Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΥΜΕ: Κατασκευή δύο ποδηλατόδρομων στην Αθήνα
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε... ο ποδηλάτης!

ΥΜΕ: Κατασκευή δύο ποδηλατόδρομων στην Αθήνα

Στο πλαίσιο προώθησης των πράσινων μεταφορών και με κεντρικό σύνθημα “Εμπρός στο δρόμο που χάραξε… ο ποδηλάτης!”, ο Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών, κ. Κωστής Χατζηδάκης, παρουσία και του δημάρχου Αθηναίων, […]

Στο πλαίσιο προώθησης των πράσινων μεταφορών και με κεντρικό σύνθημα “Εμπρός στο δρόμο που χάραξε… ο ποδηλάτης!”, ο Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών, κ. Κωστής Χατζηδάκης, παρουσία και του δημάρχου Αθηναίων, κ. Νικήτα<…>Κακλαμάνη, ανακοίνωσε χτες τη δημιουργία δύο ποδηλατόδρομων στην Αθήνα, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν ποδηλατόδρομοι και σε άλλους δήμους της Αττικής, όπως και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

O πρώτος ποδηλατόδροµος περιλαµβάνει περιοχές προστατευµένες από το αυτοκίνητο, έτσι ώστε να µπορεί ο πολίτης να εξοικειωθεί σταδιακά µε τη χρήση του ποδηλάτου. Ο ποδηλατόδροµος αυτός εξυπηρετεί όσους θα ήθελαν για λόγους αναψυχής και άθλησης να ποδηλατήσουν σε συνθήκες καθαρού αέρα, ησυχίας και πράσινου, αλλά και µεγάλη οµάδα συµπολιτών µας που µετακινούνται καθηµερινά στο συγκεκριµένο άξονα.

O δεύτερος ποδηλατόδροµος συνδέει το κέντρο της Αθήνας µε τη θάλασσα. Ενώνοντας πεζόδροµους, δρόµους ήπιας κυκλοφορίας και κανονικής κυκλοφορίας ο πολίτης θα µπορεί πλέον να βάλει το ποδήλατο µέσα στις µετακινήσεις του και να το κάνει τρόπο ζωής.

Ειδικότερα, ο πρώτος ποδηλατόδροµος, που υλοποιείται, αποτελεί ένα µεγάλο τόξο, µήκους περίπου 13 χλµ., συνολικού προϋπολογισμού 1.950.000 ευρώ, που συνδέει δύο πάρκα, της Σχολής Χωροφυλακής στη Λεωφόρο Μεσογείων και των Ιλισίων, µέσω του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή, της Πολυτεχνειούπολης και της Πανεπιστηµιούπολης.

Η διαδροµή του δεύτερου ποδηλατόδροµου έχει µήκος 8,4 χλµ. και είναι συνολικού προϋπολογισμού 1.200.000 ευρώ. Συνδέει το Παναθηναϊκό Στάδιο µε το Φαληρικό όρµο ακολουθώντας πεζόδροµους και δρόµους ήπιας κυκλοφορίας. Εκεί θα συναντάται µε το µελλοντικό παραλιακό ποδηλατόδροµο µεταξύ Τουρκολίµανου και Βάρκιζας.

Η διάρκεια υλοποίησης και των δύο ποδηλατόδρομων έχει οριστεί στα δύο χρόνια.

Παράλληλα, το Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών φροντίζει να κατασκευάσει ειδικούς χώρους, προκειμένου να σταθμεύονται τα ποδήλατα µε ασφάλεια. Οι χώροι αυτοί θα βρίσκονται σε όλους τους σταθµούς του µετρό, αλλά και σε κεντρικές ή τερµατικές στάσεις των λεωφορείων και των τρόλεϊ, ώστε να είναι εύκολες και γρήγορες οι μεταβιβάσεις του επιβατικού κοινού.

Ας κάνουμε τη ζωή μας…ποδήλατο!

Το ποδήλατο, µετά το περπάτηµα, αντιπροσωπεύει τον πιο ‘αθώο’, ήπιο και οικονοµικό τρόπο µετακίνησης. Είναι αθόρυβο, δε ρυπαίνει, δεν καταναλώνει χώρο και καύσιµα, είναι το λιγότερο επικίνδυνο όχηµα απέναντι στον πεζό, αλλά και στον αναβάτη του, είναι οικονοµικό στην απόκτηση και τη συντήρηση. Με το ποδήλατο παραµένεις ευέλικτος, σχεδόν σαν πεζός, στον κυκλοφοριακό φόρτο γίνεσαι πιο γρήγορος ακόµη και από τον οδηγό του αυτοκινήτου, απολαµβάνεις τη µετακίνησή σου, ενώ παράλληλα ασκείσαι και δεν έχεις ποτέ πρόβληµα στάθµευσης.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024