Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΣτο Διαδίκτυο η τουριστική προβολή του ΕΟΤ

Στο Διαδίκτυο η τουριστική προβολή του ΕΟΤ

Εντείνει τη διαφημιστική του καμπάνια ο ΕΟΤ και στρέφεται προς την ειδική προβολή στις εξειδικευμένες ταξιδιωτικές σελίδες του Διαδικτύου…

Εντείνει τη διαφημιστική του καμπάνια ο ΕΟΤ και στρέφεται προς την ειδική προβολή στις εξειδικευμένες ταξιδιωτικές σελίδες του Διαδικτύου<...>.

Ο ΕΟΤ βασίζεται στην διαπίστωση του Παγκοσμίου Οργανισμού Τουρισμού, ότι οι συνήθειες των τουριστών άλλαξαν και πως πλέον μία μεγάλη μάζα “δυνητικών” τουριστών αποφασίζουν την τελευταία στιγμή (last minute).

Παράλληλα, στο πλαίσιο της ειδικής συμπληρωματικής καμπάνιας, λόγω του πολέμου στο Ιράκ, προωθείται, σε συνδυασμό με το τέλος της Ελληνικής Προεδρίας, παρουσία της χώρας μας σε όλα τα Διεθνή Κανάλια, CNN, Eurosport, BBC World, ώστε το τελικό αποτέλεσμα αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας, να αποδίδει και σε επιχειρηματίες ταξιδιώτες, σε οικονομικά ανώτερους τουρίστες, ειδικές ομάδες ενδιαφερόντων τουρίστες, last minutes και οικογενειάρχες και μέσης ηλικίας τουρίστες.

Ειδικά για την Αγγλία επισημαίνεται, πως θα συνεχισθεί η αποτελεσματική προβολή μέσω του Travel Channel. Τέλος, στη Γερμανία βρίσκεται σε εξέλιξη η διακόσμηση με διαφήμιση του ΕΟΤ σε 800 τουριστικά γραφεία.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024