Περισσότεροι από 280.000 πολίτες επισκέφθηκαν την εγκατάσταση του “World of Athens”, στο Potters Field Park του Λονδίνου, ακριβώς μπροστά από το Δημαρχιακό Μέγαρο, στην Tower Bridge. Το Road Show για την ενδυνάμωση της διαφημιστικής προβολής της πόλης των…
Περισσότεροι από 280.000 πολίτες επισκέφθηκαν την εγκατάσταση του “World of Athens”, στο Potters Field Park του Λονδίνου, ακριβώς μπροστά από<...> το Δημαρχιακό Μέγαρο, στην Tower Bridge. Το Road Show για την ενδυνάμωση της διαφημιστικής προβολής της πόλης των Αθηνών, που διοργανώνεται από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, τον ΕΟΤ και την Εταιρεία Τουριστικής & Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων ξεκίνησε το ταξίδι του από το Λονδίνο στις 22 Μαΐου και συνεχίζει στις 29 Μαΐου με δεύτερο σταθμό το Παρίσι.
Οι εκδηλώσεις εγκαινιάστηκαν την περασμένη Παρασκευή με τη διοργάνωση ειδικής παρουσίασης της πόλης των Αθηνών σε προσκεκλημένους Tour Operators, γραφεία οργάνωσης συνεδρίων και δημοσιογράφους σημαντικών Μ.Μ.Ε της Βρετανίας, όπως, μεταξύ άλλων, Financial Times, CNN Travel Magazine, Times Magazine, Guardian, Rolling Stone.
Τα πλεονεκτήματα, τις υποδομές, τις υπηρεσίες και τις δυνατότητες που προσφέρει στους επισκέπτες της η Αθήνα, ως τουριστικός προορισμός, παρουσίασαν ο κ. Νίκος Τσιούτσιας, διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και υπεύθυνος για θέματα επικοινωνίας και διαφήμισης και η κα Σοφία Παναγιωτάκη, διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Βρετανίας & Ιρλανδίας.
Η πρωτότυπη εγκατάσταση του “World of Athens” περιελάμβανε έναν εντυπωσιακό θόλο προβολών συνολικού ύψους 15 μέτρων, μέσα στον οποίο ο επισκέπτης μπορούσε να δει σε επιφάνεια 360 μοιρών εικόνες από την πόλη της Αθήνας με έμφαση στην ιστορία, την κουλτούρα, τη γαστρονομία και τη νυχτερινή ζωή. Το βράδυ ο ίδιος θόλος μετατρεπόταν σε τεράστια οθόνη εξωτερικής προβολής, ορατή από πολύ μεγάλη απόσταση, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον χιλιάδων διερχομένων από την ευρύτερη περιοχή του Tower Bridge.
Οι δραστηριότητες του προγράμματος περιελάμβαναν έκθεση φωτογραφίας της πόλης των Αθηνών, τη διανομή έντυπου υλικού στους επισκέπτες, καθώς επίσης και τη λειτουργία ειδικού χώρου διαμορφωμένου σε ελληνικό καφενείο, στον οποίο οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν, να ακούσουν ελληνική μουσική, να “διδαχθούν” ελληνικούς χορούς από ομάδα του Λυκείου Ελληνίδων και να απολαύσουν αυθεντικές ελληνικές γεύσεις.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφηκαν, εκτιμάται ότι το εσωτερικό του θόλου επισκέφθηκαν περίπου 18.000 άτομα, 823 εκ των οποίων συμμετείχαν σε διαγωνισμό με έπαθλο 4ήμερο ταξίδι στην Αθήνα για 2 άτομα.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.