Τελευταία νέα
HomeΤουριστικοί ΦορείςΠροειδοποιήσεις της ABTA για Περιβαλλοντικά Μέτρα και Φόρους στα Ταξίδια
Τουριστικοί Φορείς

Προειδοποιήσεις της ABTA για Περιβαλλοντικά Μέτρα και Φόρους στα Ταξίδια

Mark Tanzer

Ο CEO της ABTA, Mark Tanzer, τονίζει την ανάγκη ισορροπίας στα περιβαλλοντικά μέτρα και φόρους, για να μην καταστούν τα ταξίδια απρόσιτα και να υποστηριχθεί η βιώσιμη αεροπορία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ABTA προειδοποιεί λέγοντας ναι στα περιβαλλοντικά μέτρα, που πρέπει να προχωρήσουν με πιο γοργούς ρυθμούς όχι όμως στους εξαντλητικούς περιβαλλοντικούς φόρους που κάνουν απαγορευτικά τα ταξίδια.

Ο Mark Tanzer σε δηλώσεις του στο τύπο τόνισε ότι η νέα κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου δεν πρέπει να κάνει τα ταξίδια απρόσιτα με υπερβολικό ζήλο για περιβαλλοντικά μέτρα.

«Όποια κυβέρνηση και αν έρθει, θα θέλαμε να τη δούμε να συνεχίζει να οδηγεί στο καθαρό μηδενικό μέλλον, αλλά να το κάνει με ρυθμό που δεν καθιστά τα ταξίδια απρόσιτα ή περιορίζει τις επιλογές», είπε. Η ABTA υποστηρίζει τη μετάβαση στη βιώσιμη αεροπορία, υπό την προϋπόθεση ότι μπορεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται ακόμη και όταν αντιμετωπίζει την πρόκληση να φτάσει σε καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050.

«Μεταξύ των μελών μας περιλαμβάνονται οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και γνωρίζουν πολύ καλά τις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. Θέλουν να μπορούν να έχουν χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα», πρόσθεσε ο Tanzer. Ο εκσυγχρονισμός του εναέριου χώρου, ο οποίος επιτρέπει πιο άμεση δρομολόγηση και θα ήταν ένας γρήγορος τρόπος για τη μείωση των εκπομπών από τις πτήσεις, είναι ένα άλλο ζήτημα”, είπε.

«Μιλάμε για εκσυγχρονισμό του εναέριου χώρου εδώ και πολύ καιρό, αλλά δεν προχωρά πολύ γρήγορα. Είμαι μέλος στο Συμβούλιο Αεροπορίας (Aviation Council) και η απογοήτευση είναι μεγάλη από τις τόσο αργές κινήσεις του.»

Το Air Passenger Duty είναι άλλο ένα διαρκές πρόβλημα «Είναι ένας από τους υψηλότερους φόρους αναχώρησης στον κόσμο. Όταν τέθηκε σε λειτουργία αρχικά, τοποθετήθηκε ως περιβαλλοντικός φόρος, αλλά πάντα τα έσοδα πήγαιναν κατευθείαν στο Υπουργείο Οικονομικών. Ένα μέρος του θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη βιώσιμης αεροπορίας, ώστε να επανέλθει στη βιομηχανία. Θα συνεχίσουμε να ασκούμε πίεση σε αυτό.”

Αν και υπάρχει ελάχιστη αναφορά σε ταξίδια σε κάποιο από τα μανιφέστα των μεγάλων κομμάτων, πολλά δεσμεύονται για μεταρρύθμιση των επιχειρηματικών επιτοκίων. «Υποστηρίζουμε ότι η μεταρρύθμιση των υψηλών και επιχειρηματικών επιτοκίων θα ήταν πολύ πολύτιμη – όχι μόνο για τα ταξίδια αλλά και για τις ΜΜΕ και γενικά για τις τουριστικές επιχειρήσεις που έχουν γραφεία σε κεντρικούς δρόμους», δήλωσε ο Tanzer. Όπως είπε χαρακτηριστικά ένας τεράστιος αριθμός ανθρώπων αγοράζει ταξιδιωτικές υπηρεσίες και διακοπές μέσω φυσικών γραφείων και όχι online. Υποστηρίζουμε τα μέλη μας που έχουν φυσικές εγκαταστάσεις στους δρόμους και για αυτούς τα επιτόκια είναι ένα σημαντικό θέμα.

Νέο σύστημα εισόδου-εξόδου στην ΕΕ

Ένα άλλο ζήτημα που αναλυει ο Tanzer είναι το νέο σύστημα εισόδου-εξόδου στην ΕΕ, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ στις αρχές της επόμενης κυβέρνησης. Υπάρχουν ανησυχίες ότι δεν θα είναι όλα τα αεροδρόμια της ΕΕ έτοιμα για την προγραμματισμένη υλοποίηση το φθινόπωρο.

“Το σύστημα εισόδου-εξόδου είναι ένα ζήτημα για την ΕΕ – ο μεγάλος αντίκτυπος είναι για τους ανθρώπους που φτάνουν σε ξένα αεροδρόμια και υπάρχει πιθανότητα καθυστερήσεων”, είπε ο Tanzer. “Θα πρέπει να είναι ρεαλιστές και να προετοιμασμένοι για πολύ μεγάλες ουρές στα αεροδρόμια.”

Στη συνέχεια των δηλώσεων του τοποθετείτε για την αποζημίωση των αεροπορικών εταιρειών EU261. Οι αεροπορικές εταιρείες θεωρούν ότι είναι άδικο όταν οι επιβάτες λαμβάνουν συχνά αποζημίωση πολύ μεγαλύτερη από τον ναύλο που καταβάλλεται για την πτήση. Οι πολιτικοί του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν πλέον τη δυνατότητα να τροποποιήσουν αυτόν τον κανόνα μετά το Brexit.

Ο Tanzer είπε: «Υποστηρίζουμε τη φιλοσοφία EU261, αλλά υπάρχει ένα ζήτημα αναλογικότητας σε σχέση με τις τιμές των εισιτηρίων σε σύγκριση με το ποσό της αποζημίωσης. Αξίζει να επανεξεταστεί εάν θα πρέπει να ισχύει και για πολύ χαμηλούς ναύλους.»

Ετικέτες
16/07/2024
15/07/2024
12/07/2024
11/07/2024
10/07/2024
09/07/2024