Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΒράβευση και εκδήλωση του ΗΑΤΤΑ στην έκθεση `Τουριστικό Πανόραμα 2008`
Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων

Βράβευση και εκδήλωση του ΗΑΤΤΑ στην έκθεση `Τουριστικό Πανόραμα 2008`

Για την συμπλήρωση 80 χρόνων παρουσίας και προσφοράς του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) στον ελληνικό Τουρισμό, ο Όμιλος ΕΞΠΡΕΣ Καλοφωλιά, διοργανωτής της έκθεσης «Τουριστικό Πανόραμα», βράβευσε τον πρόεδρο του HATTA κ. Γιάννη Ευαγγέλου, στα πλαίσια της 13ης διοργάνωσης της έκθεσης στο εκθεσιακό κέντρο EXPOATHENS…

Για την συμπλήρωση 80 χρόνων παρουσίας και προσφοράς του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) στον ελληνικό Τουρισμό, ο Όμιλος ΕΞΠΡΕΣ Καλοφωλιά, διοργανωτής της έκθεσης «Τουριστικό Πανόραμα», βράβευσε<...>τον πρόεδρο του HATTA κ. Γιάννη Ευαγγέλου, στα πλαίσια της 13ης διοργάνωσης της έκθεσης στο εκθεσιακό κέντρο EXPOATHENS, την Πέμπτη 18 Απριλίου 2008.

Παράλληλα, με μεγάλο ενδιαφέρον και συμμετοχή εκπροσώπων τουριστικών γραφείων πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Απριλίου 2008, η εκδήλωση του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), με θέμα τα «Οργανωμένα Ταξίδια και Προστασία του Καταναλωτή».

Στην εκδήλωση ο κ. Γιάννης Ευαγγέλου, Πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ, επεσήμανε την ανάγκη εκσυγχρονισμού του θεσμικού πλαισίου για τη λειτουργία των τουριστικών γραφείων, όπως και την προετοιμασία ενός φορέα που θα διαχειρίζεται με συνεγγυητικό κεφάλαιο τις υποχρεώσεις των τουριστικών γραφείων προς τον καταναλωτή.

Επίσης, έγινε ανάλυση του κοινοτικού και εθνικού νομοθετικού πλαισίου για τα οργανωμένα ταξίδια και την προστασία του καταναλωτή και δόθηκαν στους εκπροσώπους των τουριστικών γραφείων που παραβρέθηκαν υποδείγματα όλων των εγγράφων που απαιτούνται για τη διεξαγωγή και πώληση ενός οργανωμένου ταξιδιού όπως είναι η «Σύμβαση οργανωμένου ταξιδιού» και οι «Γενικοί όροι συμμετοχής» καθώς και οδηγίες σωστή για την εφαρμογή τους.

Όπως επεσήμανε ο Πρόεδρος του ΗΑΤΤΑ κ. Γιάννης Ευαγγέλου με τα υποδείγματα αυτά ενισχύεται περαιτέρω η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ τουριστικού γραφείου και τουρίστα καταναλωτή καθώς και η αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς που κάθε καταναλωτής έχει ανάγκη να νιώθει όταν επιλέγει διακοπές. Επίσης η τήρηση της νομοθεσίας και η παροχή εγγυημένων υπηρεσιών υψηλής ποιότητας είναι υποχρέωση και ταυτόχρονα το συγκριτικό πλεονέκτημα των τουριστικών γραφείων. Στο σύγχρονο τουριστικό περιβάλλον όπου ο καταναλωτής βομβαρδίζεται στην κυριολεξία από ένα τεράστιο όγκο πληροφοριών, προσφορών και «ευκαιριών» από προμηθευτές -συχνά αμφιβόλου αξιοπιστίας- τα τουριστικά γραφεία αποτελούν την μόνη ίσως πηγή στην οποία ο καταναλωτής μπορεί με ασφάλεια να αναζητήσει ποιοτικές και εγγυημένες υπηρεσίες. Και αυτό δεν είναι μόνο αποτέλεσμα των υποχρεώσεων που η νομοθεσία επιβάλλει στα τουριστικά γραφεία αλλά και συνειδητή επιλογή των σύγχρονων τουριστικών γραφείων που έχουν διαγνώσει την ανάγκη των καταναλωτών για εξειδικευμένες και προσαρμοσμένες στις επιθυμίες τους από τον «ταξιδιωτικό τους σύμβουλο» υπηρεσίες.

Η εφαρμογή των υποδειγμάτων που παρουσιάστηκαν (δηλ. υπόδειγμα «Σύμβασης Οργανωμένου Ταξιδιού», υπόδειγμα «Προγράμματος», υπόδειγμα «Γενικών Όρων Συμμετοχής σε Οργανωμένο ταξίδι», καθώς και ένα επιπλέον υπόδειγμα εγγράφου που ρυθμίζει τις «Σχέσεις Πωλητή Οργανωμένου ταξιδιού και Ταξιδιώτη»), εντάσσεται άλλωστε σε ένα ευρύτερο σχέδιο του ΗΑΤΤΑ για την εφαρμογή ενός πρότυπου συστήματος πιστοποίησης ποιότητας των τουριστικών γραφείων μελών του ΗΑΤΤΑ που θα αναδείξει αυτόν ακριβώς τον ρόλο του αξιόπιστου συμβούλου του ταξιδιώτη.

“Σκοπός και δέσμευσή μας είναι”, όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Ευαγγέλου “με την ολοκλήρωση του project αυτού ο τουρίστας καταναλωτής να μπαίνει στα τουριστικά γραφεία που έχουν το σήμα του ΗΑΤΤΑ γνωρίζοντας ακριβώς τι να περιμένει: Εγγυημένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και καθαρές συμφωνίες χωρίς «ψιλά γράμματα» και κρυφούς όρους”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024