Τελευταία νέα
HomeΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣυνεργασία του ΕΟΤ σε Λονδίνο και Μιλάνο
`Ντύθηκε` Ελλάδα η Regent Street του Λονδίνου

Συνεργασία του ΕΟΤ σε Λονδίνο και Μιλάνο

Μια πρωτοπόρα προωθητική δραστηριότητα για τον ελληνικό τουρισμό στήθηκε στο Λονδίνο, στο διάσημο και πολυσύχναστο –τόσο από Λονδρέζους, όσο και από επισκέπτες από όλο τον κόσμο- κατάστημα National Geographic Store, […]

Μια πρωτοπόρα προωθητική δραστηριότητα για τον ελληνικό τουρισμό στήθηκε στο Λονδίνο, στο διάσημο και πολυσύχναστο –τόσο από<…> Λονδρέζους, όσο και από επισκέπτες από όλο τον κόσμο- κατάστημα National Geographic Store, όπου βρίσκεται στο κέντρο της πόλης και συγκεκριμένα στη Regent Street.

Ξεκινώντας από τις βιτρίνες του National Geographic Store, οι οποίες ήταν “ντυμένες” με άμμο, βότσαλα και ελιά, υπό το νέο σύνθημα του ΕΟΤ, “Greece: a masterpiece you can afford” (Ελλάδα, ένα αριστούργημα που μπορείτε να απολαύσετε οικονομικά), ο επισκέπτης προχωρούσε στο εσωτερικό όπου συναντούσε φωτογραφική έκθεση, ανανεωμένους τουριστικούς χάρτες και φυλλάδια, ταξιδιωτικούς οδηγούς, ώστε να μπει στον πειρασμό να σχεδιάσει τις διακοπές του στην Ελλάδα. Η φωτογραφική έκθεση αποτελούνταν από 35 φωτογραφίες βραβευμένων φωτογράφων του National Geographic και του Getty Images, οι οποίες “ταξίδευαν” τον επισκέπτη σε κάθε γωνιά της χώρας. Οι 45 οθόνες του καταστήματος προέβαλλαν τη νέα ελληνική εκστρατεία, που εντυπωσιάζει, παρουσιάζοντας στους Λονδρέζους τα τουριστικά αξιοθέατα της χώρας, από τα αρχαία μνημεία μέχρι και τις εικόνες της σύγχρονης Ελλάδας.

Ξεχωριστό περίπτερο του National Geographic λειτουργούσε παράλληλα με την έκθεση, διαθέτοντας ενημερωτικά έντυπα όλων των νομών της χώρας.

Το National Geographic Store, εξειδικευμένο κατάστημα ταξιδιωτικών θεμάτων, αποτελεί σημείο συνάντησης για ανθρώπους που αναζητούν ποιοτικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς, συνδυάζοντας την φυσική ομορφιά και το ιδιαίτερο πολιτισμικό χρώμα. Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού με τη νέα καμπάνια προβολής του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας στο εξωτερικό, στοχεύει σε υψηλής ποιότητας τουρισμό για την προσέλκυση υψηλού εισοδήματος, καταλαμβάνοντας εξειδικευμένα θεματικά καταστήματα (concept stores) μεγάλων ευρωπαϊκών εκδοτικών συγκροτημάτων και μεταμορφώνοντάς τα σε πρωτότυπες πηγές πληροφοριών για την Ελλάδα.

Η έκθεση διήρκεσε από τις 8 Ιουνίου έως τις 14 Ιουνίου. Χιλιάδες επισκέπτες του καταστήματος προμηθεύτηκαν ανανεωμένους οδηγούς και ενημερωτικά φυλλάδια για πολυάριθμους ελληνικούς προορισμούς. Για δύο εβδομάδες η ιστοσελίδα του National Geographic Store φιλοξένησε την Ελλάδα, όπως επίσης και το club του National Geographic στο Facebook.

Στο Μιλάνο η καρδιά του ιστορικού κέντρου του Μιλάνου, στο “White Star Adventure Store”, “χτυπούσε ελληνικά” από τις 25/5 και για δύο ολόκληρες εβδομάδες. Το White Star Adventure Store (αντιπρόσωποι του National Geographic στην Ιταλία) είναι το πιο φημισμένο και πολυσύχναστο κατάστημα ταξιδιωτικών βιβλίων και προϊόντων στο Μιλάνο. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο του Μιλάνου, σε απόσταση αναπνοής από την Monte Napoleone και τη Scala (Piazza Meda angolo Piazza Belgiojoso), γεγονός που το καθιστά απαραίτητο προορισμό για χιλιάδες Μιλανέζους και τουρίστες.

Το κατάστημα ήταν εντυπωσιακά διακοσμημένο με ελληνικά μοτίβα. Οι βιτρίνες αιχμαλώτιζαν το μάτι του επισκέπτη με φωτογραφίες μαγευτικών ελληνικών αξιοθέατων. Στο ισόγειο του καταστήματος λειτουργούσε φωτογραφική έκθεση, πλαισιωμένη από ειδικές εκδόσεις του White Star Adventure Store για την Ελλάδα, ταξιδιωτικούς οδηγούς και ενημερωτικά φυλλάδια. Καταλήγοντας ο επισκέπτης στο cafe του καταστήματος δεν θα μπορούσε να μην δοκιμάσει ελληνικά παραδοσιακά εδέσματα, γλυκά και ποτά, ούζο και κρασί. Συνολικά, η προωθητική δραστηριότητα στο White Star Adventure Store έδινε σάρκα και οστά στο σύνθημα του ΕΟΤ “Greece: a masterpiece you can afford” (Ελλάδα, ένα αριστούργημα που μπορείτε να απολαύσετε οικονομικά).

Η ιστοσελίδα του καταστήματος (http://www.wsadventure.it/whitestar/home.aspx?id_sito=1&id_stato=1 ) προέβαλλε και αυτή την Ελλάδα, ενώ τα μέλη του Club του White Star Adventure Store ενημερώθηκαν ηλεκτρονικά για τα δρώμενα.

Βίκυ Καραντζαβέλου
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

04/10/2024
03/10/2024
02/10/2024
01/10/2024
30/09/2024
27/09/2024