Ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός Thomas Cook ανακοίνωσε ότι, μέσω της θυγατρικής του εταιρίας Terramar, θα συνεχίσει την πρόσφατη ραγδαία ανάπτυξη του και κατά τη διάρκεια του χειμώνα 2001-2002 με ένα […]
Ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός
Οι κοντινοί τουριστικοί προορισμοί θα είναι κατά μέσο όρο 4% πιο ακριβοί, ενώ η Αίγυπτος θα σημειώσει μείωση τιμών της τάξης του 3%. Αντίθετα, οι μακρινοί τουριστικοί προορισμοί θα είναι ακριβότεροι κατά 5,5%.
Η εταιρία Terramar σημείωσε την περασμένη χρονιά αύξηση στον κύκλο εργασιών της κατά 35% και αυτό το καλοκαίρι 21%. Ο γενικός διευθυντής της κ. Michael Tenzer ανακοίνωσε ότι αναμένει να μετακινήσει περίπου 165.000 τουρίστες και να κάνει κύκλο εργασιών περίπου 370 εκατ. Γερμανικά Μάρκα. Για την επόμενη χρονιά αναμένει αύξηση στον κύκλο εργασιών περίπου 25%.
Οι νέοι μακρινοί τουριστικοί προορισμοί, που προτείνει στους πελάτες της η Terramar είναι το Βιετνάμ, η Βραζιλία, η Τζαμάικα, και το Κοζουμέλ στο Μεξικό. Το Μπαλί θα είναι για πρώτη φορά στα χειμερινά προγράμματα. Η ζήτηση για την Αίγυπτο έχει σημειώσει θεαματική αύξηση. Ακόμα, ανάμεσα στους πιο δημοφιλής καλοκαιρινούς προορισμούς για αυτή την χρονιά για την εταιρία Terramar ήταν η Τουρκία και ο Μαυρίκιος.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.