κάθε άλλο παρά προέκυψε από την παρουσίαση του πρώτου video clip, που εμφανίζει ‘προωθητική ενέργεια’ του ΕΟΤ στις όχθες του Τάμεση, κατά τη διάρκεια σχετικής Έκθεσης στο Λονδίνο”, αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι Οικολόγοι Πράσινοι.

“Το video clip διάρκειας τεσσάρων λεπτών έχει προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων στους επαγγελματίες του τουρισμού. Η συγκεκριμένη ‘προωθητική ενέργεια’ παρουσιάζει χορευτές ξαφνικά να στήνουν συρτάκι που αργότερα μετατρέπεται σε ‘μπιτάκι’ με την συμμετοχή όλο και περισσότερων χορευτών. Το αμφιβόλου αισθητικής αποτέλεσμα που αναρτήθηκε αρχικά στην ιστοσελίδα visitgreece.gr, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα σχολιασμού, αλλά αναιτιολόγητα αποσύρθηκε χθες από την ιστοσελίδα, θα μπορούσε κάλλιστα να προωθεί τη συμμετοχή μας σε διαγωνισμό της Eurovision, αλλά σε καμιά περίπτωση την τουριστική βιομηχανία!

Δυστυχώς οι αρμόδιοι δεν έχουν αντιληφθεί ούτε σήμερα πόσο χαντακώθηκε η χώρα για δεκαετίες με την επιμονή τους στην ελάχιστα αποδοτική στρατηγική αντίληψη ότι αρκεί η κληρονομιά του Ζορμπά, το συρτάκι, για να προσελκύσουμε τους τουρίστες να γνωρίσουν την Ελλάδα, που δεν είναι πλέον ‘άγνωστη’, όπως τότε στη δεκαετία του ’50. Για τον εκσυγχρονισμό μάλιστα αυτής της κοινοτοπίας, ‘χρειάσθηκε’ ακόμα και η συμμετοχή της υπουργού ως κομπάρσου, αλλά το τελικό κόστος παρέμεινε εξαιρετικά υψηλό (75.000 ευρώ και επιπρόσθετα 15.000 για το cocktail party που ακολούθησε)…

Το γεγονός αυτό μας προβληματίζει, καθώς έχει προαναγγελθεί σωρεία αντίστοιχων προωθητικών ενεργειών κάθε μήνα, ενώ το Υπουργείο Τουρισμού διεκδικεί και αύξηση των σχετικών κονδυλίων, που αν κρίνουμε από το πρώτο δείγμα γραφής, θεωρώντας προφανώς ότι οι Έλληνες πολίτες αξίζουν να γνωρίσουν έτσι τις ομορφιές κι άλλων ευρωπαϊκών πρωτευουσών! Κατά τ’άλλα, το υπουργείο Τουρισμού φροντίζει να φέρει στη χώρα μας ‘πρώτης κατηγορίας’ τουρίστες, που θέλγονται από τις ομορφιές, την ιστορία, τη… σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024