Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΤα εγκλήματα σε βάρος της Δημόσιας Ο.Α. συσσωρεύονται με απίστευτους ρυθμούς
Κώστας Ήσυχος

Τα εγκλήματα σε βάρος της Δημόσιας Ο.Α. συσσωρεύονται με απίστευτους ρυθμούς

Ευθύνες τόσο στη Διοίκηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, όσο και στη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, για την απώλεια χρονοθυρών (slots) της εταιρίας στα αεροδρόμια Μονάχου και Φρανκφούρτης, επέρριψε σε δηλώσεις του […]

Ευθύνες τόσο στη Διοίκηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, όσο και στη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, για την απώλεια χρονοθυρών (slots) της εταιρίας στα αεροδρόμια Μονάχου και Φρανκφούρτης, επέρριψε σε δηλώσεις του ο κ. Κώστας Ήσυχος, μέλος<...>ΚΠΕ του ΣΥΝ, υπογραμμίζοντας πως “οι συνέπειες της ανεπάρκειας της διεύθυνσης της Ολυμπιακής να καλύψει τα δρομολόγια δεν είναι οδυνηρές μόνο για τους επιβάτες, τους πελάτες της και τη Δημόσια οικονομία της χώρας, αλλά και για την ίδια την εταιρία, η οποία με τις συχνές ακυρώσεις προγραμματισμένων τακτικών πτήσεων, υποβαθμίζεται και απαξιώνεται με τέτοιους ταχύτατους ρυθμούς, ώστε η κυβέρνηση της Ν.Δ. να είναι έτοιμη στο τέλος του καλοκαιριού να προαναγγείλει τον «θάνατο» της Δημόσιας Ο.Α. και του ομίλου της”.

Για τη θερινή περίοδο του 2008, ανέφερε ο κ. Ήσυχος, “ακυρώθηκε ήδη το 25% των τακτικών πτήσεων στους δυο προαναφερόμενους προορισμούς, όταν πολύ καλά γνωρίζει το Υπουργείο Μεταφορών ότι οι διεθνείς κανονισμοί επιβάλουν την χρησιμοποίηση τουλάχιστον του 80% των slots σε κάθε προορισμό, προκειμένου στη διατήρησή του”. Αυτό σημαίνει ότι ο δημόσιος εθνικός μας αερομεταφορέας, χάνει το δικαίωμα γι’ αυτές τις συγκεκριμένες πτήσεις από την επόμενη θερινή περίοδο του 2009. Ο «αυτοματισμός» της αγοράς θα λειτουργήσει ταχύτατα και έτσι τα συγκεκριμένα δρομολόγια θα καλυφθούν άμεσα από ανταγωνιστές της Ο.Α. (βλέπε Aegean, που όλως τυχαίως, είναι εμπορικός σύμμαχος της Lufthansa)”.

“Τα εγκλήματα” επεσήμανε ο κ. Ήσυχος “σε βάρος της Δημόσιας Ο.Α. συσσωρεύονται με απίστευτους ρυθμούς”, ενώ “η συνδικαλιστική ηγεσία στην Ο.Α. των ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ παρακολουθεί αμήχανα, έχοντας τεράστιες ευθύνες για την απραξία της”.

Με απόφαση του γερμανικού υπουργείου μεταφορών, το δικαίωμα προσγείωσης (slots) στα αεροδρόμια του Μονάχου και της Φρανκφούρτης, για τη βραδινή πτήση των Ολυμπιακών Αερογραμμών χάθηκε. «Use it or lose it», δηλαδή “το χρησιμοποιείς ή το χάνεις” ήταν η λακωνική δήλωση του Γερμανού εκπροσώπου του Υπουργείου Μεταφορών της Γερμανίας, κ. Κλάους Ούλριχ.

“Το οικονομικό έγκλημα σε βάρος της περιουσίας του ελληνικού λαού” κατά τον κ. Ήσυχο, “είναι ότι ως και τον Μάιο 2008 είχαν πουληθεί χιλιάδες εισιτήρια για τις συγκεκριμένες πτήσεις, ενώ η διοίκηση της εταιρίας γνώριζε ότι ο μειωμένος κατά 4-6 αεροπλάνα στόλος της, σε σχέση με το προγραμματισμό πτήσεων δεν επαρκούσαν για την κάλυψή του. Γεγονός που ο πρόεδρος του ΣΥΝ και η Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, είχαν επανειλημμένως προειδοποιήσει από το Δεκέμβρη του 2007 σε όλους τους τόνους, με παρεμβάσεις, δηλώσεις και ερωτήσεις στη Βουλή”.

“Πρόκειται” κατέληξε “για βαριά αμέλεια και παράβαση καθήκοντος των Διοικήσεων της Ο.Α. Πρόκειται για εγκληματική πολιτική ευθύνη του αρμοδίου Υπουργού, που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με τίποτε. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. έχει επιλέξει με ωμό κυνισμό να φέρει τη Δημόσια Ο.Α. σε πλήρες και γρήγορο επιχειρησιακό αδιέξοδο, εν μέσω καλοκαιρινής σαιζόν. ώστε να διευκολυνθεί ο τεμαχισμός της και η ιδιωτικοποίηση των «φιλέτων» της σε ανταγωνιστές και ημετέρους. Το παραμύθι της «ελλειμματικής» Ο.Α. που «κοστίζει» στον Έλληνα φορολογούμενο έχει εξαντληθεί ως ευτελές επιχείρημα”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024