Τελευταία νέα
ΑρχικήΓ. Νικητιάδης: Σημαντικές για τον τουρισμό οι συνεταιριστικές τράπεζες
Ειδικά τραπεζικά προγράμματα για τις τουριστικές επιχειρήσεις

Γ. Νικητιάδης: Σημαντικές για τον τουρισμό οι συνεταιριστικές τράπεζες

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 18 Ιουνίου στην Ρόδο στο ξενοδοχείο Rodos Palace, η ημερίδα με θέμα “Επιμήκυνση Τουριστικής Περιόδου, Επενδύσεις και Τοπική Κοινωνία: Η σημασία τους για το Αύριο του Ελληνικού Τουρισμού”, που οργάνωσε…

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 18 Ιουνίου στην Ρόδο στο ξενοδοχείο Rodos Palace, η ημερίδα με θέμα “Επιμήκυνση Τουριστικής Περιόδου, Επενδύσεις και Τοπική<...> Κοινωνία: Η σημασία τους για το Αύριο
του Ελληνικού Τουρισμού”
, που οργάνωσε το περιοδικό “Χρήμα & Τουρισμός”, με συνδιοργανωτές τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, τον Δήμο Ροδίων και το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.

Μίλησαν, μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Α. Ανδρεάδης, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Γ. Κολέτσος, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Δ. Διακοσταυριανού-Σώζου, η οποία κήρυξε και την έναρξη των εργασιών, ο δήμαρχος Ροδίων κ. Σ. Κουσουρνάς, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου κ. Κ. Χρυσοχοϊδης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Ρόδου, κ. Α. Καμπουράκης, ο πρόεδρος του Σ.Δ.Ξ.Ρ., κ. Γ. Ματσίγκος, κ.ά., καθώς και εκπρόσωποι ξένων tour operators, όπως η αντιπρόεδρος του South Cross, κα Μαρίνα Μπορισόφσκαγια και ο υπεύθυνος συμβολαίων του σπεσιαλίστα tour operator SAGA UK, Cr. Yanni.

Ο κ. Νικητιάδης αναφέρθηκε στη σημασία που έχει για την οικονομία και τις τουριστικές επιχειρήσεις μια οργανωμένη προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Ο κ. Νικητιάδης επισήμανε ότι οι συνθήκες είναι ώριμες ώστε η Πολιτεία σε συνεργασία με τις τουριστικές επιχειρήσεις, τις Περιφέρειες, τα τουριστικά γραφεία, τις αεροπορικές εταιρείες και όλους τους συντελεστές του τουρισμού να εξετάσουν με επαγγελματικό τρόπο την επιμήκυνση των τουριστικών δραστηριοτήτων στο διάστημα από 1η Νοεμβρίου έως και 30 Μαρτίου, κάτι το οποίο θα έχει πολλαπλά οφέλη για τις τοπικές οικονομίες, την επιχειρηματική τους δραστηριότητα και τον τουρισμό της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό τόνισε ότι προϋπόθεση για την εκκίνηση μιας σχετικής προσπάθειας είναι να δημιουργηθούν πιλοτικά προγράμματα τριετούς διάρκειας, εστιασμένα σε περιοχές της χώρας, στα οποία θα ενταχθεί ικανός αριθμός τουριστικών επιχειρήσεων που θα διασφαλίζει τη λειτουργία της τουριστικής αγοράς, προκειμένου οι επισκέπτες να απολαμβάνουν με πληρότητα τις τουριστικές υπηρεσίες και να έχουν στην διάθεσή τους τις δέουσες υποδομές που αναδεικνύουν το τουριστικό προϊόν κάθε περιοχής.

