Τελευταία νέα
ΑρχικήΤαύτιση απόψεων Π.Ο.Ε.Τ. και Ε.Ο.Τ.

Ταύτιση απόψεων Π.Ο.Ε.Τ. και Ε.Ο.Τ.

Την ταύτιση της με τις διαπιστώσεις του ΕΟΤ από την κρίση στο Κόσοβο εξέφρασε με γραπτή παρέμβαση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΠΟΕΤ) κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του […]

Την ταύτιση της με τις διαπιστώσεις του ΕΟΤ από την κρίση στο Κόσοβο εξέφρασε με γραπτή παρέμβαση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΠΟΕΤ) κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου Τουρισμού.
Συγκεκριμένα, η ΠΟΕΤ επεσήμανε ότι υπήρχαν επιμέρους δυσμενείς επιπτώσεις στον εισερχόμενο τουρισμό από Αμερική και ιδιαίτερα στις κρουαζιέρες και τα προγράμματα χερσαίων πολυήμερων γύρων.
Μερικά κρουαζιερόπλοια με προγραμματισμένες προσεγγίσεις ελληνικών λιμανιών ακύρωσαν το συνολικό τους πρόγραμμα επειδή περιλάμβανε Τουρκία, λόγω του Οτσαλάν.
Πολλές ακυρώσεις είχαν τα συνέδρια κυρίως μετά τη βομβιστική ενέργεια στο Intercontinental, ενώ δεν υπήρξαν νέα συνέδρια και incentives για το Φθινόπωρο.
Μερικές σχολικές εκδρομές τελικά δεν ήρθαν ειδικά στην αρχή της περιόδου. Μειώθηκαν οι επισκέπτες με ΙΧ αυτοκίνητα από τις χώρες των Βαλκανίων και της κεντροανατολικής Ευρώπης με επίπτωση κατά κύριο λόγο στην περιοχή της Πιερίας μέχρι και τον Πλαταμώνα.
Τέλος, μετά το ξέσπασμα της κρίσης παρατηρήθηκε επιβράδυνση στις κρατήσεις για Ελλάδα. Αυτός ο όγκος δουλειάς χάθηκε οριστικά, χωρίς όμως να γίνουν ακυρώσεις στις κρατήσεις που είχαν γίνει από το χειμώνα.
Όσον αφορά στο marketing plan η ΠΟΕΤ διαπιστώνει ότι σήμερα πλέον υπάρχουν πολύ καλά ξενοδοχεία που μπορούν αν αποτελέσουν πρότυπα για την περαιτέρω ανάπτυξη. Η δε ΠΟΤΑ Μεσσηνίας θα δημιουργήσει νέα σημεία αναφοράς για την ελληνική ξενοδοχία. Όμως τα φτηνοκαταλύματα και η παραξενοδοχεία δίνουν μια λανθασμένη και πολύ επιζήμια εικόνα της χώρας προς τα έξω.
Κατά την ΠΟΕΤ η έμφαση πρέπει να δοθεί έξω από τα ξενοδοχεία. Οι είσοδοι της χώρας, οι μεταφορές, τα ταξί, η καθαριότητα, ο επαγγελματισμός, καθώς επίσης και η αισθητική και κτιριοδομικά στοιχεία της χώρας είναι τομείς που απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και βελτίωση.
Η Ολυμπιάδα 2004 αποτελεί μοναδική ευκαιρία προβολής της χώρας. Ο ΕΟΤ πρέπει να επικεντρωθεί στο μέτωπο, δηλαδή στις χώρες προέλευσης των τουριστών και όχι στα μετόπισθεν. Απαιτούνται συντονισμένες προσπάθειες για επιμήκυνση της περιόδου ακόμα και με την πραγματοποίηση πολιτιστικών εκδηλώσεων και το χειμώνα, ενώ οι ειδικές μορφές τουρισμού που προσελκύουν τουρίστες με ανεβασμένο εισοδηματικό επίπεδο και διευρύνουν την παλέτα του προσφερόμενου προϊόντος.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

22/02/2024
21/02/2024
20/02/2024
19/02/2024
16/02/2024
15/02/2024