Τελευταία νέα
ΑρχικήΣΕΤΕ: Θετικά βήματα στην τουριστική διαφήμιση

ΣΕΤΕ: Θετικά βήματα στην τουριστική διαφήμιση

Σχετικά με την διαφημιστική εκστρατεία και την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού για την περίοδο 1999-2000, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ΣΕΤΕ, παρατηρεί τα ακόλουθα: Είναι θετικό ότι πρώτη φορά μετά […]

Σχετικά με την διαφημιστική εκστρατεία και την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού για την περίοδο 1999-2000, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ΣΕΤΕ, παρατηρεί τα ακόλουθα:
Είναι θετικό ότι πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια ο σχεδιασμός της διαφήμισης και της προβολής για τον Ελληνικό Τουρισμό βασίζεται σε αποτελέσματα έρευνας αγοράς. Με δεδομένο όμως ότι τα χαρακτηριστικά των αγορών μεταβάλλονται ταχύτατα, η έρευνα πρέπει να γίνεται σε ετήσια βάση ώστε να τροφοδοτεί με επίκαιρα στοιχεία τον σχεδιασμό της διαφημιστικής εκστρατείας.
Σε ότι αφορά στον προϋπολογισμό για την διαφήμιση, μπορεί μεν τα ανακοινωθέντα κονδύλια να είναι περισσότερα από προηγούμενες χρονιές, αλλά εάν συγκριθούν με τα αντίστοιχα κονδύλια ανταγωνιστικών χωρών, είναι φανερό ότι η χώρα μας επενδύει ελάχιστα στην διαφήμιση του τουρισμού και δυσανάλογα με τα έσοδα του κλάδου.
Σε πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρθηκε η πρόθεση της Πολιτείας για την ίδρυση Ανώνυμης Εταιρίας που θα αναλάβει την διαφήμιση και την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού.
Μία τέτοια θετική εξέλιξη δικαιώνει τον ΣΕΤΕ ο οποίος είχε κάνει την πρόταση για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 1997, και εξασφαλίζει μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος είναι η συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα του τουρισμού.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

27/05/2024
24/05/2024
23/05/2024
22/05/2024
21/05/2024
20/05/2024