Από τις αρχές Σεπτεμβρίου του 1999, ένα νέο πρόγραμμα για τα συνέδρια θα διέπει όλα τα συνέδρια και τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο ξενοδοχείο Athenaeum Inter-Continental. Το πρόγραμμα ονομάζεται ‘The […]
Από τις αρχές Σεπτεμβρίου του 1999, ένα νέο πρόγραμμα για τα συνέδρια θα διέπει όλα τα συνέδρια και τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο ξενοδοχείο Athenaeum Inter-Continental. Το πρόγραμμα ονομάζεται ‘The Meeting Place’ και τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι η συνέπεια, η ευελιξία, και η ποιότητα. Το πρόγραμμα εισαγάγει σταθερές προδιαγραφές σε όλα τα ξενοδοχεία της αλυσίδας Inter-Continental Hotels & Resorts και στοχεύει να εδραιώσει το όνομα της αλυσίδας στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς συνεδρίων και εκδηλώσεων.
Η δημιουργία του προγράμματος είναι αποτέλεσμα μιας εκτενούς έρευνας ανάμεσα σε διοργανωτές συνεδρίων σε παγκόσμιο επίπεδο και μέχρι το τέλος του 1999 αναμένεται να υιοθετηθεί από τα περισσότερα ξενοδοχεία Inter-Continental σε όλο τον κόσμο.
Το πρόγραμμα εγγυάται σταθερά επίπεδα ποιότητας για τις υπηρεσίες σε όλα τα ξενοδοχεία της αλυσίδας, και όπως αναφέρει ο κ. Adrian Simpson αντιπρόεδρος marketing για την Ευρώπη, "στα πλαίσια αυτού του προγράμματος αν ένας διοργανωτής αναθέσει την εκδήλωση του στο ξενοδοχείο Inter-Continental θα εξυπηρετηθεί με βάση τα ίδια πρότυπα, ανεξάρτητα αν το ξενοδοχείο βρίσκεται στην Αθήνα, στο Λονδίνο, στο Παρίσι ή σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο Inter-Continental στον κόσμο."
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.