Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΣΕΤΕ: Ανύπαρκτη η προβολή του ελληνικού τουρισμού
Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων

ΣΕΤΕ: Ανύπαρκτη η προβολή του ελληνικού τουρισμού

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) πιστεύει ότι μειώνονται οι ελπίδες ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας από τη στιγμή που η Κυβέρνηση αδυνατεί να κατανοήσει το ρόλο του τουρισμού σε αυτήν την προσπάθεια…

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) πιστεύει ότι μειώνονται οι ελπίδες ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας από τη στιγμή που η Κυβέρνηση αδυνατεί<...> να κατανοήσει το ρόλο του τουρισμού σε αυτήν την προσπάθεια. “Ακόμα μια απόδειξη γι`αυτό αποτελεί η πρόσφατη άρνηση του Υπουργείου Οικονομικών να εγκρίνει πιστώσεις ύψους 50 εκατ. Ευρώ για να χρησιμοποιηθούν από τον ΕΟΤ στην αποπληρωμή του χρέους προς τα ΜΜΕ (40 εκατ. ευρώ) και στην προβολή του ελληνικού τουρισμού (10 εκατ. ευρώ). Η απόφαση αυτή έχει ως αποτέλεσμα ο ελληνικός τουρισμός και η Ελλάδα γενικότερα, να μην τυγχάνουν της παραμικρής προβολής, μειώνοντας έτσι τις όποιες δυνατότητες – πιθανότητες για αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας. Έτσι, μένουν ανεκμετάλλευτες και οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη διεθνή τουριστική αγορά, λόγω και των προβλημάτων σε άλλους Μεσογειακούς προορισμούς”.

Τα παραπάνω υποστηρίζει ο ΣΕΤΕ σε πρόσφατη ανακοίνωσή του τονίζοντας ότι “η έλλειψη ενδιαφέροντος για την προβολή του ελληνικού τουρισμού επιβεβαιώνεται ακόμα από το γεγονός ότι, το τμήμα των εσόδων από τα καζίνο της Πάρνηθας και της Κέρκυρας που βάσει του Ν.2919 (ΦΕΚ 128, 25.06.01) προορίζεται αποκλειστικά για τη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού, χρησιμοποιείται για την κάλυψη άλλων, άσχετων με τον τουρισμό, αναγκών. Επιπλέον, η αφαίρεση της οργάνωσης των Μεσογειακών Αγώνων από τη χώρα μας, εξοικονομεί από τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού περίπου 80 εκατ. ευρώ, μέρος των οποίων θα μπορούσε να δοθεί για την τουριστική προβολή στην τριετία 2011 – 2013”.

Και ο ΣΕΤΕ συνεχίζει: “Ο ελληνικός τουρισμός στερείται δυνατοτήτων μάρκετινγκ σε κεντρικό επίπεδο και δεν μπορεί να υλοποιήσει κανένα σχέδιο ανά αγορά και προϊόν. Με αυτήν την ευκαιρία, χρήσιμο είναι να αναφερθεί ότι, το ενδιαφέρον για τη δημιουργία Εταιρείας Μάρκετινγκ σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, βρίσκεται πάντα σε επίπεδο συζητήσεων, χωρίς καμία σαφή ένδειξη βούλησης της Πολιτείας για την υλοποίησή του. Οι ευσεβείς πόθοι και οι καλές προθέσεις, όπως εκφράζονται σε διαδικτυακό επίπεδο και αποσκοπούν κυρίως σε εσωτερική κατανάλωση, σε καμία περίπτωση δε συνιστούν προσπάθεια προβολής του ελληνικού τουρισμού.

Αυτή η αδυναμία αντιμετώπισης του θέματος της τουριστικής προβολής, υποβαθμίζει τις προσπάθειες που γίνονται για τη διευκόλυνση της χορήγησης visa, τις προσπάθειες από το Υπουργείο Εργασίας και τον ΟΑΕΔ για τη στήριξη της απασχόλησης καθώς και τις προσπάθειες για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού. Τέλος, μέσα σε αυτό το αρνητικό πλαίσιο, μειώνεται ακόμα περισσότερο το όποιο ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις.

Καλούμε την Κυβέρνηση να επανεξετάσει τη θέση της στα θέματα του τουρισμού, υπενθυμίζοντάς της για ακόμα μια φορά, ότι τόσο η Τρόικα, όσο και οι αγορές, θεωρούν τον τουρισμό από τους βασικότερους παράγοντες στην προσπάθεια ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024