Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΟλυμπιακή Τεχνογνωσία από Αθήνα σε Πεκίνο

Ολυμπιακή Τεχνογνωσία από Αθήνα σε Πεκίνο

Στο Πεκίνο βρέθηκε πριν λίγες μέρες ο Γενικός Γραμματέας, κ. Πάνος Λειβαδάς, της Γ.Γ. Ενημέρωσης, ανταποκρινόμενος στο κάλεσματης Οργανωτικής Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων Πεκίνου για παροχή ολυμπιακής τεχνογνωσίας, έπειτα από την […]

Στο Πεκίνο βρέθηκε πριν λίγες μέρες ο Γενικός Γραμματέας, κ. Πάνος Λειβαδάς, της Γ.Γ. Ενημέρωσης, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα<...>της Οργανωτικής Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων Πεκίνου για παροχή ολυμπιακής τεχνογνωσίας, έπειτα από την επιτυχημένη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004. Κατά την παραμονή του στο Πεκίνο ο κ. Λειβαδάς συναντήθηκε με τον αντιπρόεδρο και άλλα στελέχη της ηγεσίας της BOCOC (Οργανωτική Επιτροπή), ενώ ήταν και κεντρικός ομιλητής σε ημερίδα που διοργάνωσε η BOCOC μεταξύ των εκπροσώπων των Κινεζικών υπουργείων και οργανισμών, που θα συμμετέχουν στην κεντρική επικοινωνιακή ομάδα κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών του Πεκίνου.

Συγκεκριμένα, η παροχή επικοινωνιακής τεχνογνωσίας επικεντρώθηκε σε τρεις ενότητες:

Η πρώτη αφορά στο πώς αξιοποίησε η Ελλάδα την τεράστια προβολή των Ολυμπιακών της Αθήνας, προκειμένου να επανατοποθετηθεί στον διεθνή χάρτη ενδιαφέροντος ως, σταθερό, ασφαλές και δημιουργικό περιβάλλον, αλλά και ως χώρα που μπορεί να ανταποκρίνεται σε προκλήσεις μεγάλου βεληνεκούς. Επίσης για το πώς αναδείξαμε συγχρόνως, συγκριτικά πλεονεκτήματα ως χώρα του Πολιτισμού, ως τουριστικός προορισμός με παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, ως ενεργειακός και διακομιστικός κόμβος, ως κυρίαρχη ναυτιλιακή δύναμη, κ.α.

Στη δεύτερη ενότητα αναλύθηκε το τεχνικό μοντέλο διαχείρισης του πλήθους των μη διαπιστευμένων δημοσιογράφων που αποτελούν την μεγαλύτερη ευκαιρία για κάθε χώρα που φιλοξενεί τους Ολυμπιακούς αγώνες, αφού ο ρόλος τους είναι να καλύψουν όχι τα αθλητικά δρώμενα, αλλά τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες της φιλοξενούσας χώρας.

Η τρίτη ενότητα αφορούσε στο μοντέλο επικοινωνιακής διαχείρισης έκτακτων συνθηκών και κρίσεων, το ρόλο δηλαδή, της Επικοινωνιακής Ομάδας του Ζαππείου, όπως έγινε ευρύτερα γνωστή. Το μοντέλο έχει υιοθετηθεί από τους Κινέζους αφού έχουν ήδη οριστεί αντιπρόσωποι από όλα τα υπουργεία και φορείς τους και ζητήθηκε από τον κ. Λειβαδά να προσφέρει σ` αυτούς λεπτομερή ενημέρωση.

Πρόκειται για ένα ακόμη σημαντικό βήμα διασύνδεσης της χώρας μας με την Κίνα, ως αποτέλεσμα της Ολυμπιακής Γέφυρας μεταξύ των δύο χωρών, αλλά και μία ευκαιρία να επικοινωνήσει η χώρα το μήνυμα ότι δεν αποτελεί απλά μία αγορά 11 εκατομμυρίων αλλά μία Πύλη προς την Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι ο κ. Λειβαδάς, κατά την παραμονή του στην πόλη των επόμενων Ολυμπιακών Αγώνων, συμμετείχε ως κεντρικός προσκεκλημένος στην ειδική εκπομπή που διοργανώνεται από την BOCOC και την κρατική τηλεόραση CCTV, με τίτλο `One World, One Dream` (Ένας Κόσμος, Ένα Όνειρο), για την προβολή του χρονικού ορόσημου των 2 ετών προ της έναρξης των Ολυμπιακών του Πεκίνου, αλλά και 2 χρόνια μετά την μεγάλη επιτυχία των Ολυμπιακών Αγώνων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024