Για την υποστήριξη των προγραμμάτων αυτών, που η επιτυχής έκβασή τους θα αποτελέσει τον προπομπό για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στο σύνολο της χώρας, ο υφυπουργός ανάφερε ότι σε όσους συμμετέχουν θα μπορούσε να εξεταστεί να τους δοθούν κίνητρα όπως για παράδειγμα η μείωση τελών ύδρευσης από τους Δήμους, η μείωση των τελών προσγείωσης και του “σπατόσημου” στα αεροδρόμια, η επιδότηση των επιχειρήσεων για την απασχόληση εργαζομένων με το ίδιο ποσοστό που επιδοτείται σήμερα η ανεργία, η παροχή διευκολύνσεων που αφορούν τις ασφαλιστικές εισφορές και την φορολόγησή τους, και άλλα. Ακόμα, ο κ. Νικητιάδης επισημαίνοντας την βαρύτητα που έχει η προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, η οποία θα πρέπει να περιβληθεί με επαγγελματισμό και αρτιότητα στην υλοποίησή της ανάφερε ότι μπορεί να διερευνηθεί ακόμα και η παροχή κινήτρων στις επιχειρήσεις μέσα από τον νέο αναπτυξιακό νόμο σε συνδυασμό και με άλλα προγράμματα αναβάθμισης υποδομών, εκσυγχρονισμού, υιοθέτησης νέων μεθόδων προβολής και άλλες δράσεις που σχετίζονται με την βελτίωση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Ο κ. Ανδρεάδης τόνισε την σημασία της προσφοράς επώνυμου τουριστικού προϊόντος, όχι μόνο για τη Ρόδο, αλλά και για τη χώρα και για κάθε ξενοδοχειακή μονάδα ξεχωριστά. Σημείωσε ιδιαίτερα ότι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στα σημερινά άκρα της σαιζόν είναι προϋπόθεση επιβίωσης της ελληνικής ξενοδοχίας, ενώ χαρακτήρισε μείζον το θέμα της ακολουθούμενης πολιτικής αερομεταφορών, ζητώντας ακόμη περισσότερα κίνητρα για την αύξηση των αεροπρικών θέσεων προς τη χώρα.

Στην πρώτη ενότητα της ημερίδας, ο κ. Ματσίγκος τόνισε μεταξύ άλλων ότι “μελέτες έδειξαν ότι οι πελάτες του χειμώνα είναι κατά πλειοψηφία Ευρωπαίοι άνω των 50 ετών. Ξοδεύουν περισσότερα έξτρα στις διακοπές τους αλλά πληρώνουν λιγότερα για την παραμονή τους στα ξενοδοχεία και μένουν πάνω από 14 ήμερες κατά Μ.Ο. Αναζητούν θεματικές βραδιές, εκδηλώσεις στα ξενοδοχεία, παραδοσιακή μουσική, τοπική κουζίνα, επιτραπέζια παιχνίδια, θερμαινόμενες πισίνες και τα τελευταία χρόνια γυμναστήρια και SPA. Αρέσκονται στο περπάτημα και στις εκδρομές (…). Η Ρόδος διαθέτει πλέον σύγχρονα τουριστικά συγκροτήματα, που τα τελευταία χρόνια κατασκευάζονται σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές και δεν υστερούν σε τίποτα σε σχέση με τα αντίστοιχα των ανταγωνιστών μας, αφού προσφέρουν ποικιλία ανέσεων και είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με τις νέες τεχνογνωσίες και προδιαγραφές. Οι ανέσεις των ξενοδοχειακών μονάδων, όπως SPA για χαλάρωση και περιποίηση, γυμναστήρια, συνεδριακές αίθουσες, θερμαινόμενες πισίνες συνδυάζονται αρμονικά με τις φυσικές ομορφιές της Ρόδου, που μπορεί να προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού ανάλογα με την εποχή, όπως καταδύσεις, wind surfing, αθλητικός τουρισμός αναψυχής, ποδηλατικές διαδρομές, πεζοδρομίες, τέλεση γάμων, ειδικά προγράμματα για ηλικιωμένους επιδοτούμενα και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, θρησκευτικές εκδρομές, εκδρομές σε ελαιοτριβεία και ελαιώνες, μάζεμα πορτοκαλιών κ.λπ. Στα παραπάνω αξίζει να προστεθεί και η ύπαρξη του Casino της Ρόδου, που είναι ένα από τα λιγοστά που δεσπόζουν στο ελλαδικό χώρο και λειτουργεί 12 μήνες χωρίς διακοπή. Φυσικά, ιδιαίτερη μνεία κρίνεται θεμιτό να γίνει στο ήπιο κλίμα της Ρόδου, που προσφέρει 320 ηλιόλουστες μέρες, εξασφαλίζοντας έτσι ιδανικές καιρικές συνθήκες για παντός είδους τουρισμό. Όλα αυτά, καθώς και η ύπαρξη της μοναδικής `ζωντανής` στη Μεσόγειο μεσαιωνικής πόλης της Ρόδου, μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, προστατευόμενη από την UNESCO, καθιστούν τον προορισμό πόλο έλξης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από αυτό των 5 μηνών, που παρατηρείτε τα τελευταία χρόνια”.

