Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠροϋπόθεση ο καθορισμός της ταυτότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος
Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

Προϋπόθεση ο καθορισμός της ταυτότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

“Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού εορτάζεται κάθε χρόνο στις 27 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία η οποία καθορίσθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού το 1970. Είναι φυσικό λοιπόν την ημέρα αυτή να γιορτάζει όλη […]

“Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού εορτάζεται κάθε χρόνο στις 27 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία η οποία καθορίσθηκε από
τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού το<...> 1970. Είναι φυσικό λοιπόν την ημέρα αυτή να γιορτάζει όλη η Ελλάδα. Κύριος στόχος του εορτασμού είναι η ανάδειξη της σημαντικής συμβολής του τουρισμού, ως μέσο για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη των λαών, αλλά και τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του ντόπιου πληθυσμού”
, αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας και μέλος Δ.Σ. του ΞΕΕ, κ. Δημήτρης Πολλάλης.

“Η 30η επέτειος του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού έχει θέμα τη”Διαφορετικότητα”, με τον χαρακτηριστικό τίτλο “Γιορτάζοντας την Διαφορετικότητα”. Η χώρα μας χαρακτηρίζεται ως τόπος του πολιτισμού και της
ιστορίας με τεράστιο μνημειακό πλούτο, ενώ παράλληλα διαθέτει φυσικό περιβάλλον απαράμιλλης ομορφιάς.

Αυτά είναι από τα πλέον ικανά συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτουμε για την προσέλκυση τουριστών, που σε συνδυασμό με τη μεσογειακή διατροφή και τις ήπιες κλιματολογικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, καλύπτονται όλες οι σύγχρονες απαιτήσεις των επισκεπτών.

Ο αειφόρος τουρισμός ενισχύει την απασχόληση και τη δημιουργία εισοδήματος στις τοπικές κοινωνίες, μειώνοντας ταυτόχρονα τις αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, στον πολιτισμό και στην αισθητική των τοπικών κοινωνικών δομών. Η υποβάθμιση των πολιτιστικών, περιβαλλοντικών και κοινωνικών χαρακτηριστικών ενός τουριστικού προορισμού από την άναρχη και άνευ ορίων τουριστική ανάπτυξη, οδηγεί στην απώλεια των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του προορισμού και σταδιακά στην παρακμή της οικονομικής δραστηριότητας των τουριστικών περιοχών.

Πολύ πριν ξεσπάσει η παγκόσμια οικονομική κρίση, ο ελληνικός τουρισμός παρουσίαζε σημεία κόπωσης. Η φετινή τουριστική χρονιά που ήδη βρίσκεται προς το τέλος της, έχει καταγράψει μείωση των αφίξεων αλλά και σημαντική μείωση των εσόδων. Ως μόνη διέξοδο, στην παρούσα φάση είναι η ορθολογική διαχείριση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, που θα στηρίζεται σ` έναν ολοκληρωμένο στρατηγικό σχεδιασμό με κύριο μέλημα την επιλογή συγκεκριμένων στόχων.

Βασική προϋπόθεση είναι ο καθορισμός της `ταυτότητας` του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η διαφορετική προσέγγιση στο κεφάλαιο του τουρισμού, θα πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα, αλλά και έμπρακτη στήριξη της Πολιτείας, καθώς επίσης και των ανθρώπων που τον υπηρετούν.

Οι σημερινοί τουρίστες είναι σκεπτόμενοι, φιλοσοφημένοι και `εκπαιδευμένοι` πελάτες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που αναζητούν τόπους οι οποίοι μπορούν να τους προσφέρουν αυθεντική φιλοξενία και υψηλού επιπέδου παρεχόμενες υπηρεσίες.

Στους δύσκολους και απαιτητικούς καιρούς της εποχής μας, η Ελλάδα καλείται να καταστεί μια δύναμη βιώσιμη, σύγχρονη και ανταγωνιστική προκειμένου να δημιουργήσουμε ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης για τα χρόνια που έρχονται.

Όλοι μαζί μπορούμε να δώσουμε μια σημαντική ώθηση στον τουρισμό του τόπου μας και να πετύχομε τους υψηλούς στόχους μας”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024