Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΡώσοι, Ούγγροι και Βέλγοι τουρίστες προτιμούν τα Ιόνια Νησιά

Ρώσοι, Ούγγροι και Βέλγοι τουρίστες προτιμούν τα Ιόνια Νησιά

Δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί παραμένουν για τους Ρώσους, Βέλγους και Ούγγρους τα νησιά του Ιονίου σύμφωνα με την εικόνα που αποκόμισε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων από τη συμμετοχή της -μέσω της […]

Δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί παραμένουν για τους Ρώσους, Βέλγους και Ούγγρους τα νησιά<...> του Ιονίου σύμφωνα με την εικόνα που αποκόμισε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων από τη συμμετοχή της -μέσω της Εταιρίας Τουρισμού Ιονίων Νήσων (ΕΤΙΝ)- στις τουριστικές εκθέσεις της Μόσχας, των Βρυξελλών και της Βουδαπέστης.

Παράλληλα, σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του ΕΟΤ, η Περιφέρεια και η ΕΤΙΝ συμφώνησαν στην ανάληψη συγκεκριμένων πρωτοβουλιών για την προβολή του τουριστικού προϊόντος των Ιονίων Νήσων με στόχο την προσέλκυση περαιτέρω τουριστών από τις συγκεκριμένες χώρες.

Ρωσική αγορά

Όπως έγινε γνωστό σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε, στο πλαίσιο της έκθεσης ΜΙΤΤ 2004 στη ρωσική πρωτεύουσα (από 24 έως 27 Μαρτίου), ετησίως 160.000 επισκέπτονται τη χώρα μας, εκ των οποίων το 40% προτιμά ξενοδοχεία Α` κατηγορίας. Στόχος της Ελλάδας είναι να φτάσει έως το 2010 ο αριθμός των Ρώσων επισκεπτών στη χώρα μας τις 500.000, πράγμα που είναι εφικτό εφόσον εξομαλυνθεί το θέμα της βίζας.

Ακόμη, οι τουριστικές πράκτορες εξέφρασαν την προοπτική να προστεθεί μια τρίτη -εβδομαδιαία- πτήση από τη Μόσχα προς την Κέρκυρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την έκθεση επισκέφθηκε και ο υφυπουργός Τουρισμού Αναστάσιος Λιάσκος.

Βελγική αγορά

Σταθερά ανοδική τροχιά καταγράφουν τα Ιόνια Νησιά στις τουριστικές προτιμήσεις των Βέλγων. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην τουριστική έκθεση των Βρυξελλών (από 18-22 Μαρτίου), τα νησιά του Ιονίου κατέχουν την τρίτη θέση όσον αφορά του ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς. Την πρώτη θέση κατέχει η Κρήτη και ακολουθούν τα Δωδεκάνησα, με τη “μερίδα του λέοντος” να κατέχουν η Ρόδος και η Κως.

Όσον αφορά στους Βέλγους τουρίστες, το 87% εξ αυτών διαλέγει ξενοδοχεία για τις διακοπές του, ξοδεύοντας παράλληλα αρκετά χρήματα κατά τη διάρκεια των διακοπών για φαγητό και διάφορες άλλες δραστηριότητες (σ.σ. συγκριτικά μόνο το 13% των Aγγλων επιλέγει ξενοδοχείο).

Παράλληλα, το Γραφείο ΕΟΤ Βρυξελλών σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και την ΕΤΙΝ ανέλαβε πρωτοβουλίες για την προβολή του τουριστικού προϊόντος. Μια από αυτές είναι η οργανωμένη προβολή των Ιονίων Νήσων στα κρατικά μέσα μαζικής μεταφοράς του Βελγίου και υπήρξαν σχετικές επαφές εκπροσώπων της ΕΤΙΝ με τους Βέλγους υπεύθυνους.

Ακόμη διατυπώθηκαν προτάσεις εναλλακτικής προσέγγισης της βελγικής αγοράς. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην προτίμηση πολλών Βέλγων να αγοράζουν σπίτια σε ξένους τουριστικούς προορισμούς προσελκύοντας κατά αυτών των τρόπο δεκάδες χιλιάδες τουριστών.

Ουγγρική αγορά

Τέλος, θετικές ήταν οι εντυπώσεις των φορέων των Ιονίων Νήσων από τη συμμετοχή τους στην τουριστική έκθεση UTAZAS της Βουδαπέστης (18-21/3). Το συμπέρασμα που προέκυψε είναι ότι οι προοπτικές διαγράφονται ευοίωνες, λόγω και της προβολής της χώρας μας από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Οι Ούγγροι επηρεάζονται πολύ από την προβολή ντοκιμαντέρ και για αυτό και έγιναν αρκετές προσκλήσεις σε τηλεοπτικά συνεργεία για την επίσκεψή τους στα Ιόνια Νησιά.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024