Παίρνοντας τον λόγο ο κ. Χρυσοχοϊδης υπογράμμισε τις ενέργειες του Επιμελητηρίου στην κατεύθυνση της επιμήκυνσης, σημειώνοντας ιδιαίτερα την συμφωνία με τη Ryanair για σύνδεση της Ρόδου 12 μήνες το χρόνο, αλλά και πρωτοβουλίες οργάνωσης του προορισμού, με την έκδοση ειδικών οδηγών, ενημερωτικών εντύπων, παροχής εκπτώσεων, κ.λπ. Από την πλευρά του ο κ. Καμπουράκης ανέλυσε πλήρως τη διεθνή εμπειρία, ενώ υπογράμμισε: “Στη Ρόδο έχουμε την τύχη εδώ και πολλά χρόνια να πρωτοπορούμε στα τουριστικά δρώμενα, μέσω της Ένωσης Ξενοδοχείων Ρόδου, του ΠΡΟΤΟΥΡ, του Επιμελητηρίου και του Δ.Ο.Τ., και τώρα την ΕΤΑ&Π αφήνοντας «παρά έξω» το βραδυκίνητο Δημόσιο. Βγήκαμε στις ξένες αγορές, προβάλλαμε το προϊόν μας, εμπλουτίσαμε το προϊόν που προσφέρουμε, κάναμε επενδύσεις, εκσυγχρονίσαμε τις υποδομές μας, ίσως όχι στο βαθμό που θα έπρεπε… και έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε. Ως νέος πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, με την συμπαράσταση όλων των επιχειρηματιών του κλάδου, δεσμεύομαι προσωπικά να προωθήσω την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε συνεργασία με όλους τους επιχειρηματικούς, κοινωνικούς και συνδικαλιστικούς φορείς του νησιού. Ο τόπος μας έχει ανάγκη από τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης τουριστικής στρατηγικής, μέσα από ένα σχέδιο δράσης που θα συνδυάζει τη βελτίωση του μαζικού μοντέλου και την ανάπτυξη νέων ποιοτικών μορφών τουρισμού σε μια σωστή αναλογία. Η επιτυχία του εγχειρήματος απαιτεί τη συντονισμένη δράση όλων των εμπλεκόμενων φορέων που σχετίζονται με τον τουριστικό κλάδο, καθώς πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η «υπόθεση τουρισμός» μας αφορά όλους και είναι ζήτημα επιβίωσης για το νησί μας, μαζί με τη διαμόρφωση τουριστικής συνείδησης για όλους εμάς”.

Και κατέληξε προτείνοντας δέκα συγκεκριμένα μέτρα, ως ακολούθως:
1. Να στηθεί ένα δίκτυο ξενοδοχείων, που θα δεσμευθεί, για την δωδεκάμηνη λειτουργία του,
2. Να στηθεί ένα δίκτυο εστιατορίων, που επίσης θα δεσμευθεί, για την δωδεκάμηνη λειτουργία του.
3. Να δοθεί στήριξη σε αυτές τις δύο κατηγορίες επιχειρήσεων, μέσω καταρχάς, της ιδιαίτερης προβολής τους.
4. Να δοθεί οικονομικό κίνητρο, από πλευράς Δήμου, σε αυτές τις επιχειρήσεις, σε ότι έχει να κάνει με τις χρεώσεις, που τους επιβάλει.
5. Να εξασφαλισθεί η απρόσκοπτη λειτουργία, των ελάχιστων απαιτούμενων αρχαιολογικών χώρων.
6. Να στηθεί πλάνο πολιτιστικών ή άλλων (σε επίπεδο events) εκδηλώσεων, για την χειμερινή περίοδο.
7. Να επικοινωνήσουμε οργανωμένα και στοχευμένα, τις εκδηλώσεις αυτές, σε αυτές τις αγορές, από όπου προσδοκούμε επισκέπτες.
8. Να φροντίσουμε μέσα από την συνεργασία, με τις επαγγελματικές οργανώσεις, να έχουμε ανοικτή την αγορά, τουλάχιστον στις ειδικού ενδιαφέροντος περιοχές, που θα αποφασίσουμε (π.χ. Παλιά Πόλη, Λίνδο).
9. Να αναζητήσουμε δραστηριότητες, που μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες με ειδικό ενδιαφέρον (π.χ. ποδηλασία) και να οργανώσουμε και να επικοινωνήσουμε, τα αντίστοιχα events.
10. Να δουλέψουμε με πρόγραμμα και πάνω στα κρουαζιερόπλοια, που μας κάνουν την τιμή να μας επισκέπτονται, κατά την χειμερινή περίοδο, με στόχο να προσφέρουμε και σε αυτό το κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας, ειδικά κίνητρα, για τις off season προσεγγίσεις τους.

