Η ναυτιλιακή εταιρία Costa Cruises αλλάζει την στρατηγική της στο marketing και στρέφεται σε προώθηση των προϊόντων της κατευθείαν στα τουριστικά γραφεία παρακάμπτοντας την κλασική διαδικασία που ορίζει ότι η […]
Η ναυτιλιακή εταιρία Costa Cruises αλλάζει την στρατηγική της στο marketing και στρέφεται σε προώθηση των προϊόντων της κατευθείαν στα τουριστικά γραφεία παρακάμπτοντας την κλασική διαδικασία που ορίζει ότι η διανομή των τουριστικών προϊόντων γίνεται πρώτα μέσω των tour operators.
Έτσι λοιπόν η εταιρία έχει κιόλας μοιράσει 4.100 μπροσούρες της σε ισάριθμα τουριστικά γραφεία, και μια τηλεφωνική γραμμή έχει αφιερωθεί για να προσφέρεται βοήθεια και περισσότερες πληροφορίες σε όσα τουριστικά γραφεία τις χρειάζονται.
Τα επτά κρουαζιερόπλοια της Costa φιλοξένησαν 348.000 επιβάτες το 1998, με ποσοστό πληρότητας 98.5% και έσοδα 1,1 δισ. γερμανικά μάρκα.
Οι επιβάτες είναι κατά ποσοστό 40% Ιταλοί, 18% Γάλλοι, και 17% Αμερικάνοι. Στόχος της εταιρίας είναι να μεγαλώσει το ποσοστό των Γερμανών φθάνοντας το 13% που τώρα είναι στο 8%.
Τρία από τα επτά κρουαζιερόπλοια ταξιδεύουν στην Καραϊβική κατά τη διάρκεια του χειμώνα, δύο στη Βραζιλία, και μόνο ένα στη Μεσόγειο. Ο μέσος ηλικιακός όρος των επιβατών είναι 40 χρονών και το ένα τρίτο από αυτούς είναι μεταξύ των 24-35 ετών.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.