Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠετραλιά: Ενημέρωση της Κ.Ε. για τη νέα τουριστική πολιτική
Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης

Πετραλιά: Ενημέρωση της Κ.Ε. για τη νέα τουριστική πολιτική

Για την πορεία του τουρισμού το 2006, αλλά και για τη νέα διαφημιστική εκστρατεία που ξεκινάει το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης το 2007 ενημέρωσε χτες τον Πρωθυπουργό, κ. Κώστα Καραμανλή, και την Κυβερνητική Επιτροπή η αρμόδια υπουργός, κυρία Φάνη Πάλλη – Πετραλιά

Για την πορεία του τουρισμού το 2006, αλλά και για τη νέα διαφημιστική εκστρατεία που ξεκινάει το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης το 2007 ενημέρωσε χτες τον Πρωθυπουργό, κ. Κώστα Καραμανλή, και την Κυβερνητική Επιτροπή η αρμόδια<...>υπουργός, κυρία Φάνη Πάλλη – Πετραλιά, χαρακτηρίζοντας τον τουρισμό “αιμοδότη” της ελληνικής οικονομίας, προσφέροντας στην εθνική οικονομία 1 δισ. ευρώ το μήνα.

Για την χρονιά που πέρασε η κυρία Πετραλιά ανέφερε ότι ήταν “μια πολύ καλή χρονιά”, αφού σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 10% στις τουριστικές αφίξεις (16 εκατ. επισκέπτες), αλλά και αύξηση 10% στο καθαρό τουριστικό συνάλλαγμα (περίπου 12 δισ. ευρώ).

Όσον αφορά στη νέα διαφημιστική εκστρατεία, η κυρία υπουργός τόνισε ότι “οι οιωνοί είναι πολύ καλοί”. Μετά την ενημέρωση της Κ.Ε., η κυρία Πετραλιά ανέφερε σχετικά: “Η καμπάνια μας στο εξωτερικό έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ ακολουθεί και η καμπάνια του εσωτερικού. Τέσσερις χιλιάδες οχτακόσια σποτς θα προβληθούν στο CNN, στο NBC, στο ABC, και στο Al Jazeera. Η καμπάνια μας είναι στοχευμένη ανά χώρα και ανά ομάδες πληθυσμού. Υπάρχουν δράσεις για τον θεματικό τουρισμό, όπως είναι ο ναυτικός τουρισμός, ο τουρισμός των πόλεων, ο τουρισμός των συνεδρίων και άλλες κατηγορίες. Στο πλαίσιο της διαφημιστικής μας εκστρατείας στο εξωτερικό, η Ελλάδα βρίσκεται σε όλα τα περιοδικά των δέκα μεγαλύτερων αεροπορικών εταιριών του κόσμου, όπως επίσης προβάλλεται στο Yahoo και στο Google. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο Yahoo, κατά την περίοδο του Μουντιάλ, είχαμε σε μια μέρα 15 εκατομμύρια επισκέψεις. `Αρα, λοιπόν, δραστηριοποιούμαστε στο διαδίκτυο ισχυρά. Επίσης πρέπει να αναφέρω ότι ξεκινάει και η καμπάνια του εσωτερικού, με τίτλο «Γίνε ταξιδευτής στον τόπο σου». Επίσης το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους», για πρώτη φορά, είναι χειμερινό, αφορά ιαματικό τουρισμό και απευθύνεται στην τρίτη ηλικία και τη νεολαία. Ακόμα, περιλαμβάνει και χιονοδρομικά κέντρα”.

Απαντώντας τέλος σε ερώτηση δημοιογράφου σχετικά με την τρομοκρατία και αν υπάρχουν επιπτώσεις στον τουρισμό από το πρόσφατο χτύπημα στην αμερικάνικη πρεσβεία της Αθήνας, η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης υπογράμμισε ότι η Ελλάδα κρατάει τον τίτλο της ασφαλούς χώρας που κέρδισε με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. “Μέχρι αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε κανένα στοιχείο και καμία ένδειξη ότι επηρεάζει σε κάτι το τελευταίο συμβάν. Αντιθέτως, πρέπει να σας πω ότι αυτή την στιγμή ιδιαίτερα από την αμερικανική αγορά, θα έλεγα ότι εμφανίζεται αύξηση” συμπλήρωσε η κυρία Πετραλιά.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024