Από την πλευρά του ο κ. Δρακόπουλος αναφέρθηκε με πλήρη τεκμηρίωση στην εποχικότητα του ελληνικού τουρισμού αλλά και στις αδυναμίες της χώρας σε ειδικές υποδομές, άκρως απαραίτητες για τη επιμήκυνση, δίνοντας μάλιστα αναλυτικά στοχιεία για τις ανταγωνίστριες χώρες, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι 12μηνη τουριστική περίοδος είναι ανέφικτη για την Ελλάδα. Ανέφερε όμως τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας σε συγκεκριμένους τομείς, που μπορούν να επιτρέψουν την επιμήκυνση της περιόδου στα σημερινά άκρα της. Ωστόσο, έθεσε και μια σειρά πολύ σοβαρών ερωτημάτων, που προσφέρονται για προβληματισμό και είναι τα εξής:
– Θέλουν οι εργαζόμενοι στα τουριστικά επαγγέλματα να δουλεύουν περισσότερους μήνες;
– Θέλουν οι επαγγελματίες, όλων των υποστηρικτικών του τουρισμού δραστηριοτήτων, από mini markets και καταστήματα τουριστικών ειδών, μέχρι ενοικιάσεις moto και κέντρα διασκέδασης, να δουλεύουν περισσότερους μήνες;
– Αντιλαμβάνεται η πολιτεία ότι αντί να πληρώνει επιδόματα ανεργίας είναι προτιμότερο να μειώσει τις ασφαλιστικές εισφορές;
– Είναι διατεθειμένες οι εποχικές επιχειρήσεις να ξεκινούν την τουριστική περίοδο, όχι απαραίτητα με υψηλές πληρότητες;
– Είναι έτοιμοι οι τουριστικοί προορισμοί να συνεργαστούν με αεροπορικές εταιρίες για νέες / περισσότερες συνδέσεις;

Ο κ. Κολέτσος αναφέρθηκε στη σημασία του επώνυμου προϊόντος, αλλά και στην προστιθέμενη αξία που ένα τέτοιο προϊόν έχει. Είπε χαρακτηριστικά: “Ένα τέτοιο προϊόν αφενός προσφέρει υψηλότερα ποσοστά κέρδους στην ξενοδοχειακή επιχείρηση και αφετέρου είναι `ανθεκτικό` στον ανταγωνισμό των τιμών. Αντίθετα ένα προϊόν χωρίς ταυτότητα, είναι πολύ ευμετάβλητο στις αλλαγές τιμών των ανταγωνιστών, ενώ προσφέρει και χαμηλά περιθώρια κέρδους”.

Υπενθυμίζεται ότι στη σημασία του ρόλου των Συνεταιριστικών Τραπεζών στην ενίσχυση των επιχειρήσεων των τοπικών οικονομιών, καθώς και τις δυνατότητες που διαθέτουν για να δραστηριοποιηθούν περαιτέρω με ειδικές δράσεις στον τομέα του τουρισμού, αναφέρθηκε ο κ. Νικητιάδης και στην Πάτμο λίγες μέρες νωρίτερα, μιλώντας σε εκπροσώπους Συνεταιριστικών Τραπεζών απ`όλη την Ελλάδα, που συμμετείχαν σε ημερίδα της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δωδεκανήσου.

Ειδικότερα ο κ. Νικητιάδης ανέφερε, ότι οι Συνεταιριστικές Τράπεζες μπορούν να δημιουργήσουν ειδικά προγράμματα για τις τουριστικές επιχειρήσεις, προσαρμοσμένα στις σημερινές απαιτήσεις της αγοράς, τα οποία θα χρηματοδοτούν σειρά από πρωτοβουλίες που είναι αναγκαίες για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού όπως αυτός διαμορφώνεται μέσα από την νέα στρατηγική της κυβέρνησης.

