Τελευταία νέα
ΑρχικήΑνεπηρέαστη η γερμανική αγορά από την κρίση

Ανεπηρέαστη η γερμανική αγορά από την κρίση

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη έκθεση για τις επιπτώσεις της κρίσης στο Κοσσυφοπέδιο, την πορεία υλοποίησης των μέτρων αντιμετώπισης της και την εξέλιξη της τουριστικής περιόδου 1999, η αγορά της Γερμανίας […]

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη έκθεση για τις επιπτώσεις της κρίσης στο Κοσσυφοπέδιο, την πορεία υλοποίησης των μέτρων αντιμετώπισης της και την εξέλιξη της τουριστικής περιόδου 1999, η αγορά της Γερμανίας δεν έχει επηρεαστεί σε σημαντικό βαθμό από την κρίση, και προβλήματα υπάρχουν μόνο προς την Βόρειο Ελλάδα και την Κέρκυρα. Επίσης, αναμένεται αύξηση στο σύνολο του έτους 6-8%. Η συμπεριφορά της αγοράς κρίνεται σταθερή.
Οι αρχικές εκτιμήσεις της ΔΙΤΕΞ για το 1999 ήταν αύξηση 10%, πρόβλεψη η οποία και αναμένεται να επαληθευτεί.
Παρόλα αυτά υπάρχει μείωση των ρυθμών των νέων κρατήσεων, και η ως σήμερα αύξηση των κρατήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 1998 είναι 5%.
Από τους μεγάλους tour operators αναμένεται γενική αύξηση 10%. Υπάρχουν προβλήματα στις ναυλωμένες πτήσεις προς τη Βόρειο Ελλάδα. Επίσης, αρχίζουν να παρατηρούνται προβλήματα στον οδικό τουρισμό μέσω οχηματαγωγών Ιταλίας-Ελλάδας.
Τα μέτρα για την αντιμετώπιση της κρίσης προέβλεπαν συνέχιση της τρέχουσας διαφημιστικής καμπάνιας μέχρι τον Ιούλιο, αλλά με εξειδίκευση στις ευαίσθητες περιοχές της Χαλκιδικής, της Κέρκυρας, της Καβάλας και της Θάσου, και τέλος της Πιερίας.
Επίσης, προέβλεπαν συνέχιση και ενίσχυση των τρεχουσών ενεργειών δημοσίων σχέσεων. Ο προϋπολογισμός για το παραπάνω σχέδιο είναι 800.000 γερμανικά μάρκα.
Οι παραπάνω διαφημιστικές ενέργειες έγιναν κανονικά και πραγματοποιήθηκαν 25 καταχωρίσεις στο Spiegel, το Stern, και το Focus, όπως επίσης και σε 5 μεγάλα επαγγελματικά περιοδικά.
Παρόλα αυτά η ΔΙΤΕΞ παραδέχεται ότι οι ακυρώσεις των κρατήσεων που έχουν γίνει για τη Βόρεια Ελλάδα δεν μπορούν να αναπληρωθούν.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024