Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠτώση εσόδων και πληροτήτων για τα ξενοδοχεία Αθηνών και Αττικής
Μείωση 10,30% οι πληρότητες το Σεπτέμβριο του 2010

Πτώση εσόδων και πληροτήτων για τα ξενοδοχεία Αθηνών και Αττικής

Μείωση κατά 10,30% παρουσίασαν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία της Αθήνας και της Αττικής το Σεπτέμβριο του 2010 σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής (ΕΞΑ-Α)…

Μείωση κατά 10,30% παρουσίασαν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία της Αθήνας και της Αττικής το Σεπτέμβριο του 2010 σε σχέση με<...> πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής (ΕΞΑ-Α).

Ειδικότερα, τις μεγαλύτερες απώλειες βιώνουν τα τριάστερα ξενοδοχεία, 16,50%, φτάνοντας το 72,40% στις πληρότητες από το 86,80% που ήσαν πέρυσι. Ακολουθούν τα δυάστερα ξενοδοχεία με απώλειες 11,60% και 42,60% πληρότητες, τα τετράστερα με 10,30% και την πληρότητα να φτάνει το 75,40%. Τις λιγότερες απώλειες εμφανίζουν τα πεντάστερα, με 2,70% τα οποία πέτυχαν πληρότητες 72,80%.

Από την επεξεργασία των μηνιαίων δελτίων κινήσεων ξενοδοχείων προκύπτουν τα εξής:
Κατηγορία 5* – Πληρότητα 2010: 72,80% – Πληρότητα 2009: 74,80% – Διαφορά: -2,70%
Κατηγορία 4* – Πληρότητα 2010: 75,40% – Πληρότητα 2009: 84,00% – Διαφορά: -10,30%
Κατηγορία 3* – Πληρότητα 2010: – Πληρότητα 2009: 72,40% 86,80% – Διαφορά: -16,50%
Κατηγορία 2* – Πληρότητα 2010: 42,60% – Πληρότητα 2009: 48,20% – Διαφορά: -11,60%
Σταθμισμένη διαφορά 2009/2010: -10,30%

“Πραγματικά βιώσαμε έναν από τους χειρότερους αντίστοιχους μήνες στην τουριστική ιστορία του προορισμού. Βλέπουμε ότι η τάση όσον αφορά και τις πληρότητες αλλά και τις τιμές εξακολουθεί να είναι πτωτική, ενώ τα ξενοδοχεία τεσσάρων, τριών και δύο αστέρων καταγράφουν εξακολουθητικά διψήφιες απώλειες εσόδων”, αναφέρει η Ένωση ως σχόλιο. “Το πλέον ανησυχητικό είναι ότι φαίνεται πως επιστρέφουμε σε `προ-Ολυμπιακές` πρακτικές και περιόδους, όταν το μέγεθος της τουριστικής `πίτας`, αλλά και η ποιότητα των καταλυμάτων, οδηγούσε σε έναν ανελέητο ανταγωνισμό τιμών όλων προς όλους. Δυστυχώς αυτό αρχίζει πάλι να παρατηρείται και σήμερα, με τη διαφορά όμως ότι το προϊόν είναι κάθετα αναβαθμισμένο και οι επενδύσεις σε όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων μεγάλες και αναπόσβεστες”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024