Προγράμματα για τον «πράσινο» και τον εναλλακτικό τουρισμό, την αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, την ενίσχυση των υφιστάμενων τουριστικών εγκαταστάσεων, την δημιουργία διαδικτυακών σελίδων, την εφαρμογή στρατηγικής μάρκετινγκ, την παροχή συμβουλών ανάπτυξης, την βελτίωση της ποιότητας των καταλυμάτων, τις αναπλάσεις περιβάλλοντα χώρου, αλλά και την χρηματοδότηση τρεχουσών αναγκών με κεφάλαια κίνησης, είναι μερικά μόνο από αυτά στα οποία μπορούν να εστιάσουν οι συνεταιριστικές τράπεζες, ανάφερε ο κ. Νικητιάδης. Στο πλαίσιο αυτό ο υφυπουργός, επισήμανε ότι θα μεταφέρει στον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος την αναγκαιότητα συμμετοχής των Συνεταιριστικών Τραπεζών στις όποιες πρωτοβουλίες ενίσχυσης του τραπεζικού συστήματος, αποφασίζονται ή βρίσκονται σε εξέλιξη, προκειμένου να μπορέσουν να συνεχίσουν το σημαντικό έργο τους που διακρίνεται στην κατάρτιση τραπεζικών προϊόντων με βάση τις ανάγκες των τοπικών αγορών όπου δραστηριοποιούνται, την ταχύτητα υλοποίησης των προγραμμάτων τους, και την ήδη μεγάλη συμβολή τους στην τουριστική οικονομία με δάνεια για πάγιες εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, καθώς για κεφάλαια κίνησης.

Δείτε κατ`αποκλειστικότητα από τον eN ΛΕΥΚΩ το video με την ομιλία του κ. Νικητιάδη στην Πάτμο.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
ΑρχικήΓ. Νικητιάδης: Σημαντικές για τον τουρισμό οι συνεταιριστικές τράπεζες
Ειδικά τραπεζικά προγράμματα για τις τουριστικές επιχειρήσεις

Γ. Νικητιάδης: Σημαντικές για τον τουρισμό οι συνεταιριστικές τράπεζες

Τη σημασία του ρόλου των συνεταιριστικών Τραπεζών στην ενίσχυση των επιχειρήσεων των τοπικών οικονομιών καθώς και τις δυνατότητες που διαθέτουν για να δραστηριοποιηθούν περαιτέρω με ειδικές δράσεις στον τομέα του τουρισμού, επεσήμανε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού…

Τη σημασία του ρόλου των συνεταιριστικών Τραπεζών στην ενίσχυση των επιχειρήσεων των τοπικών οικονομιών καθώς και τις δυνατότητες που διαθέτουν για να δραστηριοποιηθούν<...> περαιτέρω με ειδικές δράσεις στον τομέα του τουρισμού, επεσήμανε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης μιλώντας σε εκπροσώπους Συνεταιριστικών Τραπεζών απ`όλη την Ελλάδα που συμμετείχαν σε ημερίδα της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δωδεκανήσου, που πραγματοποιήθηκε στην Πάτμο.

Ειδικότερα ο κ. Νικητιάδης ανέφερε, ότι οι συνεταιριστικές τράπεζες μπορούν να δημιουργήσουν ειδικά προγράμματα για τις τουριστικές επιχειρήσεις, προσαρμοσμένα στις σημερινές απαιτήσεις της αγοράς, τα οποία θα χρηματοδοτούν σειρά από πρωτοβουλίες που είναι αναγκαίες για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού όπως αυτός διαμορφώνεται μέσα από την νέα στρατηγική της κυβέρνησης.

Προγράμματα για τον “πράσινο” και τον εναλλακτικό τουρισμό, την αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, την ενίσχυση των υφιστάμενων τουριστικών εγκαταστάσεων, την δημιουργία διαδικτυακών σελίδων, την εφαρμογή στρατηγικής μάρκετινγκ, την παροχή συμβουλών ανάπτυξης, την βελτίωση της ποιότητας των καταλυμάτων, τις αναπλάσεις περιβάλλοντα χώρου, αλλά και την χρηματοδότηση τρεχουσών αναγκών με κεφάλαια κίνησης, είναι μερικά μόνο από αυτά στα οποία μπορούν να εστιάσουν οι συνεταιριστικές τράπεζες, ανάφερε ο κ. Νικητιάδης.

Στο πλαίσιο αυτό ο υφυπουργός, επεσήμανε ότι θα μεταφέρει στον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος την αναγκαιότητα συμμετοχής των Συνεταιριστικών Τραπεζών στις όποιες πρωτοβουλίες ενίσχυσης του τραπεζικού συστήματος, αποφασίζονται ή βρίσκονται σε εξέλιξη, προκειμένου να μπορέσουν να συνεχίσουν το σημαντικό έργο τους που διακρίνεται στην κατάρτιση τραπεζικών προϊόντων με βάση τις ανάγκες των τοπικών αγορών όπου δραστηριοποιούνται, την ταχύτητα υλοποίησης των προγραμμάτων τους, και την ήδη μεγάλη συμβολή τους στην τουριστική οικονομία με δάνεια για πάγιες εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, καθώς για κεφάλαια κίνησης.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024