Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣΕΤΕ: Βασικό πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού παραμένει η μειωμένη ανταγωνιστικότητα

ΣΕΤΕ: Βασικό πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού παραμένει η μειωμένη ανταγωνιστικότητα

“Αντικείμενο δημιουργικού προβληματισμού και αρχή μελετημένης δράσης πρέπει να αποτελέσει”, κατά τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων – ΣΕΤΕ, “η θετική κατάσταση που διαμορφώνεται σήμερα στον ελληνικό τουρισμό, αν θέλουμε να δούμε”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην…

“Αντικείμενο δημιουργικού προβληματισμού και αρχή μελετημένης δράσης πρέπει να αποτελέσει”, κατά τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων<...>– ΣΕΤΕ, “η θετική κατάσταση που διαμορφώνεται σήμερα στον ελληνικό τουρισμό, αν θέλουμε να δούμε”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην χτεσινή του ανακοίνωση, “τα επόμενα χρόνια την τουριστική οικονομία της χώρας σε μια σταθερά ανοδική πορεία”.

Πιο συγκεκριμένα, ο ΣΕΤΕ στην ανακοίνωση του τονίζει τα ακόλουθα:

“Η αύξηση της τουριστικής κίνησης την φετινή περίοδο δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να οδηγήσει σε εφησυχασμό και στη θεώρηση ότι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα που απασχολούν τον τουρισμό μας. Οι γενικές υποδομές μας (αεροδρόμια, οδικά δίκτυα, λιμένες, κ.λ.π.) και οι παρεχόμενες υπηρεσίες (καθαριότητα, σήμανση, κ.λ.π.) εξακολουθούν σε μεγάλο βαθμό να είναι κατώτερες των προσδοκιών των επισκεπτών μας. Η μειωμένη ανταγωνιστικότητα παραμένει βασικό πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού, το οποίο δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί παρά μόνο με ρεαλιστική στοχοθέτηση και τολμηρές δράσεις.

Οι κύριοι στόχοι του ελληνικού τουρισμού πρέπει να είναι η μεγιστοποίηση των εσόδων και της απασχόλησης, παράλληλα με την ανάδειξη του πολιτισμού και την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στο περιβάλλον. Οι στρατηγικές κατευθύνσεις, αντίστοιχα, πρέπει να σκοπεύουν προς τον εκσυγχρονισμό, την διαφοροποίηση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού μας προϊόντος, την ποιότητα σε ολόκληρο το φάσμα της τουριστικής προσφοράς μας, τη μελετημένη προσέγγιση και τις στοχευμένες δράσεις μάρκετινγκ για τη διεθνή ζήτηση και την άμβλυνση της εποχικότητας.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τα παραπάνω είναι η δημιουργία ευνοϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Η συγκυρία είναι θετική για τον ελληνικό τουρισμό, ώστε να πετύχει σήμερα, όσα δεν πέτυχε την τελευταία εικοσαετία, αρκεί να ληφθούν γενναίες αποφάσεις, που θα αγνοήσουν κομματικά, τοπικιστικά και διάφορα άλλα μικροσυμφέροντα.

Η Πολιτεία πρέπει να προχωρήσει σε εναρμόνιση δράσεων, κάτω από ένα στρατηγικό σχέδιο, που θα εκπορεύεται από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και θα συντονίζει τις δράσεις των συναρμόδιων Υπουργείων (ΠΕΧΩΔΕ, Μεταφορών, Πολιτισμού), καθώς και τις Περιφέρειες, τις Νομαρχίες και τις Τοπικές Αυτοδιοικήσεις. Ο ρόλος των τελευταίων στην διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος είναι ιδιαίτερα σημαντικός, δυστυχώς όμως και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες ορισμένων, εξακολουθούν να αποτελούν ένα χώρο με πολλές αδυναμίες και ελλείψεις μέσων και γνώσης, πράγμα που τις οδηγεί συχνά σε αντιτουριστικές νοοτροπίες και συμπεριφορές”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024