Τελευταία νέα
ΑρχικήΣε πωλήσεις μέσα από το internet στοχεύει η British Airways

Σε πωλήσεις μέσα από το internet στοχεύει η British Airways

Το 50% των άμεσων και έμμεσων πωλήσεων της British Airways θα γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο μέχρι το 2003. Αυτός είναι ο στόχος των Βρετανικών Αερογραμμών που την οδήγησε στην απόκτηση […]

Το 50% των άμεσων και έμμεσων πωλήσεων της British Airways θα γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο μέχρι το 2003. Αυτός είναι ο στόχος των Βρετανικών Αερογραμμών που την οδήγησε στην απόκτηση μειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής στον ηλεκτρονικό τουριστικό κόμβο Biztravel.com που ειδικεύεται στις πωλήσεις ταξιδιών για τους business travellers.

Η British Airways είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός αερομεταφορέας που αποκτάει μερίδιο σε "ηλεκτρονικό τουριστικό γραφείο" με την απόκτηση μεριδίου της Rosenbluth Interactive.

H Rosenbluth Interactive περιλαμβάνει το Biztravel.com και έναν δεύτερο τουριστικό κόμβο που ετοιμάζει και θα ανακοινωθεί το φετινό φθινόπωρο.

Η κίνηση αυτή της BA αλλά και πρόσφατη συνεργασία marketing με την ntl αντικατοπτρίζει την πρόθεση της εταιρίας να δικτυωθεί στον αναπτυσσόμενο τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024