Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΤην επιλογή των ΜΜΕ για την τουριστική διαφήμιση του εξωτερικού αμφισβητεί η Νέα Δημοκρατία

Την επιλογή των ΜΜΕ για την τουριστική διαφήμιση του εξωτερικού αμφισβητεί η Νέα Δημοκρατία

Τις ανησυχίες τους εκφράζουν, με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, ο Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου Βουλευτής Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας Γ. Σαλαγκούδης, και ο Τομεάρχης Τουρισμού Βουλευτής Ευβοίας […]

Τις ανησυχίες τους εκφράζουν, με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, ο Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου Βουλευτής Θεσσαλονίκης της<...> Νέας Δημοκρατίας<.> Γ. Σαλαγκούδης, και ο Τομεάρχης Τουρισμού Βουλευτής Ευβοίας της Ν.Δ.<.> Αναστάσιος Λιάσκος, για την παρατηρούμενη αργοπορία έναρξης της διαφημιστικής καμπάνιας στο Εξωτερικό, που θα βοηθούσε τους τουρίστες να επιλέξουν ως τόπο προορισμού την Ελλάδα.

Τα μηνύματα από τους Tours Operators εμφανίζουν, την Ελλάδα ως τόπο προορισμού να παρουσιάζει μειωμένη ζήτηση, αναφέρουν στην ερώτησή τους, που κυμαίνεται από 20% έως 35%, σε αντίθεση με την Τουρκία που φαίνεται να διατηρεί σοβαρό προβάδισμα.

Η απόφαση, όσων τουριστών αναμένεται να μετακινηθούν, όπως μέχρι στιγμής τουλάχιστον από τα διαθέσιμα στοιχεία συμπεραίνεται, θα είναι της τελευταίας στιγμής με σημαίνουσα βαρύτητα το οικονομικό πακέτο και όχι τον τόπο προορισμού αν είναι Μουσουλμανική χώρα ή όχι.

Επιπρόσθετα οι ανακατατάξεις που διαφαίνονται στις αεροπορικές εταιρίες και η δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει η Ολυμπιακή Αεροπορία εντείνουν τις ανησυχίες όσων ασχολούνται με τον Τουρισμό για αρκετά δύσκολες μέρες στην τουριστική περίοδο που περιμένουμε.

Παρά τις πτωτικές προβλέψεις της τουριστικής κίνησης κατά τη φετινή τουριστική περίοδο, καταγγέλλουν την πολιτεία για αργοπορία μια και ακόμη δεν έχει προχωρήσει τη διαφήμιση ώστε να λάβει τα αποτελέσματα των προτιμήσεων των τουριστών που προγραμματίζουν τις διακοπές τους από τον Ιανουάριο και αν χρειαστεί να επανεξετάσει το όλο θέμα ούτε έχουν παρθεί ειδικότερα μέτρα για την αντιστροφή του κλίματος.

Ειδικά για την Αμερική είχε προγραμματιστεί ταξίδι τουριστικών φορέων με στόχο την διαφήμιση μέσω επαφών με φορείς διακίνησης τουριστών, το οποίο αναβλήθηκε στο παρελθόν χωρίς να ανακοινωθεί η νεώτερη ημερομηνία πραγματοποίησής του εντός του Ιανουαρίου 2002.

Παράλληλα ζητούν να πληροφορηθεί η Βουλή με την κατάθεση εγγράφων για τα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ του εξωτερικού ώστε να ελεγχθεί η ορθότητα των αποφάσεων.

Ειδικότερα, οι δύο βουλευτές στην ερώτηση που κατέθεσαν επισημαίνουν ότι:

  • Επειδή η Χώρα μας απουσιάζει δύο χρόνια τώρα από διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό,
  • Επειδή η χρονική στιγμή θεωρείται κρίσιμη για την εξαγωγή συμπερασμάτων ώστε να προχωρήσουμε και σε συμπληρωματικά μέτρα για την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης όχι στο τέλος της τουριστικής περιόδου
  • Επειδή την διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό δεν την ανέλαβε διαφημιστική εταιρία, ώστε να υπάρχει ολοκληρωμένη πρόταση προβολής, και να αξιολογηθούν τα αποτελέσματα,
  • Επειδή τα προσφερόμενα ποσά για την διαφήμιση αλλάζουν συνεχώς και υπάρχει σύγχυση,
  • Επειδή διαδόθηκε ότι επελέγησαν ηλεκτρονικά μέσα προβολής χωρίς διαγωνισμό

και ερωτούν τον υπουργό Ανάπτυξης:

  • Πότε πρόκειται να ξεκινήσει η διαφήμιση;
  • Με ποιο τρόπο και με ποια κριτήρια επελέγησαν οι εταιρίες ηλεκτρονικής προβολής που αναφέρθηκαν (CNN TV5 κλπ);
  • Τι πρόκειται να γίνει με την έντυπη προβολή;
  • Τι μέτρα πρόκειται να ληφθούν για τις επιχειρήσεις;
  • Σε ποιες χώρες θα γίνει διαφήμιση και ποιος είναι ο Προϋπολογισμός για κάθε χώρα;
  • Ποια είναι τα αναμενόμενα αποτελέσματα από τη διαφημιστική Καμπάνια;
  • Πότε θα πραγματοποιηθεί το ταξίδι των φορέων στην Αμερική;
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024